Huutomerkki- nappulan käyttö.

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Viesti Vista 19 Kesä 2006 17:10

Joo, nyt huomasin itekkin! On se tseitsei nero! :o
Game over.
Vista

Viesti tseitsei 19 Kesä 2006 17:21

Mulperi kirjoitti:Huomasin vasta nyt, että huutomerkin painamisen jälkeen eräänlaiseen laatikkoon voi kirjoittaa, miksi painoi huutomerkki-nappia. Onko kukaan muu vielä huomannut? Siitä ei varmaan ole edes kerrottu missään topicissa.

Lisäsin tuon ominaisuuden pari päivää sitten.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Anal Satan 19 Kesä 2006 17:24

tseitsei kirjoitti:Lisäsin tuon ominaisuuden pari päivää sitten.
Hyvä, menihän se läpi vihdoin.. =)

EDIT: Mutta olisiko tuohon hommaan mahdollista tehdä vielä sellainen uudistus, että myös suuri yleisö saisi nähdä jtn nappulaa klickaamalla, miksi viestistä on ilmoitettu?
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti Altair 19 Kesä 2006 21:02

Kontiainen kirjoitti:
tseitsei kirjoitti:Lisäsin tuon ominaisuuden pari päivää sitten.
Hyvä, menihän se läpi vihdoin.. =)

EDIT: Mutta olisiko tuohon hommaan mahdollista tehdä vielä sellainen uudistus, että myös suuri yleisö saisi nähdä jtn nappulaa klickaamalla, miksi viestistä on ilmoitettu?

Tuota ideaa kannatan.
AMD Phenom II X4 940 BE @ 3,0GHz / Ati Radeon HD 4870 1GB / 4GB DDR2 800 MHz / Samsung 640 GB / Asus M4A78-E / BenQ E2200HD 21,5" TFT / Creative Fatal1ty Headset / Logitech MX518 / Nokia 5800XM (lelu <3)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Altair
Assassin

Viesti Matso 19 Kesä 2006 22:18

burned out kirjoitti:
kingzize kirjoitti:kuukauden vanhat topicit jos poistettaisiin niin olis hyvä.

sillä yleisessä keskustelussakin on jo 3* sivua topicceja, eli suurin osa kannattaisi poistaa.
Ei kannata.

Esim. niissä voi olla vielä käyttökelpoista infoa, kuten koodeja johonkin?
Minusta yhtäkään aihetta ei olisi pitänyt koskaan poistaa. Aina sitä joskus musitaa, että joskus puol vuotta sitten oli siitä juttua ja nyt haluais tietoa....
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Jupi 19 Kesä 2006 22:50

Näkyykö modeille, kuka viestin on lähettänyt, vai vain pelkkä IP?

Hieno ominaissus tuo viesti mahdollisuus.
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti Nike 19 Kesä 2006 22:52

jupi kirjoitti:Näkyykö modeille, kuka viestin on lähettänyt, vai vain pelkkä IP?

Ainakin minun aikanani näkyi ihan lähettäjä nickinä, enkä usko, että käytäntö olisi muuttunut.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Anal Satan 20 Kesä 2006 15:52

Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti Anzee 20 Kesä 2006 15:53

Kontiainen kirjoitti:Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..

Kävi minullakin noin. Sen jälkeen en pystynyt tekemään uutta ilmoitusta.
Käyttäjän avatar
Anzee
Leipuri

Viesti .yoko 20 Kesä 2006 15:53

Kontiainen kirjoitti:Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..

Sama kävi myös minulle.
.yoko

Viesti tseitsei 20 Kesä 2006 15:59

Näin kuuluukin tapahtua. Ilmoitukseen ei ole pakko laittaa syytä.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti StandingInLine_ 05 Elo 2006 21:04

tseitsei kirjoitti:

Näin kuuluukin tapahtua. Ilmoitukseen ei ole pakko laittaa syytä.

Niin, mutta se lähetti siis asiattoman huomautuksen. Minullakin kävi sama, viesti oli aivan normaali, ja painoin vahingossa huumerkki -nappulaa, ja hups, ilmoitus tallennettu.
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti leeevi 09 Elo 2006 01:25

Kun tekee paljon ilmoituksia, niin saako siitä kaupanpäälle pari grammaa riZpeCtiä? Tarvitsisin kiiruisasti pikkaisen sitä.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Jupi 09 Elo 2006 10:49

Enpä usko. Eihän Ris-pekti se tärkein asia ole.
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti B-Button 09 Elo 2006 11:12

jupi kirjoitti:Enpä usko. Eihän Ris-pekti se tärkein asia ole.

ohaC.
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Palaa alueelle Jonneweb.net