Hyvä, menihän se läpi vihdoin.. =)tseitsei kirjoitti:Lisäsin tuon ominaisuuden pari päivää sitten.

Kontiainen kirjoitti:Hyvä, menihän se läpi vihdoin.. =)tseitsei kirjoitti:Lisäsin tuon ominaisuuden pari päivää sitten.
EDIT: Mutta olisiko tuohon hommaan mahdollista tehdä vielä sellainen uudistus, että myös suuri yleisö saisi nähdä jtn nappulaa klickaamalla, miksi viestistä on ilmoitettu?
Minusta yhtäkään aihetta ei olisi pitänyt koskaan poistaa. Aina sitä joskus musitaa, että joskus puol vuotta sitten oli siitä juttua ja nyt haluais tietoa....burned out kirjoitti:Ei kannata.kingzize kirjoitti:kuukauden vanhat topicit jos poistettaisiin niin olis hyvä.
sillä yleisessä keskustelussakin on jo 3* sivua topicceja, eli suurin osa kannattaisi poistaa.
Esim. niissä voi olla vielä käyttökelpoista infoa, kuten koodeja johonkin?
jupi kirjoitti:Näkyykö modeille, kuka viestin on lähettänyt, vai vain pelkkä IP?

Kontiainen kirjoitti:Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..
Kontiainen kirjoitti:Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..
tseitsei kirjoitti:Kontiainen kirjoitti:Onkohan tuossa jtn. vikaa, vai söhläsinkö minä? Painoin ilmoituksen ja tuli sitten tuo ikkuna, johon voi kirjoittaa syyn, miksi haluaa ilmoittaa. Painoin "Peruuta" -näppäintä, mutta se sanoikin, että ilmoitus on tallennettu. Saatoin vahingossa painaa myös OK-nappia, en ole aivan varma..
Näin kuuluukin tapahtua. Ilmoitukseen ei ole pakko laittaa syytä.