NFSu2 apua?

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

NFSu2 apua?

Viesti Ernesti Lapionvarsi 28 Elo 2005 10:43

Minä olen pelannu NFSU2 69% ja kartalla ei näy enää mitään kisoja niin voitteko auttaa?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ernesti Lapionvarsi

Viesti Miikka Kipprusoff 28 Elo 2005 12:09

Eti sieltä kaupungista piilotettuja kisoja joita ei näy kartalla.
Miikka Kipprusoff

Re: NFSu2 apua?

Viesti L-o-L 28 Elo 2005 13:00

Ase kirjoitti:Minä olen pelannu NFSU2 69% ja kartalla ei näy enää mitään kisoja niin voitteko auttaa?

Joo, mulla on sama ongelma!

En ole tuon ongelman takia jaksanut pelata sitä 3 viikkoon.

Ootko muuten Miikka varma, et tuo auttaa. Et tuleeks niitä tehtäviä taas lisää kartalle, kun ajaa muutaman piiloitetun kisan.
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti Burned Out 28 Elo 2005 13:04

L-o-L kirjoitti:Et tuleeks niitä tehtäviä taas lisää kartalle, kun ajaa muutaman piiloitetun kisan.
Tulee.

Lisäksi kannattaa ajaa niitä mies-vastaan-mies kisoja, joita tulee kun hyväksyy sen kutsun toisen sellasen auton vieressä.
Juutalaiset ovat mielestäni ongelma.
Burned Out

Viesti L-o-L 28 Elo 2005 13:33

burned out kirjoitti:
L-o-L kirjoitti:Et tuleeks niitä tehtäviä taas lisää kartalle, kun ajaa muutaman piiloitetun kisan.
Tulee.

Lisäksi kannattaa ajaa niitä mies-vastaan-mies kisoja, joita tulee kun hyväksyy sen kutsun toisen sellasen auton vieressä.

Jaa! ! No sitten, täytyy taas koittaa..!
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti L-o-L 28 Elo 2005 13:46

Lisäksi kannattaa ajaa niitä mies-vastaan-mies kisoja, joita tulee kun hyväksyy sen kutsun toisen sellasen auton vieressä.[/quote]

Olen tainnut ja otella kaikki muita autoilijoita vastaan, kun ei kaduilla tuu vastaan enään yhtäkään Tuning -autoa. ?

Mut sit ehtii niitä piilotettuja kisoja. 8)
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti Burned Out 28 Elo 2005 13:50

Juutalaiset ovat mielestäni ongelma.
Burned Out

lisää tehtäviä

Viesti jussi_NFSu2 28 Elo 2005 13:57

hei ase! ku sä alotat pelaamisen ni mee sinne career sieltä resume career ja sieltä world map siel on semmosii kisoi mitkä on jääny sult välist. niit pelaamal mun kaveri pääs ton pelin läpi :wink: ite en oo viel 69 prossas :?
jussi_NFSu2

Re: lisää tehtäviä

Viesti Ernesti Lapionvarsi 28 Elo 2005 14:34

jussi_NFSu2 kirjoitti:hei ase! ku sä alotat pelaamisen ni mee sinne career sieltä resume career ja sieltä world map siel on semmosii kisoi mitkä on jääny sult välist. niit pelaamal mun kaveri pääs ton pelin läpi :wink: ite en oo viel 69 prossas :?

niimpäs on! Kiitos!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ernesti Lapionvarsi

Viesti Ernesti Lapionvarsi 28 Elo 2005 14:50

Nyt on 70% pelattu!
ja mitä sitten kun tämmöinen tulee?

Kuva
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ernesti Lapionvarsi

Viesti Miikka Kipprusoff 28 Elo 2005 17:39

L-o-L kirjoitti:
Ase kirjoitti:Minä olen pelannu NFSU2 69% ja kartalla ei näy enää mitään kisoja niin voitteko auttaa?

Joo, mulla on sama ongelma!

En ole tuon ongelman takia jaksanut pelata sitä 3 viikkoon.

Ootko muuten Miikka varma, et tuo auttaa. Et tuleeks niitä tehtäviä taas lisää kartalle, kun ajaa muutaman piiloitetun kisan.

Olen minulla itelläni oli ongelmana joskus tuo mutta kun ajelin pari piilaria niin rupes tulee kisoja.

Mut jos on tullu viesteihin ilmoitus, että peli on pelattu läpi niin enää on vain piilotettuja kisoja.
Miikka Kipprusoff

Viesti Miikka Kipprusoff 28 Elo 2005 17:42

Ase kirjoitti:Nyt on 70% pelattu!
ja mitä sitten kun tämmöinen tulee?

Kuva

Sun pitää käydä autokaupassa ostamassa oma auto.
Miikka Kipprusoff

Viesti Ernesti Lapionvarsi 29 Elo 2005 20:08

Need For Speed Underground2
100% pelattu!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ernesti Lapionvarsi

Viesti Ernesti Lapionvarsi 29 Elo 2005 21:14

Ja vielä semmoinen kysymys? Voiskos joku sanoa mitä autoja tuossa NFSu2 voittaa?Kaikki autot?!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ernesti Lapionvarsi

Viesti Lil Mouse 20 Syys 2005 16:43

Miten voittaa drag kisan ?
Käyttäjän avatar
Lil Mouse

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu