Auttakaas. Cyma G18c ei saa virtaa akusta. akku toimii kyllä. Missä voisi olla vika aseessa? Osaan aukaista aseen.
EDIT: Ja koota takaisin tottakai.
UnReaL kirjoitti:Auttakaas. Cyma G18c ei saa virtaa akusta. akku toimii kyllä. Missä voisi olla vika aseessa? Osaan aukaista aseen.
EDIT: Ja koota takaisin tottakai.
UnReaL kirjoitti:Näyttävät ihan asiallisilta eivät liiku turhan paljon.. Alkaa kismittää jo
EDIT: Nyt huomasin kun rämpytän liipasinta niin jotkut osat + akku kuumenevat kun akku on kiinni. eli virta kulkee mutta ase ei ammu.
UnReaL kirjoitti:Juu, tottakai takuuta on vielä jäljellä. 6kk on suomessa jokaisella softaus aseella.
aav94 kirjoitti:Niin mulla on nyt semmoinen ajatus... kun ostin juuri kls series ak-74u ja virit aseessa (110m/s) oli valmiina 209e fairsoftista ja kauppias tarjosi myös viriakun siihen jonka ostin.. kauppias sanoi että akussa ei ollut virtaa kun kokeili joten lataa se kotona.. menin lataamaan ja akku on 1400mAh joten latasin akkua 5h ja otin pois kokeilin toimiiko ja kyllä toimii laitoin akun lataamaan n.3h taas ja kun sain selville, että akku pitäisi alussa ladata aina täyteen eli n. 10 - 14h muuten akku ei ota enempää virtaa kuin alkulatauksessakaan joten haittaako se aseen lähtönopeutta/tehoa jollain tavalla?
aav94 kirjoitti:Eli nyt olen pelannut pari peliä viri aseella (110m/s) ja käyttänyt 0.28 kuulia. Koitin toimiiko ase 0.25 kuulilla ja kyllä toimi, mutta vähän ajan päästä kuulat eivät lentäneet pitkälle ja osa tippui 2 metrin päähän. Kun ostin taas 0.28 kuulia aseesta kuului outo ääni kun ampui *ränks* ränks* *ränks* mutta kuulat lensivät. Ja sitten akku hiipui. Luulen että akku on tyhjä mutta muistaakseni latasin sen kyllä.. EDIT: ja noin akku ladattu ja eikun koittamaan... Semi *trrrrrrrrrränx* Semi pohjassa *trrrrrrrrrääääääääääääääääääääääääääääääääänx* ja missä vika aseesta kuulu vitunmoinen ääni, mutta ei ammu... vetäkää ruostunutta metallitolppaa toisessa ruostuneessa tolpassa niin tiedätte äänen.
NottaRistus kirjoitti:Pienenpänä kävin paljo kavereitten kans, asetta en muista mut lähti joku 95m/s
Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset