Mikä vikana
UnReaL kirjoitti:Elikkäs ... Ostin Cyma Glockin ja sitten se toimi vain pari minuuttia ja ei enään tehnyt mitään.. Epäilen että akusta virta kulkee ulos, mutta mikään ei oikein ota sitä vastaan. Joskus ase saattaa ampua yhden kerran. ( Akku toimii , testattu toisessa aseessa )
Mikä vikana=
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/

UnReaL kirjoitti:HEHE sain toimimaan Glockin, Tuuppasin lippaan tosi kovaa pistooliin kun akku oli kiinni ja se ampui yhden tyhjälaukauksen.
Sitten rämpytin liipasinta saadakseni pistoolin koneiston kuumenemaan (se surisi samalla, ei ampunut). Alkoi savuamaan ja sitten pum pamtehdas öljyt haihtui pois ja nyt toimii.
MotherF@G kirjoitti:Millä nimellä Fonzie esiintyy mesessä? Vai olenko ahdistellut väärää miestä?
Roke kirjoitti:Terve! Tuli tässä mieleen näistä käsikranaateista (sis. airsoft) että kuinka moni täällä käyttää semmoisia?? Juoksuhaudassa on ''tee-se-itse'' artikkeli jossa kerrotaan miten tehdä ''munakello kranaatti'' , mutta semmoinen on (minun mielestä) aika lepsu koska eihän oikeassa sodassa ole mitään ääni kranaattia joka tappaa kaikki pärinällään.
Elikkäs löysin PCB tämmöisiä kranaatteja: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.a ... /Kranaatit joita voisi käyttää kunnon peleissä, mutta haluaisin saada itse tehdyksi softaus kranaatin (jota en tietysti käyttäisi peleissä) vaan ihan kaveri porukan kanssa meidän mökillä (tontilla metsää ja se on jossain peräkylässä), jossa ei viitsisi käyttää kunnon kranaatteja koska kaasuhan maksaa. Olen katsonut Youtubesta ''How To Make Airsoft Granade'' videoita, mutta niistä tulee tehottomia p*skoja. Apuva!!
MotherF@G kirjoitti:Millä nimellä Fonzie esiintyy mesessä? Vai olenko ahdistellut väärää miestä?
Aattelin tänne laitella, mitä löyty lekan foorumilta:
by atlaz: Quote:
Miksi Muovisotilas / Skandinavian Yhtyneet Metallintuojat Oy suojaa/pyrkii suojaamaan tavaramerkkejä?
http://tavaramerkki.prh.fi/ice-bin/oiic ... nnus=87187
Elikkä SKANDINAVIAN YHTYNEET METALLINTUOJAT OY on saman henkilön omistuksessa ja sillä firmalla on sama toimipiste kuin Muovisotilaalla.
Ja nyt tämä firma yrittää saada itselleen tavaramerkiksi mm. seuraavia sanoja:
M4A1
AK-47
BDU
WGC
Airsoft
lisää ylhäällä olevassa linkissä.
Eli jos he saavat nämä, niin he voivat alkaa pyytämään muilta myyjiltä, jotka käyttävät esim. samaa tuotenimeä niin maksua lisenssiä vastaan, jotta he voivat käyttää näitä.
Eli tämähän on täysin vastaan vapaata markkinataloutta ja kuluttajilla kallistuisivat hinnat.
Exhalator kirjoitti:Miksi jonnelassa on tyhmiä 12v syskovitseja ja seedeeässiä ja deeseitä ja jozzeja ja herranollia?
aav94 kirjoitti:http://plasticsoldier.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=539&category_id=169&keyword=g36c&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi tekeekö tuolla mitään? meinaan olen kavereiden kanssa jousi pistoolilla softannut n. 10 kertaa ja aattelin että nyt olis hyvä hankkia sähköase kun muillakin on ja pistooli alkaa olla paskana... Ja HUOM! pidän softaamisesta...
Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset