Yleinen airsoft keskustelu

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti Nike 21 Syys 2005 21:27

nipasenmaki kirjoitti:Turha, onhan jääkiekostakin sata eri topicia ja silti siitä ei tehdä tälläistä.

Jääkiekostahan on minun tekemäni topic, virallinen keskustelu, jonne laitetaan kysymykset ja muut keskustelut. Toisaalta, onhan jo airsoft topic, muut modet saavat päättää.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti MeZmer 22 Syys 2005 20:43

Mite saa parhaiten kaasut ulos aseesta ja kannattaako ne ottaa pois aina pelin jälkeen?
Kolme ja puoli vuotta jo...
Käyttäjän avatar
MeZmer

Viesti nipasenmaki 22 Syys 2005 20:56

zakashi kirjoitti:Mite saa parhaiten kaasut ulos aseesta ja kannattaako ne ottaa pois aina pelin jälkeen?

Lippaassa pitäisi olla tähän tarkoitettu namiska.

Hipsis, sulla onkin NBB. Siitäpäs en sitten tiedä, ehkä sielläkin on joku nappula.

Mistäs saa halvimmat ja kestävimmät metallirungot MP5A4:ään?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
nipasenmaki

Viesti lanshi 23 Syys 2005 08:31

En ole varma mutta ehkä Pcb-airoftista(´niin laiska että ei nyt jaksa laittaa linkkii).
Terveiset Spam-A-Lotista
Käyttäjän avatar
lanshi

Viesti Ale-BaBa 23 Syys 2005 14:54

http://pcb-airsoft.com/products.php?p=ecd50c Siinä ois täys metallinen runko.
Käyttäjän avatar
Ale-BaBa

Viesti maastonakki 24 Syys 2005 21:05

Zakashi kirjoitti:Mite saa parhaiten kaasut ulos aseesta ja kannattaako ne ottaa pois aina pelin jälkeen?

Aseeseen olisi hyvä jättää vähän kaasua, enkä näe mitään järkeä ottaa kaasua pois kun se ei sieltä mihinkään karkaa.
maastonakki

Viesti Ale-BaBa 24 Syys 2005 21:37

Minä ainaki ammun sen tyhjäks, tai pelaan niin kauan, että kaasu on lippaasta loppu.
Käyttäjän avatar
Ale-BaBa

Viesti Tasku_Matti 27 Syys 2005 18:49

Kumpi on parempi: Pitkä piippune klocki(en oo varma kirjotetaanko se noin) vai lyhyt piippune??
Tasku_Matti

Viesti Ale-BaBa 27 Syys 2005 19:31

Tasku_Matti kirjoitti:Kumpi on parempi: Pitkä piippune klocki(en oo varma kirjotetaanko se noin) vai lyhyt piippune??

Pitkäpiippu on aina tarkempi.
Käyttäjän avatar
Ale-BaBa

Viesti maastonakki 27 Syys 2005 20:40

Minulla on ollut tuo Glock 17l eli pitempi piippuinen versio ja olihan se ihan kelpo pistooli.
maastonakki

Viesti Patris 04 Loka 2005 19:03

Jos lajia meinaa alkaa harrastamaan niin kannattaako ostaa sähkö, jousi vai kaasu toiminen ase. Mukana pitää myös tietenkin olla panoksia lippaita, maastopuku ja tietenkin maski, mutta mitä muita suojia la´jissa tarvii? 8) 8) :roll:
Käyttäjän avatar
Patris

Viesti Jupi 04 Loka 2005 19:09

Jos et halua maksaa itseäsi kipeäkis, niin jousesta on hyä aloittaa. Kokemuksen karttuessa voit siirtyä hissuksiin kaausuun ja sähköön.
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti nipasenmaki 04 Loka 2005 19:18

Vempulla olen pelannut kesän alusta. Hyvin sillä pelaa vemppuja ja kaasuja vastaan, mutta sähköille ei oikein pärjää. Tänään tilasin ekan sähköaseeni, MP5A4, jos ketään kiinostaa...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
nipasenmaki

Viesti Patris 05 Loka 2005 16:19

jep jupi
Käyttäjän avatar
Patris

Viesti J.Korsi 05 Loka 2005 18:36

http://img288.imageshack.us/img288/6614 ... ter2ra.png
Eli kannattaako toi ostaa, lipas on 30 kuulaa, lähö nopeus semmoset 64-67m/s (se nimittäin vaihtelee jonkin verran). Sitten tuossa aseessa on melko pitkä piippu (pistoolin piipuks), ja sit se on mun mielestä muutenkin ihan hyvä. Se on Marui Master Centimeter Hop-Up, eli hopparikin löytyy.
EDIT: Se maksaa 53€
Ja tästä linkistä ilmaista rahaa: Näin
Jos olet utelias, paina tästä!
Käyttäjän avatar
J.Korsi

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset