Soitatko mitään soitinta?

Keskustelua musiikista.

Soitatko mitään soitinta?

Viesti Finzero 21 Elo 2005 22:27

Eli soitattako mitään soitinta, itse soitan sähkökitaraa, ja soitin vuoden pianoo ,mutta kyllästyin, meillä on oikein bändikin :D
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Nike 21 Elo 2005 22:29

Lasketaanko, jos itse rämpyttelee soitinta, ettei soita missään?? Meinaan jos lasketaan, niin soitan yksikseni nokkahuilua, jota vanhemmat ei kestä kuunnella. Ja joskus pianoa, rämpyttelen Ukkon nooan tai jotain muuta helppoa.

Muuten, tästä on jo topic, mutta se on pari kuukautta vanha, eikä se otsikkokaan mikään paras ole, joten antaa tämän olla.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Fineday 21 Elo 2005 22:37

Rumpuja paukutan... pitäis löytää soittokämppä, et saisi kavereiden kaa bändin (vihdoin) pystyyn..

Over and out, sanoi Roger rabbit.
Lässyn lässyn
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti Finzero 21 Elo 2005 23:01

DeathClaw kirjoitti:Rumpuja paukutan... pitäis löytää soittokämppä, et saisi kavereiden kaa bändin (vihdoin) pystyyn..

Over and out, sanoi Roger rabbit.

Onkos omia rumpuja..? Oma sähkökitarani on oma, ja olen soittanut sitä 2v, on myös pedaali + 340euron vahvistin :P
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Humahuta 21 Elo 2005 23:33

Ilmakitaraa kalsareissa -.-
Lost in moments
Käyttäjän avatar
Humahuta

Viesti KukaMitäHäh? 22 Elo 2005 14:03

soitan suutani aika usein
KukaMitäHäh?

Viesti stuntboy 22 Elo 2005 14:24

rupuja ihan bändissä 8)
taajuutta tarvitaan stunttia taajuuteen
stuntboy

Viesti Bullshit 22 Elo 2005 15:05

en varsinaisesti soita mitää mut kotoo löytyy rummut, kitara ja piano.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti V*tun Kevat! 11 Syys 2005 17:29

Akustista kitaraa soitan 3 vuotta. Ainut riffi mitä en oo oppinu siitä helv.. oppi kirjasta on I Will Stayn alku...
Olen tympääntynyt foorumin tasoon, ja lähden täältä. Spämmereiden täyttämiä yleisfoorumeita on netti väärällään! Täällä on hyviä käyttäjiä, esim. Humahuta, burned out, Hippi... Mutta ovat jääneet spämmereden varjoon. Joten: Vises!
V*tun Kevat!

Viesti koodaaja 11 Syys 2005 17:46

Joo soitan mää rumpuja... en oo mikään hyvä soittamaan ku vasta about 6 kuukautta oon harjotellu ja ei oo omia rumpuja. :?
C"|BöööööööÖ!
O
Käyttäjän avatar
koodaaja

Viesti Sneevil 11 Syys 2005 20:02

En soita oikein mitään mut koulussa pitää soittaa sitä ällöö nokkahuiluu!
Käyttäjän avatar
Sneevil

Viesti RazorBlade 13 Syys 2005 18:41

Kitaraa...

http://video.google.com/videopreview?q= ... 3008869806
Niin pitää asentaa sellanen pieni ohjelma tuolta sit, hyvä paikka tuo google video...
13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
RazorBlade

Viesti L-o-L 13 Syys 2005 18:57

Minä en osaa soittaa muuta, kuin huuliharppua, jos sitäkään. x)

EDIT: Olen oppinut soittamaan suuta pienestä pitäen. Se on helppoa, kokeilkaa! :wink:
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti J0nez 13 Syys 2005 19:14

Osaan soittaa pianoa, mutta en kuitenkaan harrasta.
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Seneca 15 Syys 2005 19:31

Onhan mulla omana viulu. mandoliini, syntikka, huuliharppu ja nokkahuilu, mutta en osaa soittaa yhtäkään niistä. Eniten soitan kyllä suutani! xD
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Palaa alueelle Musiikki