Minkä airsoft aseen aiot ostaa/sinulla on?

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti Finneuru 12 Heinä 2006 12:02

Mulla on M4A1 Carbine vemppu :oops: .... Mut ostan sähkö AUG Standard : http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=184
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Finneuru

Viesti 2-pac 27 Heinä 2006 20:18

Omistan jousitoimisen p228 polizei pistooli. Haluisin SVD Sniper.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
2-pac

Re: Minkä airsoft aseen aiot ostaa/sinulla on?

Viesti ak-47-man 14 Huhti 2008 23:06

Minulla on tällä hetkellä Tm ak-47 kun vaihdoin sen mp5 sd5 aseeseen. Ak:ssa on aidot puuosat 4 regua ja hicu.

Jos ketään kiinnostaa mulla on myös tm hop-up ruger :lol:
ak-47-man

Viesti mize22 16 Huhti 2008 15:32

Minä en softaa, mutta silti löytyy marui TSW1013 vemppu pisla. Lähtee vissii jotaa 34m/s tai jotaa sinnepäin, ostin kaverilta käytettynä 2e makso... Uutena se makso 70e. pitäis hommaa 0,20g kuulia, ku hop up on kiinteä 0,25g. Ja vanha ase kun on ni voi käyttää hieman kevyempii kuulia. Nyt on sekalaisia kuulia (0.12-0.25g) ja keveimmät tuppaa kaartamaan ylös. Tarkotus oli ostaa joku SMG siltä samaiselta kaverilta. Vissii joku sähkökäyttöne, mut se ei löytäny lipast ni en ostanu sitä.
|MSI H55M-P31|intel i5 660 @4,0Ghz, ECO ALS nestejäähdytys.|Sapphire Radeon 5770 Vapor-X @925/1350|WDC WD3200AAJS-00B4A0 (298GB)|4gb DDR3 1600mhz|500w poweri|
Käyttäjän avatar
mize22

Viesti OviLeego 16 Huhti 2008 21:32

No mul on nyt Well D95 (joka on iha shitty) ja oon ostamas Well R6,josta oon kuullu et se ois hyvä 2 vuotta pelanneelle----
TribalReaper kirjoitti:Minulla ois sellanen kysymys että saako juutupeen laittaa meijän uusimman videon ku me ammutaan siinä roomalaisella(en lesoo sillä ku ammuttii) ja me ollaa viel alaikäsiä.

:D
Käyttäjän avatar
OviLeego

Viesti Eternìty 17 Huhti 2008 08:07

Aion ostaa yheltä kaveriltani P90 hiculla ja jollain muilla herkuilla.. :D
Eternìty

g36c

Viesti nennukka 17 Huhti 2008 11:50

eli ois g36c m100 vireillä viri akulla kahel lippaalla jne... ikää on kolmisen vuotta OSTAKAA POIS HINTA PYÖRII siin 200 EURON YLÄPUOLEL!!!!!!
nennukka

Viesti Joohanh 11 Kesä 2008 15:37

Itseltä löytyy GP:n Tactical kitillä modattu AK.

nennukka: Valitan, mutta kukaan ei tule enään ostamaan kolmea vuotta vanhaa asetta yli kahellasadalla...
Vielä kun olet virittänytkin, niin joudut tosissaan hintaa tarkistamaan.
(Viritys=jälleenmyyntiarvo laskee)
Joohanh

Viesti LordRaptorJesus 11 Kesä 2008 20:35

Classic Army Sportline M15A4 Tactical Carbine, päkuppina KWC M4505 vemppu. Kunhan saan nuo vehkeet myytyä ostan JG M4 CQB häkkyrän ja DE USPin,
Käyttäjän avatar
LordRaptorJesus

Viesti TonttuTony 11 Kesä 2008 20:36

JG G36C.. en ole viritellyt
Käyttäjän avatar
TonttuTony

Viesti Villex 11 Kesä 2008 20:38

Mulla oli maruin m733 commando. Melkein ihan sama kun m4 mutta vähän lyhyemmällä piipulla ja kantokahvaa ei voi irrottaa. Kaikki maastoasut ja lipastaskut oli myös 8)
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti Fapmaster 11 Kesä 2008 21:00

Aloitin Airsoftin tässä vähän aikaa sitten. Olen käynyt softaamassa lutkulla aluksi. Tällä hetkellä aseenani on MPL Walther, ostin 50€ ja kuulia on jonkun verran. Pitäis maski ostaa..

Tietoja aseesta

MP Walther Cal.9mm
Lähtonopeus 75m/s
Hop-Up
Pituus 460mm
Paino 1130g

Maruin MPL on realistisen näköinen kertaviritteinen HopUp konepistooli, jossa myös metalliosia.

Klassinen konepistooli malli, joka toimitetaan käytännöllisen kantohihnan kanssa. Suuri lipaskapasiteetti yhdistettynä varmaan toimivuuteen tekee tästä aseesta mallin, jolla pelaaminen ei lopu ominaisuuksien puutteeseen. Kiinteä Hop Up.

Maruin MPL on realistisen näköinen kertaviritteinen HopUp konepistooli, jossa myös metalliosia. Mukana seuraa kantohihna. Erittäin hyvä hinta/laatusuhde.

Lainattu ProAirsoft sivustolta.

Omasta mielestäni hyvä ase, tarkka ja hyvät lähdöt.
"Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience."
Fapmaster

Viesti TonttuTony 11 Kesä 2008 22:09

Morso kirjoitti:...... Olen käynyt softaamassa lutkulla aluksi. .... Pitäis maski ostaa..

Eikö maski osteta ennen kuin käydään softaamassa? :S
Käyttäjän avatar
TonttuTony

Viesti McKalistin 25 Kesä 2008 22:50

Kyllä ostetaan.
Jusb-Kesb kirjoitti:Eli linkatkaa ii2 ja Facebook teinejä joilla on isot tissit tai muuten vaan hyvän näkösiä Niin ja vois niillä olla hyvä persekkin.

[piilotettu kuva]
McKalistin

Viesti joelz 27 Kesä 2008 18:38

mul on maruin ak 47 spetnaz ja marui usb vemppu hop up. aion ostaa marui vemppu socomin ku toi usb meni rikki.
joelz

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset