Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Gear kirjoitti:Mist löydän toimivan pirraattiversion san adreasista.
Fonzie kirjoitti:Gear kirjoitti:Mist löydän toimivan pirraattiversion san adreasista.
Sellaisen voi löytää esimerkiksi Piraattilahti -nimiseltä sivustolta.
offroad kirjoitti:voitko kertoa että mitä 2 mapis pitää tehä ku wuzimu kysyy että osaatko uida hyvi, niin tää carl vastaa aina että en osaa... mitä pitää tehä että se oppis uimaa?
kona14 kirjoitti:Mitä pitäis tehdä kun mä oon ladannu gta san andreaksen mininovasta torrentilla eikä avaudu siihen tulee vaan joku et windows ei tiedä tiedostoa ta ijotain vastaavaa ja sit se hakee sen jostain webistä. auttakaa äkkiä en tiä mitä pitäs tehä! kiitos jo etukäteen.

kona14 kirjoitti:niin siis ku mä latasin sen ja yritin avata nii siihen näytölle tulee että windows ei voi avata tiedostoa koska ei tiedä sen tyyppiä. voit hakea sen automaattisesti webistä tai valita manuaalisesti ohjelman jolla haluan avata sen. ymmmärsikkö?

kona14 kirjoitti:niin siis ku mä latasin sen ja yritin avata nii siihen näytölle tulee että windows ei voi avata tiedostoa koska ei tiedä sen tyyppiä. voit hakea sen automaattisesti webistä tai valita manuaalisesti ohjelman jolla haluan avata sen. ymmmärsikkö?
Levykevandaali kirjoitti:PC koodit tänne.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
halo2 kirjoitti:Tarviin, apuu splinter celis kiitos suomen kielistä apua tarviin siin radas apuu ku defence ministry heti ku meen siihe köydelle mist pitää mennä sinne kokki paikkaa vai mikä lie nii tulee mission failed apua kiitos! ja huom se on slinter cell tom claney's
Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu