juhojoku kirjoitti:Jos joku tarvıı GTA: San andreas apua jossain asiassa,
kirjoittakoot tanne.
onko kellä tullu ku on käyttäny koodeja ja menny tallentamaa ni sellasta varoitus juttua koodien käytöstä??AUTTAKAA oon 43% pelaamassa
juhojoku kirjoitti:Jos joku tarvıı GTA: San andreas apua jossain asiassa,
kirjoittakoot tanne.
sa-modder kirjoitti:AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
tommonen pop uppi tuli !!
sa-modder kirjoitti:Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta
Kipaiseppa lähimpään pelikauppaan ja osta laillinen San, niin saattais toimiakki.sa-modder kirjoitti:AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
Cuningas kirjoitti:sa-modder kirjoitti:Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta
Jos vaikka ostaisit ihan aitona?
sa-modder kirjoitti:AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
juhojoku kirjoitti:Tää topikki on perustettu enemmille kuin yhdelle kysymykselle !!!
Ja käyttäkää tätä oikeesti !!!
Ihan oikeesti siis mä vastaan 100 % varmuudella jok ikiseen
kysymykseen !!!
halo2 kirjoitti:juhojoku kirjoitti:Tää topikki on perustettu enemmille kuin yhdelle kysymykselle !!!
Ja käyttäkää tätä oikeesti !!!
Ihan oikeesti siis mä vastaan 100 % varmuudella jok ikiseen
kysymykseen !!!
Oikeestikko jos oikeesti nii mitä siin tehtäväs pitää tehä mis me mennään kamun kaa sinne armeija paikkaa ja si tallii sit pitää ottaa se ihmeen kuljetus vekotin ja sit siin lukee jotai Box ja sit näkyy nuoli siin pakettiautosT:Halo2
ÖRF_naama kirjoitti:mulla on ongelma. Värit ei näy oikeen... Esim kun menen veteen ja lähden uimaan niin tulee vihreä vesivana perässä ja kun meen vaikka polttamaan kumia niin siinä savussa on erivärejä...
Mulla on sitten aika uus kone näytönohjain on ATI Radeon HD3600 series ja muut tiedot Windows XP pro
Pentium(R) Dual-core CPU
E5300 @2.60GHz
2.59GHz
Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu