GTA: San Andreas

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Re: GTA: San Andreas

Viesti _anzkuu_ 10 Tammi 2009 14:22

juhojoku kirjoitti:Jos joku tarvıı GTA: San andreas apua jossain asiassa,
kirjoittakoot tanne.

onko kellä tullu ku on käyttäny koodeja ja menny tallentamaa ni sellasta varoitus juttua koodien käytöstä??AUTTAKAA oon 43% pelaamassa :twisted: :evil: :? :shock: :(
Viimeksi muokannut _anzkuu_ päivämäärä 12 Maalis 2009 14:12, muokattu yhteensä 2 kertaa
_anzkuu_

Viesti jumbo70 10 Tammi 2009 21:45

katoppa niitä paidan kuvia siinä kartassa voithan myös ettiä nimellä eli jouksentelet sielä puolialastomana ja etit kaupan binco
JESS! 1mb netti! Mun steam acco
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70

Viesti -Tapza- 08 Helmi 2009 17:56

Miten saan netti pelin toimimaan kyseisessä pelissä?
-Tapza-

Viesti sa-modder 08 Helmi 2009 18:50

AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
tommonen pop uppi tuli !!
Kuva
sa-modder

Viesti ÖRF_naama 12 Helmi 2009 15:58

sa-modder kirjoitti:AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
Kuva

mulla kävi samallain mutta sain sählättyä sen toimimaan. Kannattaa niitä päivityksiä kokeilla ja uudelleen asentamista.
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti Cuningas 13 Helmi 2009 14:53

sa-modder kirjoitti:Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta

Jos vaikka ostaisit ihan aitona?
Cuningas

Viesti Radiohead 15 Helmi 2009 15:52

sa-modder kirjoitti:AUTTTTTTAKAAA joku. Mulla menee hermot. Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta ja se toimii muuten ihan hyvin, mutta MODIT.......en saa niitä toimimaan. Mod installeri ei löydä "temporary folderii" mistään...............................................AUTTAKAA MUA
Kuva
Kipaiseppa lähimpään pelikauppaan ja osta laillinen San, niin saattais toimiakki.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Demobath 19 Helmi 2009 08:37

Cuningas kirjoitti:
sa-modder kirjoitti:Just oon ladannu san andreaksen piraattiversion piratebaysta

Jos vaikka ostaisit ihan aitona?

Onse jännää aina toi sama mäkätys. Ei niillä piraattiversioilla eroa ole, kun ne on poltettu suoraan GTA SA levystä imageksi.

Olethan varmasti valinnut edellisessä kohdassa GTA San Andreasin pääkansion?
Demobath

Viesti rakettiallu 22 Helmi 2009 11:20

Kuva

Jos käyttiksesi on Vista, niin yritäppä suorittaa järjestelmänvalvojana ja kato toimiiko sitten.
rakettiallu

Viesti _anzkuu_ 12 Maalis 2009 14:18

kun menee tallentamaan tulee joku varoitus koodien käytöstä??? wtf??? oon 43% menossa
ja sitte miten niitä modeja saa laitettua???
_anzkuu_

Viesti sa-modder 13 Maalis 2009 21:38

joo sain homman jo toimimaan. Ei niistä varotuksista tarvii välittää. Peli toimii ihan hyvin vaikka tallentaa. Ja ihan XP mulla on
sa-modder

Moi!

Viesti halo2 04 Huhti 2009 21:15

juhojoku kirjoitti:Tää topikki on perustettu enemmille kuin yhdelle kysymykselle !!!
Ja käyttäkää tätä oikeesti !!!
Ihan oikeesti siis mä vastaan 100 % varmuudella jok ikiseen
kysymykseen !!!

Oikeestikko jos oikeesti nii mitä siin tehtäväs pitää tehä mis me mennään kamun kaa sinne armeija paikkaa ja si tallii sit pitää ottaa se ihmeen kuljetus vekotin ja sit siin lukee jotai Box ja sit näkyy nuoli siin pakettiautos :?: T:Halo2
halo2

Re: Moi!

Viesti Elvis__ 11 Huhti 2009 17:12

halo2 kirjoitti:
juhojoku kirjoitti:Tää topikki on perustettu enemmille kuin yhdelle kysymykselle !!!
Ja käyttäkää tätä oikeesti !!!
Ihan oikeesti siis mä vastaan 100 % varmuudella jok ikiseen
kysymykseen !!!

Oikeestikko jos oikeesti nii mitä siin tehtäväs pitää tehä mis me mennään kamun kaa sinne armeija paikkaa ja si tallii sit pitää ottaa se ihmeen kuljetus vekotin ja sit siin lukee jotai Box ja sit näkyy nuoli siin pakettiautos :?: T:Halo2

mee sillä vekottimella poimii niitä boxeja ja survo ne sinne pakettiautoon.
survo niitä tarpeeksi sinne niin pääset jatkamaan.

sen jälkeen mene polliiseja pakkoo
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti ÖRF_naama 19 Huhti 2009 01:27

mulla on ongelma. Värit ei näy oikeen... Esim kun menen veteen ja lähden uimaan niin tulee vihreä vesivana perässä ja kun meen vaikka polttamaan kumia niin siinä savussa on erivärejä...

Mulla on sitten aika uus kone näytönohjain on ATI Radeon HD3600 series ja muut tiedot Windows XP pro
Pentium(R) Dual-core CPU
E5300 @2.60GHz
2.59GHz
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti ÖRF_naama 19 Huhti 2009 19:23

ÖRF_naama kirjoitti:mulla on ongelma. Värit ei näy oikeen... Esim kun menen veteen ja lähden uimaan niin tulee vihreä vesivana perässä ja kun meen vaikka polttamaan kumia niin siinä savussa on erivärejä...

Mulla on sitten aika uus kone näytönohjain on ATI Radeon HD3600 series ja muut tiedot Windows XP pro
Pentium(R) Dual-core CPU
E5300 @2.60GHz
2.59GHz

SAIN TOIMIMAAN!!!!!
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu