miten ip-osoite vaihdetaan

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

miten ip-osoite vaihdetaan

Viesti ShadowNet 24 Kesä 2005 16:59

jaapajaaa
Käyttäjän avatar
ShadowNet

Viesti Jupi 24 Kesä 2005 18:03

joopa joo osta uus kone
Hei hei näkemiin, pitäkää ittenne miehinä
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Tiedän 25 Kesä 2005 13:44

poista ensiksi kaikki nettipelit(niihin on tallentunut sun ip) ja sitten lataa sellainen ohjelma kuin chanc3my1p ...sen asentamine on helppoa ja sit kun on asentanut niin se ajaa ohjelman jolla sitten vetää uuden ip:n .niin helppoa.
Tiedän

Viesti leeteet 25 Kesä 2005 17:37

Tiedän kirjoitti:poista ensiksi kaikki nettipelit(niihin on tallentunut sun ip) ja sitten lataa sellainen ohjelma kuin chanc3my1p ...sen asentamine on helppoa ja sit kun on asentanut niin se ajaa ohjelman jolla sitten vetää uuden ip:n .niin helppoa.

luulen et sä huijaat, koska semmosta ohjelmaa ei ole kuin chanc3my1p.
Sitä paitsi se kirjotetais: chang3my1p.
ÄLä missään nimessä poista pelejä! Toi haluu vaan että joudut lataamaan ne uudestaan.

Toisessa viestissä ''Tiedän'' sanoi että KAZAA!!! korjaa muka virheitä ja siitä tulee kaikkea ''kivaa''. Ja se ''kivaa'' on viiruksia.

Tiedätpä sä tosi paljon.

Kun ostat uuden koneen ni IP vaihtuu.
Tai siis tulee uusi IP.
www.gangstawar.com/gwar2/register.php
UUSI GANGSTAWAR!! (Aseet toimivat nyt)
Käyttäjän avatar
leeteet

Viesti Markus# 02 Elo 2005 02:17

en oikein tierä mutta mulla on vaihtuva ip ku mulla on baanan laajakaista ADSL sun muut nii vaikuttaisko ne?
Markus#

Viesti Peruna 02 Elo 2005 10:38

Sen saa vaihdettua ainakin silloin, kun vaihtaa liittymän. Ehkä, mutta ei se ainakaan vaihdu kun ostaa uuden koneen.
Käyttäjän avatar
Peruna

Viesti d-hunter 02 Elo 2005 11:11

Mulla ainakin vaihtuu, jos käyttää toista verkkokorttia.

Eli oikeestaan mulla on käytössä 2 osoitetta: 1 kummallekin kortille ;)
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Viesti tseitsei 02 Elo 2005 12:27

Yksinkertaisesti:

1. Odotat että IP-osoitteesi varausaika umpeutuu (et käytä nettiä vähään aikaan).

tai

2. Vaihdat verkkoadapterin MAC-osoitetta ja pyydät uuden IP-osoitteeen.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Mammutti 02 Elo 2005 12:31

Useimmiten internet-liittymissä on ns. dynaaminen eli vaihtuva ip-osoite. Tämä tarkoittaa, että ip-osoitteesi vaihtelee. Se kuinka usein se vaihtuu vaihtelee kanssa. Joillakin liittymillä se saattaa vaihtua aina koneen käynnistyessä ja joillakin sitten vaikka, jos ADSL-modeemista on katkennut virta ja laittaa sen uudelleen päälle.

On myös olemassa kiinteitä ip:t, jotka ovat siodttuja yhteen liittymään ja ip-osoitteesi on aina sama. Tälläisen vaihtamiseem tarvitsee ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan.

On varmaankin olemassa ohjelmia, joilla tuon dynaamisen ip:n voi vaihtaa, mutta turhaa touhua mielestäni tuollainen.
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Mammutti

Viesti Kökkö 02 Elo 2005 14:14

Tai sitten jos olet oikein nörtti, niin voit vaihtaa lähiverkkoyhteyden ominaisuuksista osoitteen itse.. Omasta puolesta en kyllä osaisi tehdä sitä, vaikka itse laitettu IP onkin..
God sent Me!
Käyttäjän avatar
Kökkö

Viesti The Thing 10 Elo 2005 14:47

Kaikista helpoin tyyli on vaihtaa verkkokortti.
The Thing

Viesti Lassi 11 Elo 2005 22:30

Villev kirjoitti:Kaikista helpoin tyyli on vaihtaa verkkokortti.
Niin ellei ole kiinteä, kuten nyt useimmissa koneissa on. Herää kyllä kysymys, että miksi pitää saada uusi IP? Mikä siinä vanhassa on, vai onko se sulkulistalla joissain säteissä :D
J-P
Käyttäjän avatar
Lassi

Viesti Fineday 11 Elo 2005 22:34

Huoh...

Käynnistä - suorita - (kirjoita cmd ja paina enter) - (kirjoita) ipconfig /renew tai ipconfig /renew all... Toimii ainakin mulla.
Lässyn lässyn
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti Lassi 11 Elo 2005 22:42

DeathClaw kirjoitti:Huoh...
Käynnistä - suorita - (kirjoita cmd ja paina enter) - (kirjoita) ipconfig /renew tai ipconfig /renew all... Toimii ainakin mulla.
Joo, mutta ei toi mitään IP juttuja vaihda. Se IP tulee operaattorilta. Toi vaan nimeää uudelleen ja sama IP tulee. Tuota jos oikein tarkkoja ollaan, niin ensin pitäisi käyttää /release komentoa tuossa ja vasta sitten uudistaa. Sitä tarvitaan vain poikkeustilanteissa.
J-P
Käyttäjän avatar
Lassi

Viesti soott 11 Elo 2005 22:42

Mulla vaihtu iipee tänää sillälailla että netti ei toiminut niin pistins f-securen päälle ja siitä korjaa niin sitten tuli uusi iipee.. ei varmaan auta mutta oli pakko kertoa :P
#habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku
Käyttäjän avatar
soott

Palaa alueelle Hardware