Modern Warfare 3 -Yleinen Keskustelu

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Modern Warfare 3 -Yleinen Keskustelu

Viesti Evotin 25 Touko 2011 09:07

Eli nytten kun Modern Warfare 3 on julkistettu ja varmistettu julkaisupäivä, niin pistänpä topicin pystyyn.

Eli peli julkaistaan 8 marraskuuta 2011 eli 08.11.11.
(Turha tulla vineemään että se on 11.08.11 koska tuo kyseinen päivämäärä on amerikkalaisten päivämäärä eli kkppvvvv eikä suomi ym. eli ppkkvvvv)

Ja ensimmäinen gameplay traileri on julkaistu kanssa jo:
LINK
Pelkkiä äänivideoitakin löytyy MW3:sta youtubesta CALLOFDUTY kanavalta.

Kotakussa oli iso artikkeli MW3:sta vapaaksi päässeestä tiedosta:
LINK

Itse aion todennäköisesti ostaa kyseisen pelin ainakin yksinpelin takia, kiinnostaisi pelata loppuun tuo MW2:sta jäänyt tarina.

Ja mielellään kaikki vineejät jotka eivät tykkää pelistä koska tulee olemaan paska koska MW2:kin oli ja koska tuubi itku pieru jee, niin voisivat jäädä keskustelusta.
[piilotettu kuva]
Xbox 360 Slim 250GB | Thomson 32 FullHD LCD-TV
Randomi.fi - Suomenkielinen Omegle
Käyttäjän avatar
Evotin

Re: Modern Warfare 3 -Yleinen Keskustelu

Viesti zeenih 25 Touko 2011 14:57

Vois vaikka latailla kuhan demo julkaistaan niin boxilla :) vois aika jännä peli olla tosiaan. MW1-2 on ollut hyviä joten eiköhän tämä ole myös. Black opsista en tykännyt :3
Raha on kuin roskaa, roska on kuin paskaa, ja paska ei lopu koskaan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
zeenih

Viesti VilQ 25 Touko 2011 15:49

Luulenpa että tää on sitä samaa pskaa kun muutkin codit
VilQ

Viesti Tobittaja 25 Touko 2011 17:58

VilQ kirjoitti:Luulenpa että tää on sitä samaa pskaa kun muutkin codit

I agree. Toivon kyllä, että tästä tulee samankaltainen kuin bc2 mutta luulen että samanlaista mättöä kuin muutkin codit.
Käyttäjän avatar
Tobittaja

Viesti pode 25 Touko 2011 20:58

(Tässä hieman esimakua tulevista pyssyistä: http://www.imfdb.org/wiki/Modern_Warfare_3)

Pelihän käyttää samaa pelimoottoria kuin Modern Warfare 2, toisaalta hyvä, sillä uudenlainen pelimoottori ei ehkä olisi miellyttänyt monia (kuten minua).
Käyttäjän avatar
pode

Viesti Raffle 26 Touko 2011 07:23

Ziwch kirjoitti:Vois vaikka latailla kuhan demo julkaistaan niin boxilla :) vois aika jännä peli olla tosiaan. MW1-2 on ollut hyviä joten eiköhän tämä ole myös. Black opsista en tykännyt :3

Nää demot tulee yleensä reilusti myöhemmin kun peli on edes julkaistu, itse en ole edes Xbox Marketplacessa bonganut MW2-demoa.
Miksi katselet tätä sigiä?
No, nyt kun kerran katselet, vilkase mun Jonneweb -parodia: Click!

Varoitustili: 8
Käyttäjän avatar
Raffle

Viesti Evotin 26 Touko 2011 14:21

Tobittaja kirjoitti:
VilQ kirjoitti:Luulenpa että tää on sitä samaa pskaa kun muutkin codit

I agree. Toivon kyllä, että tästä tulee samankaltainen kuin bc2 mutta luulen että samanlaista mättöä kuin muutkin codit.

Juu hienoa hei, pistetään tankkeja ja kaikkea spawnaamaan 2sec välein jotta kaikki voivat vain käyttää pelkästään niitä ja vielä että koko vihollistiimi istuu rivissä snipujen kanssa! Hei huippuhauskaa!

Ja muutenkin CoD ja BF eri asia.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti KirmiZ 08 Kesä 2011 16:28

Näyttää ihan samalta yli scriptatulta putkiräiskinnältä niin kuin edellisetkin osat. :[
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti minä_itse 16 Kesä 2011 22:08

Kyllä se vaan on se 11.08.2011 http://www.youtube.com/user/CALLOFDUTY kelaa video loppuun
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!
[piilotettu kuva]<-------Kiitos Died:ille sigistä
minä_itse

Viesti srsrsrsrsr 17 Kesä 2011 12:33

Evotin kirjoitti:Eli peli julkaistaan 8 marraskuuta 2011 eli 08.11.11.
(Turha tulla vineemään että se on 11.08.11 koska tuo kyseinen päivämäärä on amerikkalaisten päivämäärä eli kkppvvvv eikä suomi ym. eli ppkkvvvv)

minä_itse kirjoitti:Kyllä se vaan on se 11.08.2011 http://www.youtube.com/user/CALLOFDUTY kelaa video loppuun

Wikipedia kirjoitti:Peli on määrä julkaista 8. marraskuuta 2011

Mitä et ymmärrä?
srsrsrsrsr

Viesti Evotin 17 Kesä 2011 15:55

minä_itse kirjoitti:Kyllä se vaan on se 11.08.2011 http://www.youtube.com/user/CALLOFDUTY kelaa video loppuun

Voi vittu, et siis lukenut ekaa postaustani loppuun.
Eli näin siinä luki:

JA:
Inb4 "trolled" "umad" jne.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti minä_itse 18 Kesä 2011 11:35

Evotin kirjoitti:

Voi vittu, et siis lukenut ekaa postaustani loppuun.
Eli näin siinä luki:

JA:
Inb4 "trolled" "umad" jne.

No olisit kertonu että toi 8.11.2011 on julkaisupäivä täällä suomessa....
E: eiku tosiaan.:DDD nii siis toi on sillee että kuukaudet on eka sit tulee päivät jne-
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!
[piilotettu kuva]<-------Kiitos Died:ille sigistä
minä_itse

Viesti needsomehelp 02 Marras 2011 18:42

Juu hienoa hei, pistetään tankkeja ja kaikkea spawnaamaan 2sec välein jotta kaikki voivat vain käyttää pelkästään niitä ja vielä että koko vihollistiimi istuu rivissä snipujen kanssa! Hei huippuhauskaa!

Jos ajattelet että bc 2 on tuollainen niin et varmastikkaa ole pelannut edes sitä.

Itse en ole codeja pitänyt niinkään ihmeelisinä peleinä, mutta yhtäkkisesti kauhea into saada mw 3 :PP beta olisi kiva juttu että pääsis koittamaa ennenku julkastaa mutta ei ole ainakaan missään mitää tietoa että betaversio tulisi edes??
Allekirjoitus
Käyttäjän avatar
needsomehelp

Viesti Alucard 03 Marras 2011 00:38

needsomehelp kirjoitti:Itse en ole codeja pitänyt niinkään ihmeelisinä peleinä, mutta yhtäkkisesti kauhea into saada mw 3 :PP beta olisi kiva juttu että pääsis koittamaa ennenku julkastaa mutta ei ole ainakaan missään mitää tietoa että betaversio tulisi edes??

Miksi tulisi? Eihän siinä ole mitään testattavaa, kun käyttävät samaa paskaa pelimoottoria mitä ennenkin.

Jooh, itse en odota. COD:n zombie modit ja yms. CO-OP:na on ihan kivaa kaverien kanssa, mutta peli ei muuten kiinnosta tippaakaan.
[piilotettu kuva]
if(knowledge > 0) { useBRAINS(); make_a_post(); } else { useGOOGLE(); getKnowledge(); }
Käyttäjän avatar
Alucard
Kielipoliisi

Viesti Arkkis 04 Marras 2011 13:48

MW3 näyttää samalta ku MW2 uusilla kartoilla. Ei kiitos. Toisekseen perkit sun muut on tommosessa ihan paskaa. Arcade-räiskintää sanon minä. Raivopäistä juoksua jossa ammutaan kaikkea mikä liikkuu. Ja jos sattuu tappamaan jonkun niin "OMGHFDRASD FUCKING GAY YOU KILL ME DOH!"
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Palaa alueelle Konsolit