Black ops BETA koodi apua : d

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Black ops BETA koodi apua : d

Viesti knoxed 26 Loka 2010 15:44

Ok ok, sain ton black ops beta koodin mutta mihin sen tungen ? : o
Ei ainakaa sinne paikkaa pleikalla mihin tungetaa pleikan raha koodit koska siinä on 4 osaa : d
Eli ei mahu ei mahu. Kertokaaa pliiiis.
mw2 cl hosted by: santtu11, Add ....

features:

Tenth prestige spinning skull emblem <3
Mega jump and mega speed
Unlock all
Instant level 70.
And other crap...
We use best patch_mp.ff : Elitemossy v.8.9 derek trotter final edition
AND incoming elitemossy v. 10
TROLLED , IF MY F- LIST IS FULL SEND ME MESSAGE !
knoxed

Re: Black ops BETA koodi apua : d

Viesti Stone 26 Loka 2010 16:22

Beta on Boxille.
[piilotettu kuva]
Stone

Viesti ukkapukka 26 Loka 2010 17:02

Beta on kusetusta. Sanon sen nyt teille.
Ati HD 4870 1gb, Phenom II x4 945 (4 cpu's) ~3.0ghz, 4gb ddr3 (667mhz?), LG flatron W2242TE 22", 500gb kiintolevy, Windows 7.
Mun youtube channel. Tramppa videjä ja random shaibaa
Käyttäjän avatar
ukkapukka

Viesti pode 26 Loka 2010 18:16

ukkapukka kirjoitti:Beta on kusetusta. Sanon sen nyt teille.

Jepp. Betaa ei tule. Odottakaa n. 2 viikkoa ja saatte koko version.
Käyttäjän avatar
pode

Viesti RolleZ 26 Loka 2010 20:18

pode kirjoitti:

Tai jos haluaa, niin sen voi saada jo tänään.
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti KaZ 27 Loka 2010 02:58

Owlsandwich kirjoitti:
pode kirjoitti:

Ja kerrotkos miten Maisteri_Zycho_Jumalamme?
KaZ

Viesti RolleZ 27 Loka 2010 12:43

KaZ kirjoitti:
Owlsandwich kirjoitti:
pode kirjoitti:Jepp. Betaa ei tule. Odottakaa n. 2 viikkoa ja saatte koko version.

Ja kerrotkos miten Maisteri_Zycho_Jumalamme?

No kuule ihan piraattina. Mutta ehei mistään piraattilahesta. Suhteita siinä tarvii.
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti Alucard 27 Loka 2010 14:56

Owlsandwich kirjoitti:No kuule ihan piraattina. Mutta ehei mistään piraattilahesta. Suhteita siinä tarvii.

Ja sinulla on näitä suhteita? Kerrotkos mistä me muut saamme näitä suhteita? (Ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä.)
[piilotettu kuva]
if(knowledge > 0) { useBRAINS(); make_a_post(); } else { useGOOGLE(); getKnowledge(); }
Käyttäjän avatar
Alucard
Kielipoliisi

Viesti freezo 27 Loka 2010 16:07

-Tobi- kirjoitti:
Owlsandwich kirjoitti:No kuule ihan piraattina. Mutta ehei mistään piraattilahesta. Suhteita siinä tarvii.

Ja sinulla on näitä suhteita? Kerrotkos mistä me muut saamme näitä suhteita? (Ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä.)

Mitäs jos nyt painuisit vittuun siitä märisemästä zyscolle. Ei ketään kiinnosta oikeesti onko sillä suhteita vai ei.
freezo

Viesti matuka 27 Loka 2010 16:38

freezo kirjoitti:
-Tobi- kirjoitti:

Mitäs jos nyt painuisit vittuun siitä märisemästä zyscolle. Ei ketään kiinnosta oikeesti onko sillä suhteita vai ei.

Ajattelin just samaa sanoa, veit sanat mun suusta. (Ja en muuten usko että Betaa saa mistään tällä hetkellä)
V1ttu turpa kii, kellotettu sitä ja kellota tätä ja kellotin sitä. Kaikki ko pitää kellottaa prkl.
matuka

Viesti Alucard 27 Loka 2010 17:24

freezo kirjoitti:Mitäs jos nyt painuisit vittuun siitä märisemästä zyscolle. Ei ketään kiinnosta oikeesti onko sillä suhteita vai ei.

Älä nyt sano, mieti nyt jos mäkin haluaisin tämän pelin JO TÄNÄÄN ja tartten siihen kuulemma suhteita.
Ja kun Zysko kuulemma näyttää tietävän näistä suhteista, niin totta mooses mä kysyn sitte siltä mistä näitä "suhteita" saa!
Että kyl mua ainakin kiinnostaa...
[piilotettu kuva]
if(knowledge > 0) { useBRAINS(); make_a_post(); } else { useGOOGLE(); getKnowledge(); }
Käyttäjän avatar
Alucard
Kielipoliisi

Viesti RolleZ 27 Loka 2010 17:38

-Tobi- kirjoitti:
freezo kirjoitti:Mitäs jos nyt painuisit vittuun siitä märisemästä zyscolle. Ei ketään kiinnosta oikeesti onko sillä suhteita vai ei.

Älä nyt sano, mieti nyt jos mäkin haluaisin tämän pelin JO TÄNÄÄN ja tartten siihen kuulemma suhteita.
Ja kun Zysko kuulemma näyttää tietävän näistä suhteista, niin totta mooses mä kysyn sitte siltä mistä näitä "suhteita" saa!
Että kyl mua ainakin kiinnostaa...

Tiedätkö kuinka lapsellisen kuvan ittestäs aiheutat? Spämmäät profiiliini ja vittuilet kaiken aikaa.
Omalle imagolles hallaa teet.
Useimmiten tämmöset asiat yritän sovitella YV:llä, mikä on useimpien kohdalla toiminut mutta sinä olet kyllä niin toivoton tapaus että...
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti Alucard 27 Loka 2010 17:46

Owlsandwich kirjoitti:Tiedätkö kuinka lapsellisen kuvan ittestäs aiheutat? Spämmäät profiiliini ja vittuilet kaiken aikaa.

Ahaa, jos kysyin mistä niitä suhteita saan niin sekö on lapsellista?
Ja allekirjoituksessa olleesta kirjoitusvirheestä huomauttaminen on spämmiä? No joo, olisinhan yv:lläkin sen voinut tehdä...

Siis teen omalle imagolle hallaa? Siis Jonnewebissä? Voi apua, ja sinuna olisin hiljaa kun itse tiedät paremmin miten pilata Jwebissä imago.

Ja edelleen odottelen sitä vastausta kysymykseeni...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Alucard
Kielipoliisi

Viesti RolleZ 27 Loka 2010 18:01

-Tobi- kirjoitti:
Owlsandwich kirjoitti:Tiedätkö kuinka lapsellisen kuvan ittestäs aiheutat? Spämmäät profiiliini ja vittuilet kaiken aikaa.

Ahaa, jos kysyin mistä niitä suhteita saan niin sekö on lapsellista?
Ja allekirjoituksessa olleesta kirjoitusvirheestä huomauttaminen on spämmiä? No joo, olisinhan yv:lläkin sen voinut tehdä...

Siis teen omalle imagolle hallaa? Siis Jonnewebissä? Voi apua, ja sinuna olisin hiljaa kun itse tiedät paremmin miten pilata Jwebissä imago.

Mua ei oikeasti kiinnosta, jos mun allekirjoituksessa on kirjoitusvirhe.
"Kysyin mistä niitä suhteita saan"
-Tobi- kirjoitti:Ja sinulla on näitä suhteita? Kerrotkos mistä me muut saamme näitä suhteita? (Ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä.)

Tuossa oletit heti, että minulla olisi niitä suhteita ainoastaan koska sen satuin mainitsemaan. Sitten kysyit mistä niitä saa, ja totesit sarkastisesti "ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä"
Jos haluat jostain asiasta selvää, niin älä kysy mahdottomia ja kysy se asiallisesti. Tuota viestiäs en ois halunnu nähdä ollenkaan, koska se on pelkkästään vittuilua.

Lopetan aiheesta keskustelemisen tähän koska tästä ei päästä mihinkään.

Rankkaa off-topicia tulee jälleen...
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti Alucard 27 Loka 2010 18:24

Owlsandwich kirjoitti:
-Tobi- kirjoitti:Ja sinulla on näitä suhteita? Kerrotkos mistä me muut saamme näitä suhteita? (Ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä.)

Tuossa oletit heti, että minulla olisi niitä suhteita ainoastaan koska sen satuin mainitsemaan. Sitten kysyit mistä niitä saa, ja totesit sarkastisesti "ainiin, et voi kun itselläsikään ei ole niitä"
Jos haluat jostain asiasta selvää, niin älä kysy mahdottomia ja kysy se asiallisesti. Tuota viestiäs en ois halunnu nähdä ollenkaan, koska se on pelkkästään vittuilua.

Lopetan aiheesta keskustelemisen tähän koska tästä ei päästä mihinkään.

Rankkaa off-topicia tulee jälleen...

Ensinnäkin, oletin kokoajan ettei sinulla ole niitä suhteita, mutta pitäähän sitä varmuuden vuoksi kysyä että onko näin.
Toiseksi, älä lue niitä kahta kysymystä vaan läpi ja totea "Joo, iha mahoton kysymys". Vaan luet sen ekan kysymyksen ensin eli "Ja sinulla on näitä suhteita?".
Jos vastaus on ei, niin sitten vastaat ettei ole.
Jos kyllä, niin sitten vastaat siihen toiseen kysymykseen, eli mistä niitä saa... Ei voi olla näin hankalaa..
Ja toki se oli aika turhaakin vittuilua...
Miksi sitten mainitsit sen asian, jos sulla ei oo käsitystäkään siitä... Eikä sulla edes välttämättä tartte ollakkaan niitä suhteita, jos vaan tiedät mistä niitä voisi saada.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Alucard
Kielipoliisi

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu