Yleinen Grand Theft Auto keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Yleinen Grand Theft Auto keskustelu

Viesti Arkkis 29 Touko 2010 16:32

Noniin. Järjestin tämä topicin uudestaan. Tänne siis laittakaa keskustelunne, pelin nimi ja avun pyynnöt kys pelisarjaa koskien.
Nyt aluksi, Zezkkellä on sellainen ongelma ettei San Andreas lähde käyntiin kun hän avaa gta_sa.exe:n
SA:MP 0.3a ilmoittaa; "proseduurin aloitus kohtaa ogg_stream_reset_serialno ei löydy dynaamisesti linkittevästäkirjastosta ogg.dll."
Hän on poistanut pelistä modit muttei se ole auttanut.
Ongelmahan on siis Zezkellä, joka ilmoitti siitä alkp topicista joka taas meni niin sotkuksi että tein tämän uuden.

Alunperin topicin teki TheArchitect Mutta rispektit minulle
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Re: Yleinen GTA pelisarja keskustelu

Viesti iniZaneZ 29 Touko 2010 17:22

Voisin veikata että on väärä patchi nimittäin 2.0 ei käy vain 1.0 ja ehkä 1.1 niin suosittelisin downgradea sen.
Kokeiles tätä.
Läppäri: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-60 ~1.9GHz |3gb DDR2 | ATI Radeon HD 3200 | Windows 7 Ultimate 32bit | 280gb | 15.6"
Pöytis: AMD Athlon 64 X2 4600+ ~2.6GHz | 4GB DDR2 | 860gb | 8800gts 640mb | 2 x G700AD | A8N32 Socket-939 | W7 Ultimate 64bit

PSN: Warruu
Käyttäjän avatar
iniZaneZ

Re: Yleinen GTA-pelisarjan keskustelu

Viesti Juicefani11 06 Kesä 2010 11:06

Jokohan tähän GTAIV:n hitauteen PC:llä on keksitty ratkaisu? Taitaa olla aika yleinen ongelma. :roll:
Juicefani11

Viesti Arkkis 06 Kesä 2010 11:22

Juicefani11 kirjoitti:Jokohan tähän GTAIV:n hitauteen PC:llä on keksitty ratkaisu? Taitaa olla aika yleinen ongelma. :roll:

Uusimmat patchit pitäis nopeuttaa jonku verran. Samoin huomasin itse että yksi wareversio tökki niin pahasti että se oli pelikelvoton asetuksista riippumatta, kun taas Steamin GTAIV versio toimi loistavasti. Eikä kannata pelaamista edes miettiä jos omistaa näytönohjaimen jossa on vähemmän kuin 512 muistia :) Tuossa vähän optimointikikkoja: http://www.pcgameshardware.com/aid,674715/GTA-4-Making-full-use-of-512-MiByte-graphics-cards/Practice/
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti Juicefani11 06 Kesä 2010 12:23

TheArchitect kirjoitti:
Juicefani11 kirjoitti:Jokohan tähän GTAIV:n hitauteen PC:llä on keksitty ratkaisu? Taitaa olla aika yleinen ongelma. :roll:

Uusimmat patchit pitäis nopeuttaa jonku verran. Samoin huomasin itse että yksi wareversio tökki niin pahasti että se oli pelikelvoton asetuksista riippumatta, kun taas Steamin GTAIV versio toimi loistavasti. Eikä kannata pelaamista edes miettiä jos omistaa näytönohjaimen jossa on vähemmän kuin 512 muistia :) Tuossa vähän optimointikikkoja: http://www.pcgameshardware.com/aid,674715/GTA-4-Making-full-use-of-512-MiByte-graphics-cards/Practice/

No ei niillä Warejutuilla tee mitään. Mie ostan kaikki mitä pelaan. Jopa käytetyt. :D Mulla on kaikki mahdolliset patchit, mutta ne ei paljoa auta. Voisi kokeilla tuota sivua... :roll:
Juicefani11

Viesti Mahori 07 Kesä 2010 18:08

Mikäköhän mun san andreaksessa on ku tallentaa, tulee save filed corrupted??
Lockerz invitejä tarjolla! Laita YV:tä!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Arkkis 07 Kesä 2010 20:22

Mahori kirjoitti:Mikäköhän mun san andreaksessa on ku tallentaa, tulee save filed corrupted??

Onko Windowsin käyttäjänimessä merkkejä tai ääkkösiä?
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti Viikatemies 07 Kesä 2010 20:54

Onko sulle käyny niin että oot vaikka joutunut boottaamaan koneen kesken tallenuksen tai peli on vaikka crashannut?
Silloin tallennus voi "tuhoutua", eikä sen korjaamiseksi auta kuin uuden tallennuksen tekeminen.
nVidia 9800 Gt/ Intel Core 2 Quad Q8400 2.7ghz/ 3gb DDR2 RAM/ 750gb SATA II /Win 7 hp 64bit
TheGaminNoobZ (YouTube) kirjoitti:but the ps2 version is much different cause it's so 3D & the xbox 360 & ps3 version are 4D
Käyttäjän avatar
Viikatemies

Viesti Mahori 07 Kesä 2010 20:59

Viikatemies kirjoitti:Onko sulle käyny niin että oot vaikka joutunut boottaamaan koneen kesken tallenuksen tai peli on vaikka crashannut?
Silloin tallennus voi "tuhoutua", eikä sen korjaamiseksi auta kuin uuden tallennuksen tekeminen.

Näin ei ole käynyt, rupesin funtsimaa ettei johtuisi siitä,että asensin modin suoraa enkä aloittanut peliä sitä ennen.
Lockerz invitejä tarjolla! Laita YV:tä!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Juicefani11 08 Kesä 2010 20:29

Ja nyt vain lisää ongelmia! Kun käynnistän "IVn", niin se heittää "bsodin", sammuttaa koneen, ja koneen käynnistyessä antaa sellaisen ilmoituksen, jossa lukee "Microsoft Windows on palautunut virheestä" tai jotain tuollaista. Ei ennen ollut tällaista ongelmaa, mutta nyt on. Nyt on ongelma HL2: EP1 kanssa myös. Mun koneessa on nVidia GeForce 9600 GT, muistia 2 gigaa, prossana AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ ja silleen. :? :(
Juicefani11

Viesti Juicefani11 11 Kesä 2010 10:57

Juicefani11 kirjoitti:Ja nyt vain lisää ongelmia! Kun käynnistän "IVn", niin se heittää "bsodin", sammuttaa koneen, ja koneen käynnistyessä antaa sellaisen ilmoituksen, jossa lukee "Microsoft Windows on palautunut virheestä" tai jotain tuollaista. Ei ennen ollut tällaista ongelmaa, mutta nyt on. Nyt on ongelma HL2: EP1 kanssa myös. Mun koneessa on nVidia GeForce 9600 GT, muistia 2 gigaa, prossana AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ ja silleen. :? :(

Apu voisi olla hyödyllistä...
Juicefani11

Viesti Arkkis 11 Kesä 2010 15:09

Juicefani11 kirjoitti:
Juicefani11 kirjoitti:Ja nyt vain lisää ongelmia! Kun käynnistän "IVn", niin se heittää "bsodin", sammuttaa koneen, ja koneen käynnistyessä antaa sellaisen ilmoituksen, jossa lukee "Microsoft Windows on palautunut virheestä" tai jotain tuollaista. Ei ennen ollut tällaista ongelmaa, mutta nyt on. Nyt on ongelma HL2: EP1 kanssa myös. Mun koneessa on nVidia GeForce 9600 GT, muistia 2 gigaa, prossana AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ ja silleen. :? :(

Päivitäppä näytönohjaimen ajurit. http://www.nvidia.com/Download/index5.aspx?lang=en-us
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti Juicefani11 11 Kesä 2010 19:19

TheArchitect kirjoitti:
Juicefani11 kirjoitti:

Päivitäppä näytönohjaimen ajurit. http://www.nvidia.com/Download/index5.aspx?lang=en-us

On jo...

E: Ja sain tosiaan ratkaistua tämän ongelman jo. Eräs parametri...
Juicefani11

Viesti iniZaneZ 19 Kesä 2010 19:58

Mahori kirjoitti:Mikäköhän mun san andreaksessa on ku tallentaa, tulee save filed corrupted??

Sulla on väärä patch päivitäs sun GTA v1.1 patchii ku kaikki save gamet 1.0 patchis corruptoituu.
Läppäri: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-60 ~1.9GHz |3gb DDR2 | ATI Radeon HD 3200 | Windows 7 Ultimate 32bit | 280gb | 15.6"
Pöytis: AMD Athlon 64 X2 4600+ ~2.6GHz | 4GB DDR2 | 860gb | 8800gts 640mb | 2 x G700AD | A8N32 Socket-939 | W7 Ultimate 64bit

PSN: Warruu
Käyttäjän avatar
iniZaneZ

Viesti Evotin 19 Kesä 2010 21:55

iniZaneZ kirjoitti:

Sulla on väärä patch päivitäs sun GTA v1.1 patchii ku kaikki save gamet 1.0 patchis corruptoituu.

Ei corruptoidu, et vain osaa, koska minulla ei ainakaan corruptoidu. Ja IMO 1.0 patchi on parempi kuin 1.1/2.0 koska sitä voi modata.
[piilotettu kuva]
Xbox 360 Slim 250GB | Thomson 32 FullHD LCD-TV
Randomi.fi - Suomenkielinen Omegle
Käyttäjän avatar
Evotin

Palaa alueelle PC-pelit