Yleinen Grand Theft Auto keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen GTA-pelisarjan keskustelu

Viesti Grimmo 07 Touko 2011 19:37

GTA Sanandreas PC,lle tarvisin koodin jolla saisi pelin läpi, onkos sellaista jos on voikos joku laittaa?
Grimmo

Viesti Peuroman 08 Touko 2011 20:31

Etsä semmosta tartte.
apou
Peuroman

Viesti Lamina 08 Heinä 2011 01:31

Toivottavasti tulee GTA V
Lamina

Viesti jaaqqo 22 Elo 2011 15:12

Moro! Tuli ongelma finlandin kanssa. Mulla on 1.1 ja 1.11 + (1.2 lataamatta) ja sellanen probleema että finlandin tekstit sun muut tulee + kari, mutta esim autoja/aseita ei näy eikä tule ? Jos joku viitsisi antaa jotain neuvoa ja vinkkiä tähän väliin niin olisin kiitollinen.
jaaqqo

Viesti Arkkis 22 Elo 2011 21:50

Asenna 1.2 lisäksi niin ne autot pitäs mennä. Siinä on kunnollinen asennuski. (Made by me) :wink:
Komee jätkä se Kari (made by me too) :wink:
Joo nyt loppuu lesotus : D
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti jaaqqo 22 Elo 2011 23:40

Joo kiitokset sulle tähän väliin. Mutta joo, 1.2 ladattu eikä mitään vaikutusta :o Aloin epäillä kuitenkin tuota latausta koska alku teksteissä luki Gta finland 1.11 eikä 1.2 :o Missähän mahtaa vika piillä? Eli siis autoja eikä aseita vieläkään näy. Ainoastaan verkkopaitainen mustafarkkuinen kari + suomenkieliset tekstit + poliisiautojen siniset maalaukset.
jaaqqo

Viesti Arkkis 23 Elo 2011 01:13

1.1:ssä tulee autoja, 1.11:ssä muistaakseni vain kupla, 1.2:ssa tulee myös autoja.

Ne pitää asentaa järjestyksessä jos haluaa kaiken sisällön. 1.1:ssä on gta3.img tiedosto mikä sisältää kaikki autot...

Miten olet asentanut nämä? Onko sinulla monta asennuskansiota?
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti jaaqqo 23 Elo 2011 15:18

Arkkis kirjoitti:1.1:ssä tulee autoja, 1.11:ssä muistaakseni vain kupla, 1.2:ssa tulee myös autoja.

Ne pitää asentaa järjestyksessä jos haluaa kaiken sisällön. 1.1:ssä on gta3.img tiedosto mikä sisältää kaikki autot...

Miten olet asentanut nämä? Onko sinulla monta asennuskansiota?

Mä latasin 1.1 ekana sitte 1.11 ja nyt 1.2 avasin tuon Rocksar Games - GTA San Andreas - models ja sielä on tuon gta3.img tiedosto. Ja tietääkseni on vain 1 kansio. Niin joo ja oon downgradennu mun sanin 2.0 -> 1.0

e: Nyt pelittää. Kiitokset sulle :)
jaaqqo

Palaa alueelle PC-pelit