Yleinen Battlefield (PC, Xbox 360, PS3)

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Battlefield (PC, Xbox 360, PS3)

Viesti TimeKiller 30 Tammi 2012 19:02

Noi pelaajien lapsellisuudet vielä ymmärtää kun kyseessä on uus peli, eiköhän ne vähene siinä kohtaa kun joku uus julkastaan ja tämä on pois helareiden ja teinien suosiosta. Tämän takia mitään uusinta uutta nettipeliä ei ikinä huvitakkaan pelata.
Tiimityö nettipeleissä kyl itelle tärkeintä, että tällä hetkellä toi ei ollenkaan kuulosta hyvältä. Hyvällä tuurilla tosin tostakin voi jotain järkeviä tiimipelaamista suosivia servereitä löytyä järkevillä tiimisäännöillä BF2:n tapaan (ajoneuvojen jonotus, squad pakko jne) Kuitenkaan klaanipelaaminen ei oo mun juttuni, koska on niin satunnaista.

Toi pelin raskaus on aika kova turn off mulle, en tykkää yhtään raskaista peleistä, varsinkaan kun en mitään huippugrafiikkaa halua. Mieluummin sitä nopeutta lataamisiin ja käynnistymiseen ja alt-tabia ja kykyä jättää peli auki ja puuhailla koneella muuta vaikka tuntien ajan.

BF2:ssa rupee olemaan nykyisin turhan vähän pelaajia, onhan pelillä ikää. SF:ää en ole aikoihin pelannu, mutta jo parisen vuotta sitten oli näkyvissä pelaajakatoa, joten tuskinpa siellä pelaajatulvaa tällä hetkellä on.
2142:sen teema ei oikein napannut itseäni, eikä varmasti monia muitakaan. Ja jotenkin se vielä julkaistiin melko vaivihkaa kakkosen ollessa melko huipulla.
Vietnam oli kyllä loistava omasta mielestä, poislukien toki helikopterilentäminen vaikkei se yhtä naurettavaa ollut kuin DC- modissa (okei, eihän niissä BF:ssä alunperin edes ollut koptereita). Joskus vieläkin jaksaa Vietnamia pelata bottien kanssa, vaikka ne turhan helppoja onkin.

Pitäis jostain löytää tällänen vastaava kuin BF2. Arma2 löytyy oikein ilmaisversiona nykyään (lievästi karsittu), mutta menee turhan hardcoreksi, varsinkin se yhteydenpito muihin pelaajiin ja kaikki oheissähläys. Lanipelinä varmaan toimivampi.
http://kerro.org - uusi, oikea keskustelupalsta
TimeKiller

Viesti RickRoll3D 30 Tammi 2012 20:02

Totta turiset. Battlefield 2:kin alkaa pikkuhiljaa kuolemaan, koska BF3 julkaistiin. Uskon kuitenkin että ne jotka siirtyivät kakkosesta kolmoseen niin siirtyvät kakkoseen takaisin jossain vaiheessa, ellei tämän pelin tiimipelille tapahdu radikaalisia muutoksia tässä lähiaikoina. BF3 kun on "realistinen" niin bf2 pelaajat siirtyivät sinne todennäköisesti. :)
RickRoll3D

Viesti Valvoja 16 Helmi 2012 18:30

Itse olen jo hieman kokeneempi konkari näissä Battlefield-pelisarjoissa. Vasta nyt ihmettelen, miksi ostin Battlefield 3 vasta tänään! :)

Ja niin juu, profiiliini pääsee tästä
[piilotettu kuva]
Valvoja

Viesti zeenih 17 Helmi 2012 20:17

Valvoja kirjoitti:Itse olen jo hieman kokeneempi konkari näissä Battlefield-pelisarjoissa. Vasta nyt ihmettelen, miksi ostin Battlefield 3 vasta tänään! :)

Ja niin juu, profiiliini pääsee tästä

Helvetin mestari sä kyll täs pelis olet.

Ite olen PS3 puolella ja 27 vaiko 28lvl. En jaksa tässä enempää kertoa. Hyvä peli on.

Minunkin rohviiliin pääsee tästä.
Raha on kuin roskaa, roska on kuin paskaa, ja paska ei lopu koskaan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
zeenih

Viesti Jami 03 Huhti 2012 07:25

Aikaisemmat Battlefieldit ovat parempia kuin uusi Battlefield 3. En suosittele. :)
Jami

Viesti Ninja103 06 Huhti 2012 00:53

Itse pelailen battlefield kolmosta ensimmäisenä ammuntapelinä. Ite tykkään tosi paljon, vaikka olenkin aivan surkea siinä :D PC:llä siis (:
Ninja103

Viesti Spr0ll3rzz 14 Heinä 2012 12:48

Ostin BF2, jostain syystä en pahemmin innostunut vielä, niin vitusti lisä-osien asennusta... :P
mitä paskaa tähän kuuluis pistää
Spr0ll3rzz

Viesti PCP 06 Joulu 2012 15:51

Kyl tää BF3 on sellasta saatanan paskaa ettei oo vähän aikaa tullu nähtyä. Pahin ongelma koko pelissä on aivan käsittämättön paskat mapit, esim Seine Crossing, Metro ja monet muut, koko CQ DLC ja jopa Aftermath näytti surkealta, Armored Killiä en ole kokeillut mutta tuskin sekään on edes kummonen koska vehiclet ei mua kiinnosta battlefieldeissä. Indoors mappit ei sovi Battlefiediin IKINÄ, DICE haistakoon pitkä vittu. Pelaan mielummin BF2 ja BC2, tää kolmonen on paska. No onneks on aina RO2
Viimeksi muokannut jumbo70 päivämäärä 06 Joulu 2012 20:08, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: tupla poistettu.
Käyttäjän avatar
PCP

Palaa alueelle PC-pelit