Yleinen Battlefield (PC, Xbox 360, PS3)

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Battlefield: Bad Company 2 (PC, Xbox 360, PS3)

Viesti vipperi 29 Elo 2010 13:24

mitä toi Multiplayer Update 2 kaiken kaikkiaan tekee? Eikai se vähennä snipujen tehoo? Tietysti ne VIP-jutut tulee.
vipperi

Viesti HepeX 05 Syys 2010 17:03

Ostinpa eilen kyseisen pelin. Singlen pelasin jo waretetulla ajat sitten läpi, mutta tykkäsin pelistä ja ostin sen {=olen kiltimpi warettaja] mutta no, ekan MP testauskerran jälkeen stasit puhuvat puolestaan: KD -23 :|
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti MeZmer 06 Syys 2010 21:34

HepeX kirjoitti:mutta no, ekan MP testauskerran jälkeen stasit puhuvat puolestaan: KD -23 :|

Luulisi ekan parin kerran jälkeen oppivan olemaan tappamatta itseään.
Protip, räjähdykset vahingoittaa itseäkin ja laskuvarjon saa välilyönnistä
Käyttäjän avatar
MeZmer

Viesti HepeX 07 Syys 2010 13:51

Äääh no, en päässyt kertaakaan helikopteriin, ja itseäni en räjäyttänyt kuin kerran singolla :) Mutta kyllä se siitä, eka kerta on aina eka kerta. Peli tuntuu hyvältä, paitsi suurin osa pelaajista on sellasia saatanan nörttejä keitä ei kiinnosta jutella edes mitään smalltalkkia, usein vastaus on vaan "stfu asshole" jos kysyn aloittelijana jotain. No, jotkut ihmiset on vaan niin vitun sulkeutuneita angstaajia.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti Jackxon 24 Loka 2010 19:39

Herätelläänpäs taas tätä keskustelua eloon. Bad Company 2:n saa ensimmäisen lisäosansa, nimittäin Bad Company 2 Vietnamin. Julkaisupäivästä ei ainkaan meikäläisellä ole tietoa, mutta trailerin voit kuitenkin katsoa tästä.

KEY FEATURES

4 Brand New Maps. From the rice fields of the Phu Bai Valley to the napalm scorched earth of Hill 137, four distinct Vietnam-based maps each bring a fresh visual and gameplay experience.

6 Immortalized Vehicles. Skim the treetops in the iconic American Huey helicopter. Drive the sturdy Russian T54 tank and the nimble US PBR "Pibber" patrol boat, plus three more vehicles immortalized in the Vietnam war.

15 Characteristic Weapons. Charge into battle with 15 new weapons modeled on their real life counter-parts, including the rare Navy SEAL XM22 machinegun and the characteristic M79 "Blooper" Grenade Launcher.

Rocking 60's Soundtrack. Listen to 8 radio channels in-game, featuring 49 time typical tracks, including "Ride of the Valkyries" and "Fortunate Son" by CCR.

True War Dialogue. All-new voiceovers for both American and Vietnamese forces, based on authentic communication from the Vietnam war for maximum immersion.

New Achievements/Trophies. Collect 10 new achievements/trophies, one for blowing up Vietnamese propaganda speakers. Earn new weapon proficiency stars specific to your skills with the weapons in the expansion.

Näyttäisi tällä hetkellä menevän ainakin meikäläisen ostoslistalle :)
Käyttäjän avatar
Jackxon

Viesti dalen 24 Loka 2010 23:36

Jackxon kirjoitti:Herätelläänpäs taas tätä keskustelua eloon. Bad Company 2:n saa ensimmäisen lisäosansa, nimittäin Bad Company 2 Vietnamin. Julkaisupäivästä ei ainkaan meikäläisellä ole tietoa, mutta trailerin voit kuitenkin katsoa tästä.

KEY FEATURES

4 Brand New Maps. From the rice fields of the Phu Bai Valley to the napalm scorched earth of Hill 137, four distinct Vietnam-based maps each bring a fresh visual and gameplay experience.

6 Immortalized Vehicles. Skim the treetops in the iconic American Huey helicopter. Drive the sturdy Russian T54 tank and the nimble US PBR "Pibber" patrol boat, plus three more vehicles immortalized in the Vietnam war.

15 Characteristic Weapons. Charge into battle with 15 new weapons modeled on their real life counter-parts, including the rare Navy SEAL XM22 machinegun and the characteristic M79 "Blooper" Grenade Launcher.

Rocking 60's Soundtrack. Listen to 8 radio channels in-game, featuring 49 time typical tracks, including "Ride of the Valkyries" and "Fortunate Son" by CCR.

True War Dialogue. All-new voiceovers for both American and Vietnamese forces, based on authentic communication from the Vietnam war for maximum immersion.

New Achievements/Trophies. Collect 10 new achievements/trophies, one for blowing up Vietnamese propaganda speakers. Earn new weapon proficiency stars specific to your skills with the weapons in the expansion.

Näyttäisi tällä hetkellä menevän ainakin meikäläisen ostoslistalle :)

Meinasin kans itse ostaa tän lisärin tohon, mutta sain myytyä Bad Company 2:sen viikonloppuna pois niin tuo sitten kusi reisille oikein kivasti... :roll:
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Ozero 06 Marras 2010 10:48

Mikäköhän mättää asennuksessa kun install jumittaa "Installing DirectX" -kohtaan. Olen yrittänyt asentaa DirectX:ää suoraan sieltä kansiosta missä se DVD:llä sijaitsee, mutta asennus vilahtaa vaan äkkiä ja mitään ei tapahdu. Eipä oo muuta apua netistä löytynyt. Onkohan vika levyssä vai koneessa ? Tosiaan toimi ihan hyvin ennenkuin poistin pelin syystä että oli hieman häikkää käynnistymisen kanssa ja kun yritin asentaa uudestaan, eipä toimi. Levy on priimakunnossa.
World of Warcraft is not a game, it's a way of life! Kokeile ilmaiseksi Pelaawarcraft.fi

What is your game?
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti ILoveTechno 30 Joulu 2010 14:11

Nyt ollaan tasolla 16 :) pelaaminen jatkuu
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
[color=#BF00BF]98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
CDS ON
Käyttäjän avatar
ILoveTechno

Viesti Tobittaja 30 Joulu 2010 16:11

BC2 olen pelaillut n. vuoden. Kun siirsin bc2:sen uuten kovalevyyn niin nyt alko valittaa jtn outoa.

Spoileri
Kuva

Mitä tekisin?
Käyttäjän avatar
Tobittaja

Viesti Jackxon 30 Joulu 2010 16:17

Tobittaja kirjoitti:BC2 olen pelaillut n. vuoden. Kun siirsin bc2:sen uuten kovalevyyn niin nyt alko valittaa jtn outoa.

Spoileri
Kuva

Mitä tekisin?

Asennat uusiks?
Käyttäjän avatar
Jackxon

Viesti Eskimoz 30 Joulu 2010 23:11

Miks aina ku meen multiplayer serveriin mut kickataan ja tulee teksti jotain että "You have been kicked from the game. The reason is: Punkbuster kicked player "Tykopaatti" (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed." Tarvisin nopeesti apuu.
Eskimoz

Viesti jumbo70 31 Joulu 2010 00:48

punkbuster failaa.
eli voi olla ett se on vanha tai muuten vaa jotenki.
joten meet pb kotisivuille, lataat pbsetupin ja "liität" siihe ton bad companyn ja sitte check for updates. Jos tuo ei auta nii sitte se on manuaalinen asennus mutta sitä en rupee sepittään ellei oo tarvis.
(pitäs varmaa tehä sille manuaaliselle pb asennukselle joku ohje)
Oon suomenruottalaane joten mull voi olla gramatiikka virheitä. Seli seli. Mun steam acco Furaffinity
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti Eskimoz 31 Joulu 2010 01:02

jumbo70 kirjoitti:punkbuster failaa.
joten meet pb kotisivuille, lataat pbsetupin ja "liität" siihe ton bad companyn ja sitte check for updates. Jos tuo ei auta nii sitte se on manuaalinen asennus mutta sitä en rupee sepittään ellei oo tarvis.

Tota oon jo kokeillu ja ladannu sen kolmeen kertaa ja updatennu mut ei mitää apua.
Eskimoz

Viesti ILoveTechno 07 Tammi 2011 22:11

Eskimoz kirjoitti:

Tota oon jo kokeillu ja ladannu sen kolmeen kertaa ja updatennu mut ei mitää apua.

Asenna peli uudestaa autto mulla. Pb päivittyy siin yhespäivityksessä samalla (ainaki mulla).

Tänään ostin vietanamin :) Lisätkääpä mut kamuksi Nick: Mukula5
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
[color=#BF00BF]98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
CDS ON
Käyttäjän avatar
ILoveTechno

Viesti jumbo70 07 Tammi 2011 23:59

Eskimoz kirjoitti:

oletko koittanut manuaalista asennusta punkbusterista?
eli meet pb sivuille > valitset battlefield bad company 2 > software updates Download >
sitte lataat: For Players Filename: pbsec.htm, PB Client v2.261 for Win32 Filename: wc002261.htm ja PB ClientA v1382 for Win32 Filename: wa001382.htm.
tuon pbsec.htm pistät battlefield bad company 2 pb kansioon ja ne 2 muuta pisätä sinne pb kansion htm kansioon ja owerwritaat ne jotka täytyy.
toivottavasti tuo auttaa
Oon suomenruottalaane joten mull voi olla gramatiikka virheitä. Seli seli. Mun steam acco Furaffinity
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Palaa alueelle PC-pelit