Lukkoon !

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Lukkoon !

Viesti Huawei 05 Marras 2009 22:27

Nyt kävi ikävästi minun Boksille.Eli rrod (Red Ring Of Death) tuli.
Nytten pitäisi päättää seuraava konsoli Jouluksi.Tässä vaihtoehdot: PS2,X360 Arcade vai X360 Pro.
Tämä Pro eilen hajosi minulla.
Jos ostan Arcaden,niin pystyykö vanhan Kovalevyn laittaa Acade versioon,jotta pelit toimii yhtä hyvin kuin Pro:ssa ?
Tai jos ostan PS2:n,niin rahaa säästyy,mutta pelit on vähän vanhoja ja minun pitäisi myydä kaikki Boksin pelit.
Tai jos ostan se Xbox 360 Pro:n,niin rahaa menee eniten ja on taas se riski että tulee se rrod,mutta sitten jos ostan,niin on 2 kovalevyä ja kaikkien pelien pitäisi toimia normaalisti.

Eli mikä on teidän mielestä järkevin ostos näistä kolmesta ? PS3:sen ostaisin kyllä,mutta rahat ei vain tahdo riittää.
Ja pahoittelen sitä,että tekstistä taisi tulla sekavaa.Toivottavasti ymmärsitte jotakin.
Viimeksi muokannut Huawei päivämäärä 06 Marras 2009 21:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Loppujen lopuksi ainut mis vällität, on sinä itse.
Käyttäjän avatar
Huawei

Re: Minkä minä näistä ostan ?

Viesti Sundis 05 Marras 2009 22:31

Huawei kirjoitti:Nyt kävi ikävästi minun Boksille.Eli rrod (Red Ring Of Death) tuli.
Nytten pitäisi päättää seuraava konsoli Jouluksi.Tässä vaihtoehdot: PS2,X360 Arcade vai X360 Pro.
Jos ostan Arcaden,niin pystyykö vanhan Kovalevyn laittaa Acade versioon,jotta pelit toimii yhtä hyvin kuin Pro:ssa ?
Tai jos ostan PS2:n,niin rahaa säästyy,mutta pelit on vähän vanhoja ja minun pitäisi myydä kaikki Boksin pelit.
Tai jos ostan se Xbox 360 Pro:n,niin rahaa menee eniten ja on taas se riski että tulee se rrod,mutta sitten jos ostan,niin on 2 kovalevyä ja kaikkien pelien pitäisi toimia normaalisti.

Eli mikä on teidän mielestä järkevin ostos näistä kolmesta ? PS3:sen ostaisin kyllä,mutta rahat ei vain tahdo riittää.
Ja pahoittelen sitä,että tekstistä taisi tulla sekavaa.Toivottavasti ymmärsitte jotakin.

arcadeen menee kovalevy kiinni ilman mitään ongelmia. Mutta oletko edes kysellyt microsoftilta sitä huoltoa?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sundis

Viesti Huawei 05 Marras 2009 22:35

Sundis kirjoitti:
Huawei kirjoitti:Nyt kävi ikävästi minun Boksille.Eli rrod (Red Ring Of Death) tuli.

arcadeen menee kovalevy kiinni ilman mitään ongelmia. Mutta oletko edes kysellyt microsoftilta sitä huoltoa?

Noh,me soitetaan Microsoftille huomenna.Mutta jos pitää Saksaan asti postittaa/Viedä,niin kyllä ennemmin ostamme uuden Boksin.
Käyttäjän avatar
Huawei

Viesti Sakado 05 Marras 2009 22:40

Huawei kirjoitti:
Sundis kirjoitti:

Noh,me soitetaan Microsoftille huomenna.Mutta jos pitää Saksaan asti postittaa/Viedä,niin kyllä ennemmin ostamme uuden Boksin.

Kuis vanha konsoli? http://www.xbox360huolto.com/takuuhuolto.html ja http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=103 Niin ja kyllä suomesta niitä korjaajiakin löytyy.

Xbox 360 RROD-takuu on kolme vuotta ostopäivästä lukien.

Itse en tiedä pitääkö tuo paikkaansa.

E: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/649854 tuollakin on keskusteltu, joitakin korjausvinkkejä kait.
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Hampoturen kirjoitti:Mitä jos Zeldaankin tulisi Link is a faggot lisäosa?

:)
http://www.youtube.com/watch?v=lUuEnjSsbjI - Mitään en oo ottanu, viheltelen vaan. http://dagobah.biz/flash/haisuli.swf

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti L2P 05 Marras 2009 23:20

Huawei kirjoitti:Noh,me soitetaan Microsoftille huomenna.Mutta jos pitää Saksaan asti postittaa/Viedä,niin kyllä ennemmin ostamme uuden Boksin.

Itse palautin konsolin kauppaan, josta he lähettivät konsolin saksaan korjattavaksi. Meni kuukaus ja voláa, konsoli toimi taas ja ei se korjaus mitään maksanut.

Xbox 360 RROD-takuu on kolme vuotta ostopäivästä lukien.

Ei pidä paikkaansa. Jos boxiisi iskee rrod, mikkisofta korjaa sen veloituksetta ihan milloin vain, mutta jos laite ollaan rikottu tahallaan/vahingossa, ei mikkisoftan tarvitse sitä korjata tai hel lähettävät siinätapauksessa laskun kotiisi. Ei tommonen korjaus varmaan maksa ku 50e.
Cloaca kirjoitti:
Slippet kirjoitti:...mutta kyllä sitä joskus tulee lattialle perseelleen hypittyä, en sano että se olisi hullua, mutta jotenkin se tuntuu hyvältä. -.-

Uusia ulottuvuuksia masturbointiin...

Jos Maszá on mielestäsi idiootti, kopioi tämä allekirjoitukseesi. Liity jonnewebin sisäiseen Zyskowicz-on-homo -puolueeseen! Kopioi allekirjoitukseni sigiisi!
Käyttäjän avatar
L2P

Viesti Huawei 06 Marras 2009 08:33

Kuis vanha konsoli? http://www.xbox360huolto.com/takuuhuolto.html ja http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=103 Niin ja kyllä suomesta niitä korjaajiakin löytyy.

Boksini on melkein 2 vuotta vanha.Ja takuuta jäljellä kuukausi.

Itse palautin konsolin kauppaan, josta he lähettivät konsolin saksaan korjattavaksi. Meni kuukaus ja voláa, konsoli toimi taas ja ei se korjaus mitään maksanut.

Itsekin aijoin tehdä noin,mutta Anttilassa myyjä käski vain soittaa sinne Microsoftiin.

Jos sinne soitetétaan,niin onko puhelimessa pakko osata Englantia ? Toivottavasti he osaisivat puhua Suomea.
Käyttäjän avatar
Huawei

Viesti Villex 06 Marras 2009 11:46

Soita xboxin tukeen niin ne selittää kaiken. Mulla meni 11 päivää että lähti kotiovelta ja tuli takaisin korjattuna eikä maksanut mitään ja sain vielä 1kk ilmasta liveä. Ihan turha ostaa uutta ja on aika pirun epäekologista.
Niin ja mulla kävi jossain saksassa että kyllä suomestakin kai löytyy ihan hyviä ja nopeita. En lukenut ylempiä viestejä joten älkää valittako jos on jotain.
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti Huawei 06 Marras 2009 19:20

Tänään käytiin ostamassa Eliten.
Modet voivat pistää tämän aiheen lukkoon.
Käyttäjän avatar
Huawei

Palaa alueelle Konsolit