Komedian huippu, eli Youtube poop.

Esittele itse tekemiäsi videoita, kuvia, musiikkia jne.

Komedian huippu, eli Youtube poop.

Viesti Leevizer 04 Marras 2009 14:39

Eli tekeekö näitä huumorin tiivistymiä kukaan muu täällä kuin minä? Jos teette niin ilmottakaa ihmeessä! (jos ette tiedä mitä on YTP, Tai ette osaa arvostaa hyvää huumoria, stfu.)
Energiajuomat, counterstrike ja world of warcraft ovat mainstream idiooteille. oikeat pelaajat pelaavat Duke Nukem 3D:tä ja juovat inkivääriolutta. Myöskin mangan lukeminen on credit to team.
Käyttäjän avatar
Leevizer

Re: Komedian huippu, eli Youtube poop.

Viesti Ripper 04 Marras 2009 15:15

Huumori ei ole hyvää, mutta kyllähän nuo hauskoja ovat. Itse en kuitenkaan näitä tee, vaikka usein katselenkin.
Käyttäjän avatar
Ripper

Viesti ALIMed_MuHa 04 Marras 2009 15:43

ite katon välillä jos ei oo muutakaan. mun mielestä hauskin on http://www.youtube.com/watch?v=AP3glHk1-Ss
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/
Käyttäjän avatar
ALIMed_MuHa

Viesti Leevizer 04 Marras 2009 16:12

No joo, eli siis itse teen näitä, löytyy http://www.youtube.com/leevizer
Energiajuomat, counterstrike ja world of warcraft ovat mainstream idiooteille. oikeat pelaajat pelaavat Duke Nukem 3D:tä ja juovat inkivääriolutta. Myöskin mangan lukeminen on credit to team.
Käyttäjän avatar
Leevizer

Viesti L2P 04 Marras 2009 16:44

Osa YTP:istä on ihan ok, mutta varmaan ainakin 70% on pelkkää paskaa.
Cloaca kirjoitti:
Slippet kirjoitti:...mutta kyllä sitä joskus tulee lattialle perseelleen hypittyä, en sano että se olisi hullua, mutta jotenkin se tuntuu hyvältä. -.-

Uusia ulottuvuuksia masturbointiin...

Jos Maszá on mielestäsi idiootti, kopioi tämä allekirjoitukseesi. Liity jonnewebin sisäiseen Zyskowicz-on-homo -puolueeseen! Kopioi allekirjoitukseni sigiisi!
Käyttäjän avatar
L2P

Viesti ukkapukka 04 Marras 2009 16:46

Joskushan niitä sinätuubapaskoja tulee muumeista katottua kun ei muuta tekemistä ole...
Käyttäjän avatar
ukkapukka

Palaa alueelle Omat tuotokset