2 vk päästä on tulos koulun liikuntatesti, miten siihen kannattais valmistautua??
Toimisko jos jois essää enne/aikana/jälkeen? Ope kyl saattaa käräyttää, vitun homo
Oisko jotain muita häxejä, laittakaa linkki mukaan
Vapaa keskustelu vapaata.
Hampoturen kirjoitti:Mitä jos Zeldaankin tulisi Link is a faggot lisäosa?

JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Kokkoro kirjoitti:joo kyl energiajuomat yleensäkkin auttaa.. ite testasin just tossa viimeks ku oli toi lihaskuntotesti ja sain melkein kaikesta ainakin 80% siinä asteikossa
en tosin tiiä jostain euroshopperista ku siinon vitun vähän potkua jos tahot kunnon kicksit nii vedä joku sixpäkilline croc-tailia tai jekkubatteryä tai jotain se alkoholi auttaa energian imeytymisessä!!!![]()
ps. mutta tää täytyy tehä just ennen urheilusuoritusta
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Ravendark kirjoitti:Kokkoro kirjoitti:joo kyl energiajuomat yleensäkkin auttaa.. ite testasin just tossa viimeks ku oli toi lihaskuntotesti ja sain melkein kaikesta ainakin 80% siinä asteikossa
en tosin tiiä jostain euroshopperista ku siinon vitun vähän potkua jos tahot kunnon kicksit nii vedä joku sixpäkilline croc-tailia tai jekkubatteryä tai jotain se alkoholi auttaa energian imeytymisessä!!!![]()
ps. mutta tää täytyy tehä just ennen urheilusuoritusta
Troll
Kokkoro kirjoitti:ps. mutta tää täytyy tehä just ennen urheilusuoritusta
Ei toi siis miltään sivulta ollut, vaan lääkäri tommosta oli selittänyt, niin en suosittele ennen tommostas mitään energiajuomaa juomaanEnergiajuoman juominen ennen urheilusuoritusta tihentää sydämen lyöntä, joka voi urheilusuoritusta ennen nautittuna aiheuttaa sydänkohtauksen.

Kokkoro kirjoitti:Ravendark kirjoitti:Kokkoro kirjoitti:häh mikä roll selvennä vähän ???
jouduin tekeen uuden ukon ku unohin mun vanhan saliksen![]()

PreHacks kirjoitti:Kokkoro kirjoitti:ps. mutta tää täytyy tehä just ennen urheilusuoritusta
ÄLÄ TEE TOTA!!!! On täällä jonnewebissa siis tosi neroa porukkaa, Kokkoro, et tiennyt tätä:
Ei toi siis miltään sivulta ollut, vaan lääkäri tommosta oli selittänyt, niin en suosittele ennen tommostas mitään energiajuomaa juomaanEnergiajuoman juominen ennen urheilusuoritusta tihentää sydämen lyöntä, joka voi urheilusuoritusta ennen nautittuna aiheuttaa sydänkohtauksen.
Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset