Kannattaako sikainfulenssarokotetta ottaa?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Kannattaako sikainfulenssarokotetta ottaa?

Viesti TheMiz 03 Marras 2009 21:52

En ota,miksi? Koska ei ole mitään tauteja jotka pahentaisi tautia...
PSN:Junioni
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TheMiz

Viesti Seneca 03 Marras 2009 22:18

Henkilökohtaisesti epäilen noin nopeasti valmistettua rokotetta ja sen lopputulosta, mutta silti on pieni mahdollisuus että tämän piikin itseeni antaisin upottaa. Kuulun niin kutsuttuun 'riskiryhmään' (luoja tuo nimitys saa itsensä tuntemaan avuttomalta...) joten sitä ollaan minulle suositeltu, mutta kannatan yleensäkin enemmän luonnonmukaisia parantumiskeinoja ilman piikkejä ja pillereitä...
Täytyy harkita asiaa kun näitä rokotteita aletaan jakaa täällä meillä päin.
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti TimeKiller 04 Marras 2009 04:11

En ole kyl ottamassa, meikäläiselle saa aika hyvät massit maksaa, ennenkö moista sontaa itteeni tunkisin.
TimeKiller

Viesti Zermies 04 Marras 2009 19:05

Otan rokotteen, koska eräällä meidän luokkalaisella oli sikaflunssa. Se oli melkeen 2 viikkoa pois koulusta :shock:
Käyttäjän avatar
Zermies

Viesti Ildar 04 Marras 2009 19:06

Kyllä tuon ota, en näe syytä miksen ottaisi. Tunniltakin pääsee pois. Itelle melkein sama otanko vaiko en. Toisinsanoen en usko että sikinfluenssasta on jotain vaarallista haittaa minulle, tai että rokotteesta olisi.
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti wiipe_ 04 Marras 2009 19:13

Ildar kirjoitti:Kyllä tuon ota -- Tunniltakin pääsee pois. --
Zermies kirjoitti:-- luokkalaisella oli sikaflunssa. Se oli melkeen 2 viikkoa pois koulusta --
Hmm, lasketaanpas vähän.. 1 tunti < 336 tuntia :D Jos koulussa oleminen on vaikuttava tekijä niin eiköhän se piikki kannata jättää ottamatta.

Itse en ole ottamassa. Tuolla nörttilaitoksessa sosiaalinen kontakti rajoittuu näppäimistön kantamiin pöpöihin ja näitä vastaan nörteille on kehittynyt hyvin varhaisessa vaiheessa sormiin erinomainen vastustuskyky, truudatisten näppäimistöthän eivät tunnetusti ole erityisen hygieenisiä ilmestyksiä. :u tnih. Tai sitten minusta ei vain ole mitään tarvetta. Onhan se syönyt täällä samalla paikkakunnalla yhdestäkin koulusta kolmanneksen oppilaista pöpön kouriin mutta elämä nyt menee miten menee.
KAIKKI MODET JA ADMINIT ON IHA KUSIPÄITÄ <3

tuoma, personal // Kadonnet, hosting // Nyyttisivu, listing // Ane Kadeom, sadeam

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?

Abit IP35 PRO | Intel E4500 | Kingston 4Gt DDR2 | Asus GeForce 9800GTX+ | 1,64 Tt HDD | HEC 420w | Nexus Clodius | BenQ E2200HD
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti CDS 04 Marras 2009 20:57

Kyllä nyt vituttaa tämä. Itse en haluais millään tota ottaa, mutta äiti pakottaa ja toiseksi ku tuli semmonen lupa lappu siihen rokotteeseen niin äiti täytti sen. Mutta onneksi se on sentää mulla että taijan polttaa maan tasalle sen lapun
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Ipii 04 Marras 2009 22:24

Mulla oli sikainfluenssa ja hengissä ollaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=NE-Cqsk5pFY&feature=fvst <-- Hauskin video ikinä, minkä olen nähnyt ! :D
Käyttäjän avatar
Ipii

Viesti [ABILITY] 04 Marras 2009 23:57

Ipii kirjoitti:Mulla oli sikainfluenssa ja hengissä ollaan :)

Miltä maistui, ja mimmoisia oireita sinulla oli? :o
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti Sovereign 05 Marras 2009 00:17

Vanhempani oikeasti näköjään luulevat, että annan periksi, sillä yrittävät pakottamaan tähän. En todellakaan lähde mitään piikkejä itseeni pistelemään, kun edes itse tiedä, että toimiiko oikeasti ja sitten noita muitakin, mitä tuolta sikainfluenssa.biz:istä lueskelin. Sitten siinä on jo sekin mahdollisuus, että olen sairastanut sen jo melkeimpä varmasti. Ei, mutta hei, aikuisethan tietää kaiken, niin sen on oltava, näin se on aina ollut! -.-
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti soott 05 Marras 2009 12:51

Viestejä ku olen lukenut niin kyllähän näyttää siltä, että vielä löytyy tyhmiä ihmisiä internetin aikakaudella :)
#habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku
Käyttäjän avatar
soott

Viesti Origo 05 Marras 2009 19:31

soott kirjoitti:Viestejä ku olen lukenut niin kyllähän näyttää siltä, että vielä löytyy tyhmiä ihmisiä internetin aikakaudella :)

Ja mitä tuo nyt sitten tarkoitti :?:
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Blessed 05 Marras 2009 21:28

En ole ottamassa. Sikainfluenssa on jo täällä ja rokote annettaisiin vasta kuun lopulla. Suojan muodostuminenkin kestää rokotushetkestä n. kaksi viikkoa.
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz - 2 GB DDR2 - 80 GB HDD - Intel Integrated Graphics Controller 82945G/GZ - Ubuntu 9.04 - Logitech Media Keyboard 600 - Logitech MX 518 - Logitech X-230 - Buffalo Drivestation 500 GB - Creative Zen 4GB. :D
Käyttäjän avatar
Blessed

Viesti FyX 05 Marras 2009 22:41

En ota, vaikka kuulunkin ¨riskiryhmään¨. Ei tee mieli saada epämääräistä scheissea suoneen, eikä mikään aikaisempikaan flunssa ole vielä minua kaatamaan onnistunut, joten pysyn tiukasti päätöksessäni. Useimmat lähipaikkakunnat ovat jo epidemian sorkissa, omastakin koulusta on 86 poissa, 4 omalta luokalta, useimmat luultavasti sikaflunssan takia, tai sitten joku muu syysflunssa asialla. =)
Tyhmäähän on se, että rokote annetaan täällä päin ehkä ensi viikolla + 2 viikon immuniteetin kasvu aika...
Eiköhän se possulenssu ole jo siinä ajassa ehtinyt tarttua useimpiin :) *Röh*
"IQ is the definition of your shoe size."
FyX

Palaa alueelle Yleinen keskustelu