Kannattaako sikainfulenssarokotetta ottaa?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Kannattaako sikainfulenssarokotetta ottaa?

Viesti ewelynea. 30 Loka 2009 17:50

Jokaiseen lääkkeeseen liittyy sivuvaikutuksia, joten en näe sitä perusteena olla ottamatta rokotetta. Astmaa sairastavana ja huonon immuniteetin omaavana aion käydä piikitettävänä pikimmiten.
Käyttäjän avatar
ewelynea.

Viesti kovanen 30 Loka 2009 22:38

must ei oikee kannata ottaa sitä pärjää ilma sitäki :lol:
kovanen

Viesti azza616 31 Loka 2009 18:22

Kannattaa... Siinä minun mielipide. Käsi vaan on sen päivän kipeenä, mutta mieluummin se kuin joka ikinen paikka viikon kipeenä.
[piilotettu kuva]
616, the number of the Azza.
Käyttäjän avatar
azza616

Viesti JácK_Ráckham 31 Loka 2009 21:54

Itse en ota, paitsi jos siitä tulee Suomeenkin iso epidemia. Me suomalaiset ollaan sellasia röllin perkeleitä että meidän vastustuskyky pieksee sikoja
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JácK_Ráckham

Viesti Origo 01 Marras 2009 00:38

Kuva

Sikainfluenssa.biz:in sivuilta kopsattu varoitus flyeri.
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Shatraug 01 Marras 2009 00:41

En ota ellei joku sitä väkisin tule mun suoneen työntämään.
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Cohen 01 Marras 2009 00:46

En tiedä, olen kahden vaiheilla. Toisaalta en näe hirveästi järkeä rokotteen ottamisessa, kun h1n1 ei mitenkään erityisen vaarallinen minulle olisi.
Toisaalta taasen pitää miettiä opiskelua, jos joutuisin viikon, tai useamman olemaan poissa koulusta, voisi käydä jopa todella huonosti koeviikon tullessa.
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti ErrorFile 02 Marras 2009 11:46

Näillä näkymin en ole ottamassa sitä, näin listan (en muista enää osoitetta) rokotteen sisältämistä aineista ja sivuoireista (mm. sisältää kahta ainetta, jonka on todettu aiheuttavan Alzheimeria. Myös leukemiaa ja tuota Guillan-Barrén syndroomaa voi tulla - ei siis innosta ottaa piikkiä), joka oli melkoinen.
Oikeastaan sen listan perusteella on paljon terveellisempää olla ottamatta rokotetta.
Intel C2D E5200 @ 3.2Ghz | Asus P5QL-Pro | 4GB PQI Dual Channel | Maxtor 250GB & Samsung T166 500GB | Samsung 20x+-DVDRW | Club 3D Radeon HD 4870 512Mt [GPU: 790mhz, muistit 950mhz] | Chieftec 550w | Samsung SyncMaster 940BW | Compucase 6C29 (+ 2 x 120mm Nexus & 80mm Nexus) | Windows 7 Ultimate 64-bit
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Viesti Halpahitleri 02 Marras 2009 17:17

Itse olen päättänyt, etten ota. Tänään saatiin kyselylaput ja en kyllä aio ottaa.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti SaW_ 02 Marras 2009 21:08

Tänään tuli meillekkin kyselylaput, enkä ota rokotetta.
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Maggot4Ever 03 Marras 2009 21:21

Joo pari päivää sitten tuli meille kyselylappu, en halunnut ottaa mut äiti pakotti >: (

Noi sivuvaikutukset vähän huolestuttaa :S Mikäs toi juttu jostain naisesta oli? :o
[piilotettu kuva] <- |666| Kiitti :cool:
Käyttäjän avatar
Maggot4Ever

Viesti mu1ku1la1 03 Marras 2009 21:36

sekasi kirjoitti:sika infulenssa rokotetta ei kannata ottaa

ottai Sitko kantaa miksi ei???!

Taidan ottaa kyseisen ruiskeen, monet kaveritkin saaneet ja minkäänlaisia haittavaikutuksia ei ole havaittu, edes nuhaa. Mieluummin olen kevyessä flunssassa kuin korkeassa kuumeessa. Aika paljon huhua liittynyt mm. "Se tappaa, ei ei ei!!!", johtuen kai siitä että kyseessä on "uusi" ja "tuntematon" tauti.

Btw, kaverini isoveljellä piikin neula oli raapaissut luuta ikävästi. : D
Anna minun kutsua sinut lockerziin, ja saat kirjoittaa jotakin allekirjoitukseeni. Mitä tahansa siis. :) (mainostilaa, aivan mitä tahansa koko allekirjoituksen täydeltä.)

Lähetä vain YV:nä sähköpostisi, ja säästy mainosboteilta ym. paskalta. En levitä osoitteita.
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti Maggot4Ever 03 Marras 2009 21:40

Halpahitleri kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=URHhyP4lmQ4 Tarkoitat varmaan tätä juttua?

Huh, aika pelottava juttu :S mut toihan oli normaali influenssa rokotus ei sikainfluenssa
[piilotettu kuva] <- |666| Kiitti :cool:
Käyttäjän avatar
Maggot4Ever

Palaa alueelle Yleinen keskustelu