I-Doser.com

Tiedätkö jonkun hienon/hyödyllisen sivun? Kerro ihmeessä muillekin.

Re: I-Doser.com

Viesti Henkaboy 27 Loka 2009 19:11

Defu kirjoitti:
^^Crysis^^ kirjoitti:
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Hand of god on semmoinen että alat tärisemään ja menetät täydellisesti kontroolin itsestäsi. Itse en ole kokeillut mutta kuulemmaa näet/tunnet kuinka olet ns jumalan kädellä eli taivaassa. :D

Kesti muuten aika kauan tuon nitrouksen vaikutus: 15 min :D

Mitä tuossa nitrossa tapahtuu, en uskalla kokeilla ilman tietoa :lol:

Itseänikin kiinnostaisi saada enemmän tietoa näistä, sillä olen nähnyt vain englannin kielisiä selostuksia näihin ja eihän niistä saa mitään selvää :o.
Suomen paras PSP-aiheinen foorumi
NVIDIA GeForce 8800GT 512Mt
Intel core 2 Quad Q6600 2,4 Ghz (vakio)
3Gt DDR2
500Gb (Kiintolevy)
BenQ E2200HD
Labtec pulse - 285 2.1
Windows Vista SP2
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Viesti ^^Crysis^^ 27 Loka 2009 22:00

Defu kirjoitti:
^^Crysis^^ kirjoitti:
Hand of god on semmoinen että alat tärisemään ja menetät täydellisesti kontroolin itsestäsi. Itse en ole kokeillut mutta kuulemmaa näet/tunnet kuinka olet ns jumalan kädellä eli taivaassa. :D

Nitrossa menee vaa iha sekasi, esim saatat vaikka luulla että oma kätesi ei olekkaan kätesi. Se on vaikeata älytä ennen kuin sitä on testannut :D Nyt ajattelin illalla testata cocainea tai marijuania :D

Nitrossa menee niinkuin "känniin", eli esim mulla huippas päässä enkä meinannut pysyä pystyssä. Ja missään nimessä ei sitä tarvitse pelätä, se on itseasiassa hauskaa!! Vähä kyllä oli pää kipee ton nitron jälkee mut ei mitää muuta ihmeellistä. Muista pitää silmät kiinni ja keskittyä vain siihen ääneen. Eli esim sängyssä on hyvä tai sitten ihan vaa tietokone tuolilla pidäd silmät kiinni.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Defu 28 Loka 2009 00:31

^^Crysis^^ kirjoitti:
Defu kirjoitti:
^^Crysis^^ kirjoitti:

Nitrossa menee vaa iha sekasi, esim saatat vaikka luulla että oma kätesi ei olekkaan kätesi. Se on vaikeata älytä ennen kuin sitä on testannut :D Nyt ajattelin illalla testata cocainea tai marijuania :D

Nitrossa menee niinkuin "känniin", eli esim mulla huippas päässä enkä meinannut pysyä pystyssä. Ja missään nimessä ei sitä tarvitse pelätä, se on itseasiassa hauskaa!! Vähä kyllä oli pää kipee ton nitron jälkee mut ei mitää muuta ihmeellistä. Muista pitää silmät kiinni ja keskittyä vain siihen ääneen. Eli esim sängyssä on hyvä tai sitten ihan vaa tietokone tuolilla pidäd silmät kiinni.

Kiitos tiedosta :) huomenna testailen lisää.
Käyttäjän avatar
Defu

Viesti JuiC. 03 Marras 2009 17:07

Vähän jännittää! Rupeen nytte testaa noita :D

E:Koitan alkoholia :D

Toinen E: Tuo Alkoholi ei vaikuttanut minuun ollenkaan :D Vois koittaa jotain toista.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Viesti JuiC. 03 Marras 2009 17:32

Kaksi kysymystä, joite en jaksa edittää tohon edelliseen.

Mistä näitä saa lisää? :oops:

Ja toinen: Mikä tuo toinen on alussa tuon alkoholin lisäksi?

E:Laitoin Tuon alkoholin kuulumaan ja pistin silmät kiinni. Kuuntelin sitä n.10 min ja sen jälkeen nukahin!! :D en tiedä miten se tapahtui, heräsin vaan sitten vähän ajan päästä, nytte pikkusne heikottaa, mutta ei mitään kännissa oloa :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Viesti Poseidon 03 Marras 2009 21:34

Hauska ohjelma. Ainoa dose joka ei ole kovinkaan hauska on Gates of Hades. Jos aiotte kuunnella niin ei kannata aliarvioida sitä.
Sanon että 72% eteenpäin on sellasta kidutusta että ei millään meinaa päästä eteenpäin siitä kohdasta.
4 kertaa oon portit kuunnellu ja 1 ainoan kerran oon pystyny kuunteleen 72% eteenpäin, toisella yrityksellä.

Edit: Muistan vielä kun toisella yrittämällä kun menin sen 100% läpi niin kello oli jotain 1 yöllä ja menin vielä dosen jälkeen suihkuun niin sielläkös sitä sitten mielikuvitus alko laukkaamaan.
XFX nForce 680i | Intel Core 2 Quad QX9650 | 2x Club 3D GeForce 8800 GTX 768 MB | 2x Supertalent 2GB | Western Digital Caviar 500gt + 1TB Samsung Spinpoint F1
O o
/¯/___________________________
|o| http://www.youtube.com/watch?v=mZiRiIpZVF4 i like turtles.
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Käyttäjän avatar
Poseidon

Palaa alueelle Linkit