Netti lagii

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Netti lagii

Viesti RamIV 25 Loka 2009 11:57

Eli mulla on Soneran 8 mb ja se on täysin turha, ei puhettakaan että voisi pelata jotain peliä kun netti katkeaa joka 3min ja se kolme minuuttiakin on täyttä tuskaa pelata kun pinq 200 koko ajan? Onko muilla tällasta onkelmaa? :(
Rupee pikku hiljaa kyrsimää kun tän viikonlopun hidastellu ku mikäki. prkl. :evil:
http://freewiis.net/?page=4hb7c8yoje Rekisteröitykää ja saakaa ilmainen wii! plus kaks vapaavalintaista peliä!
RamIV

Re: Netti lagii

Viesti urpo|| 25 Loka 2009 12:00

No Soneralta et voi saada hyvää palvelua, et millään. Meillä on joka viikkko netti vähintään tunnin poikki. Ja kaksi kertaa netti ollu melkein kuukauden poissa _-
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
urpo||

Viesti jjozzee 25 Loka 2009 12:02

Exhalator kirjoitti:Miksi jonnelassa on tyhmiä 12v syskovitseja ja seedeeässiä ja deeseitä ja jozzeja ja herranollia?
Käyttäjän avatar
jjozzee

Viesti Maszá 25 Loka 2009 12:04

Sinun täytyy soittaa Soneralle ja pyytää korjausta asiaan. Jos ei onnistu, uutta palveluntarjoajaa kehiin.
Intel Core 2 Duo E8500 | Force3D Radeon HD 4870 | 4 GB DDR2 | 1 TB Samsung Spinpoint + 1 TB Buffalo DriveStation | Asus P5Q PRO | BenQ E2200HD | Logitech MX518
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Maszá
Modulaattori

Viesti Kossuranta 25 Loka 2009 13:49

Tee vain juuri kuten Maszá sanoi eli soita ja valita. Itse huomannut että palveluntarjoajan vaihtamisella uhkailu toimii ihan kätevästi tyyliin: "Jos te ette pysty tarjoamaan sitä mitä lupaatte niin vaihdan tarjoajaa toiselle kun teidän ei vain toimi oikein"

Itse olen vaihtanut toimimattomuuden vuoksi ja silloin valitus soiton jälkeen toimi muutaman viikon eikä sinne nyt aina huvittanut soitella. Ja nuo katkokset niin heti kun katkeaa niin soita älä jää odottelemaan 90% varmuudella he tekevät jotain ja alkaa heti toimimaan :D
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Palaa alueelle Internet