Videon muokkaus ohjelma hakusessa

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Videon muokkaus ohjelma hakusessa

Viesti SpooN 23 Loka 2009 13:27

Juu mulla on tässä tultu tehtyä videoita movie makerillä, Powerdirectorilla sekä Vegas Pro:lla. Mutta tuosta vegasistakin vaan tuo koikeilu versio eikä tuo Power Directorkaan viimeisin mielestäni ollut. On tässä videoita peleisä yms tehty ja graafiikka ja muut säädöt parhaimmillaan että kuvan laatu on erinomainen, mutta tuo editointi ohjelma sitten takkuilee...Powerdirectorilla olen pärjännyt mutta siin on nuo efectit vähän laiskoja...Joten päätän sitten ostaa uuden editointi ohjelman että sais taas noita videoita vähän laittaa...

Eli vegas pro on aivan liian kallis...Eli tarvitsisin apua että mikä kananttaisi ostaa....mitään laitonta en rupea latailemaan, ostan ihan rehellisesti...mutta rahaa ei ole taskut täynnä.

Eli uudessa saisi olla:
-halpa hinta tietysti.
-hyvät laadukkaat efectit.
-HD video mahdollisuus.
-Hyvät zoomit yms muuta border efectiä. (Jotkut lähennä ja nuo efectit voi unohtaa heti, ja tämäpä yksi tärkeimmistä koska pelistä olisi kiva saada kaikenmoiset tekstit pois. kun tuo fraps kuvaa koko näytön).

Jos tuollaisen tiedätte mikä noihin sopii niin olisin kiitollinen.
[piilotettu kuva]
One Shot, One Kill, No Luck, Just Skill;)
SpooN

Re: Videon muokkaus ohjelma hakusessa

Viesti Mr. Brownstone 23 Loka 2009 13:31

Pinnacle Studio voisi olla aika hyvä tuohon, itse käytän sitä ja on selkeä jne. En ole hirveänä noihin sen rajaus- ja muihin efekteihin tutustunut mutta kannattaa katsoa jos netistä löytyisi testiversio. HD-videoon pystyvä versio taitaa lähtä alle satasella verkkokauppa.comista.
Comeback
Ouluun graffitiseinä!!
Superdiscount kirjoitti:
coolka kirjoitti:semmonen kotiteatterin bassokaijutin. 20-50 tuumasta halpaa ettisin

Kenet meinasit tappaa?
Käyttäjän avatar
Mr. Brownstone

Viesti SpooN 23 Loka 2009 14:51

Juu olen kyllä tosta kuullutkin...täytyypä katsoa jos löytyisi...ja hinta on kyllä houkutteleva
[piilotettu kuva]
SpooN

Viesti XxJannexX 23 Loka 2009 16:11

Noh Sony Vegasin saat ilmaiseksi warettamalla ainaskin..ja ilmanen 30 päivän trial..Mutta mitään laillisesti ilmaista ei juuri nyt tule mieleen
Zyskowicz kirjoitti:
"Teiltä muilta tuskin vegasia löytyy paitsi minulta. Kiitos isäni firmalle"

LMFAO!!
XxJannexX

Viesti SpooN 24 Loka 2009 19:17

No mutta 30 trialissa ei ole mielestäni kaikki efectit yms. käytettävissä. Ja en minä ilmasta haekkaan vaan halpaa.
[piilotettu kuva]
SpooN

Viesti SpooN 24 Loka 2009 21:37

https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=102565

Tommosta olen ajatellut. Sais samalla video ja kuvaa...onko kokemuksia kenelläkään vai tiedättekö jotain ?!?!
[piilotettu kuva]
SpooN

Viesti BILLABING97 27 Loka 2009 08:43

SpooN kirjoitti:Juu mulla on tässä tultu tehtyä videoita movie makerillä, Powerdirectorilla sekä Vegas Pro:lla. Mutta tuosta vegasistakin vaan tuo koikeilu versio eikä tuo Power Directorkaan viimeisin mielestäni ollut. On tässä videoita peleisä yms tehty ja graafiikka ja muut säädöt parhaimmillaan että kuvan laatu on erinomainen, mutta tuo editointi ohjelma sitten takkuilee...Powerdirectorilla olen pärjännyt mutta siin on nuo efectit vähän laiskoja...Joten päätän sitten ostaa uuden editointi ohjelman että sais taas noita videoita vähän laittaa...

Eli vegas pro on aivan liian kallis...Eli tarvitsisin apua että mikä kananttaisi ostaa....mitään laitonta en rupea latailemaan, ostan ihan rehellisesti...mutta rahaa ei ole taskut täynnä.

Eli uudessa saisi olla:
-halpa hinta tietysti.
-hyvät laadukkaat efectit.
-HD video mahdollisuus.
-Hyvät zoomit yms muuta border efectiä. (Jotkut lähennä ja nuo efectit voi unohtaa heti, ja tämäpä yksi tärkeimmistä koska pelistä olisi kiva saada kaikenmoiset tekstit pois. kun tuo fraps kuvaa koko näytön).

Jos tuollaisen tiedätte mikä noihin sopii niin olisin kiitollinen.

tee windows movie makerilla
Käyttäjän avatar
BILLABING97

Viesti Kuutio 30 Loka 2009 20:58

Vegasiahan voi kayttaa monen monta kertaa kun osaa vaan poistaa ne evästeet mitä vegas on tehny. Niin minä teen
Maailman hauskin kuva 2008
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Exhale- kirjoitti:Mun kone lagaa nyt perkeleesti, kyllä ne ufot varmasti on tulossa.
Käyttäjän avatar
Kuutio

Viesti sooT 08 Marras 2009 23:11

Wareta Sony Vegas 8.0 pro, tai sitten Pinnacle Studio(en ole varma onko ilmainen). Voit toki käyttää myös Windows Movie Makeria joka on windowsin mukana tuleva ohjelma(ainakin vistassa.)
EDIT: Ohjeita en tuohon waretukseen sitten anna.
][piilotettu kuva]
sooT

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät