Messenger probleeemoooo

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Messenger probleeemoooo

Viesti -Juustonaksu- 22 Loka 2009 22:35

Elikkäs, mun kone on ennen kyllä toiminu ihan moitteettomasti, mutta sitte ku tuli se todellinen päivitys tähän messengeriin, missä kaikki ikkunatki muuttu ja silleee, niin mun Web-kamera toiminnot ei enää toimi mitenkään, eikä myöskään mikki... Jos mun kamu yrittää laittaa web kameran päälle, ja hyväksyn, se lataa sitä ja sit menee vaan pois, tai sitten tulee teksti : Messenger ei ole juuri nyt käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen. (0x8ac70013) . Ja itse en voi laittaa web kameraa, tulee sama teksti : Messenger ei ole juuri nyt käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen. (0x8ac70013).

Miten saisin korjattua tän ? Haluun nähä ihmisiii! :D oon asentanu kaikki uusimmat päivitykset jne... Helppii!!
Joskus elämä on kuin paratiisi, joskus kuin helvetti. Sille vaan ei voi mitään.
CS SOURCE FOREVER! <333
Käyttäjän avatar
-Juustonaksu-

Re: Messenger probleeemoooo

Viesti Bentsiii 22 Loka 2009 22:42

Jos haluat nähdä ihmisiä, suosittelen ulos menemistä.
Jos haluat messengerin kuntoon, asenna vanhempi versio tai käytä selain messengeriä.
Olettaisin että käytät msn messengeriä.
Varoituksiesi taso: [21]
paljos sulla?
Käyttäjän avatar
Bentsiii

Viesti -Juustonaksu- 22 Loka 2009 22:43

Bentsiii kirjoitti:Jos haluat nähdä ihmisiä, suosittlen ulos menemistä.
Jos haluat messengerin kuntoon, asenna vanhempi versio tai käytä selain messengeriä.
Olettaisin että käytät msn messengeriä.

No kun himputti ku muil toimii se messengerin web kamera, ja mul ei? Web kameran ajurit vanhentunu tai jtn?
Vanhempi versio pitää ladata Torrentilla..
selain messenger kusee.
CS SOURCE FOREVER! <333
Käyttäjän avatar
-Juustonaksu-

Viesti Bentsiii 22 Loka 2009 22:51

Lataa siis vanhempi messenger.
Varoituksiesi taso: [21]
paljos sulla?
Käyttäjän avatar
Bentsiii

Viesti Kossuranta 23 Loka 2009 14:37

Kyllä vanhempia messengereitä löytää ihan googlella hakemalla eikä tarvitse torrentilla ladata.

Sanos nyt kuitenkin vielä, että onko käytössäsi Windows live messenger vai MSN messenger?
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Viesti -Juustonaksu- 27 Loka 2009 21:23

EDIT!!!! :DD

Sain korjattua probleeman vähän googlettamalla :D ( lol ) Siellä oli yks artikkeli että McAfee SiteAdvisor lisäosa mozillassa kuulemma blockii tän web kameran ja muut mitä meses tarvii, noh koitin poistaa sen, niin TADAA! Webbi toimii taas kuin unelma :*) Että jos teillä tulee sama ongelma : Windows live messenger ei ole käytettävissä ( 0x8ac70013 ) niin tarkistakaa ettei teillä ole käytössä mitään McAfeen ohjelmistoja, ne kaikki kuulemma blockii ne, ja tässä todistettu sekin juttu. Mulla blocki.

LUKOTTAKAAA!!! :)
CS SOURCE FOREVER! <333
Käyttäjän avatar
-Juustonaksu-

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät