Mies jäi melkein bussin alle. Katso video.

Keskustelua viihde- ja huumoriuutisista.

Re: Mies jäi melkein bussin alle. Katso video.

Viesti SCR 27 Loka 2009 20:18

Hyvä säkä.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti praKKA 29 Loka 2009 17:10

Sovereign kirjoitti:Lol, mut silti käveli punasia päin? 8D

Öööö, mistä lähtien ihan eri suojateiden valot ovat päteneet toiseen suojatiehen? Kuten varmasti huomasit, tuossa oli auto pysähtyneenä suojatien eteen ja siitä voi päätellä kyllä että vihreät ovat palaneet tuolle miehelle.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti TimeKiller 29 Loka 2009 17:13

Vähän luulen, että niillä valoilla ei oo paljoo väliä jos bussi vierii ilman kuskia ja jarruja mäkee alas.
TimeKiller

Viesti Underwater 03 Marras 2009 18:08

Huhhuh, kylläpäs oli täpärällä. Minun tuurillani olisin varmaan kompastunut tuon henkilöauton etupuskuriin ja lentänyt suoraan bussin alle.
Viimeksi muokannut Underwater päivämäärä 03 Marras 2009 20:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Teksticenter -Kuolemattomasti tekstipelien kannalla
http://www.pointshop.fi/oltsuh Help me, please!
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti TimeKiller 03 Marras 2009 19:07

En muute jaksa googlettaa minkälainen toi bussi teknisesti on, mut olettaisin, et eiköhän siinä jonkinlainen vaihdelaatikko ole.
Melkoista huolimattomuutta kuskilta jos jättäny pelkän seisontajarrun varaan laittamatta vaihetta sisälle jyrkkään mäkeen.
Ainakin automaattiautoissa jopa Suomessa käsijarrut katotaa läpi sormien, joten olettaisin, että Venäjälläkään ei busseja tarkistettaessa noita paljoo tiirailla..
Toki jos on kummanki laittanu niin ei siinä sitte mitään, mut jotenki vähän outo sattuma, että sekä jarru, että vaihteet pettää samaan aikaan.
TimeKiller

Palaa alueelle Viihdeuutiset