Ruotsi näkee tietoliikenteesi ulkomaille... vituttaako?

Keskustelua uutisista.

Ruotsi näkee tietoliikenteesi ulkomaille... vituttaako?

Viesti Gamstah 18 Loka 2009 18:29

http://piraattiliitto.org/uutiset/2009/ ... joulukuuta

Juu elikkäs tiivistettynä FRA eli ruotsin tiedustelupalvelu näkee kaikken ulkomaille menevän tiedon kulun joulukuun ensimmäisestä päivästä lähtien. Koska ulkomaille menevät netti asiat lähetetään ensiksi kaapeleiden kautta ruotsiin josta ne sitten lähtee muille teille. Itseäni vituttaa... Vituttaako teitä? Keskustelua tästä asiasta
Toi kuva on omatekemä : D (olen levuttanut troll paladinin 98 ja siihen rinnalle 20 kertaa migrattu 89 lvl Balance Tauren rogue)
Käyttäjän avatar
Gamstah

Re: Ruotsi näkee tietoliikenteesi ulkomaille... vituttaako?

Viesti pavetus 18 Loka 2009 18:32

mitä tää meinaa?sitä että kaikki näkee jos waretat tai käyt esim jollain sivulla?
Hampoturen diktaattoriksi!
Kopioi TÄMÄ allekirjoitukseesi jos Hampoturen on mielestäsi seksikkäin käyttäjä Jonnewebissä<3
hampoturen kirjoitti:Yleinen vessansiivooja. Sitten viiden vuoden työuran jälkeen saan ylennyksen: saan käyttää harjaa.
pavetus

Viesti Gamstah 18 Loka 2009 18:34

Ei kaikki. Ruotsin tiedustelu palvelu vaan... joka saa välittää sitä tietoa muille maille.
Toi kuva on omatekemä : D (olen levuttanut troll paladinin 98 ja siihen rinnalle 20 kertaa migrattu 89 lvl Balance Tauren rogue)
Käyttäjän avatar
Gamstah

Viesti rÒllër 18 Loka 2009 18:37

No kunhan ei mitään joudu maksamaan yms, Niin eipä vituta..
[piilotettu kuva]
100 viestiä täyteen 20.10.09 klo 21:52 ! <3
Käyttäjän avatar
rÒllër

Viesti Peto 18 Loka 2009 18:39

Wanha uutinen kyllä, bongasin pari päivää sitten jo tuon.

No eipä tuo hidasta mun "satunnaista" warettelua mitenkään. Ei heitä kiinnosta nämä pikku warettajat, koittavat ehkä napata nämä isoimmat. Luulevat että noin saadaan kitkettyä pahuutta netistä pois.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Halpahitleri 18 Loka 2009 18:51

Täytyy varmuuden vuoksi alkaa vähentämään warettamista. Onko tämä juttu siis väliaikainen vai ikuinen? Vituttaa, jos on ikuinen.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti TheVinssi 18 Loka 2009 18:57

Halpahitleri kirjoitti:Täytyy varmuuden vuoksi alkaa vähentämään warettamista. Onko tämä juttu siis väliaikainen vai ikuinen? Vituttaa, jos on ikuinen.

Jos on ikuinen, niin ei muuta kun suojaukset päälle.
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Käyttäjän avatar
TheVinssi

Viesti McKalistin 18 Loka 2009 19:08

TheVinssi kirjoitti:
Halpahitleri kirjoitti:Täytyy varmuuden vuoksi alkaa vähentämään warettamista. Onko tämä juttu siis väliaikainen vai ikuinen? Vituttaa, jos on ikuinen.

Ja se tapahtuu miten ?

Kuitenkin kyllähän tuo vituttaa. Pikkasen pelottaa, että jää omista satunnaisista wareista kiinni.
Jusb-Kesb kirjoitti:Eli linkatkaa ii2 ja Facebook teinejä joilla on isot tissit tai muuten vaan hyvän näkösiä Niin ja vois niillä olla hyvä persekkin.

[piilotettu kuva]
McKalistin

Viesti azza616 18 Loka 2009 19:11

Peto kirjoitti:Wanha uutinen kyllä, bongasin pari päivää sitten jo tuon.
Onko se muka vanha? Ei minun mielestä.

No joo, ei liiemmin minun waretukseen vaikuta. Eli siis jos oikein ymmärsin niin kaikki data mikä lähtee Ruotsista tulee niille tietoon.
[piilotettu kuva]
616, the number of the Azza.
Käyttäjän avatar
azza616

Viesti Sakado 18 Loka 2009 19:13

Vituttaa jos alkavat valittamaan tai jotain tälläistä. Muutenkin alkaa jos alkavat ottamaan jakajia kiinni. Kohta käy niin että ei tule uusia torrentteja, ja kaupassa levyt maksavat 25€/kpl. Kiitos, "ruotsi".

E::::: Muuten sama se.
Viimeksi muokannut Sakado päivämäärä 18 Loka 2009 20:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Hampoturen kirjoitti:Mitä jos Zeldaankin tulisi Link is a faggot lisäosa?

:)
http://www.youtube.com/watch?v=lUuEnjSsbjI - Mitään en oo ottanu, viheltelen vaan. http://dagobah.biz/flash/haisuli.swf

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti TheVinssi 18 Loka 2009 19:18

McKalistin kirjoitti:
TheVinssi kirjoitti:

Ja se tapahtuu miten ?

Kuitenkin kyllähän tuo vituttaa. Pikkasen pelottaa, että jää omista satunnaisista wareista kiinni.

Kivalla ohjelmalla joka vaihtaa ip:tä?
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Käyttäjän avatar
TheVinssi

Viesti Gamstah 18 Loka 2009 19:21

Ei se ihan nyt niin simppeliä ole mutta voi esimerkiksi ajaa TOR palveluiden kautta tai jonkun muun Anon palvelun kautta :P Tämähän ei siis sähköpostiin toimi. Mutta sehän siinä vituttaakin koska ne hidastaa nettiä ihan simona ja toisekseen ei jaksaisi alkaa niitten ohjelmien kanssa veivaamaan.
Käyttäjän avatar
Gamstah

Viesti Gamstah 18 Loka 2009 19:24

azza616 kirjoitti:
Peto kirjoitti:Wanha uutinen kyllä, bongasin pari päivää sitten jo tuon.
Onko se muka vanha? Ei minun mielestä.

No joo, ei liiemmin minun waretukseen vaikuta. Eli siis jos oikein ymmärsin niin kaikki data mikä lähtee Ruotsista tulee niille tietoon.

Ja kaikki data mikä menee ruotsiin. Elikkä kaikki ulkomaille lähtevät koska meidän ulkomaille menevä data koukkaa ruotsin kautta. (sorry dubbel post)
Käyttäjän avatar
Gamstah

Viesti ErakkoPapu 18 Loka 2009 19:49

Joo eipä vaikuta mitenkään. Tänne korpeen on niin hankala poliisien eksyä. Olisi kyllä aika tuhlausta tulla tänne vain minun warettamisen takia.
Btw. Asun kylässä jossa on about 100 asukasta. Poliiseja näkee joka kolmas vuosi.
[piilotettu kuva]
[RebirthRO - Loki - Carronanas] Lisää jos pelaat :]
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti TimeKiller 18 Loka 2009 20:10

Täällä on taas asiantuntevuus luokkaa kottarainen pelaa jalkapalloa.
Niin Ruotsin tiedustelupalvelu ja armeija näkee ruotsalaisten liikenteen ulkomaille tai ulkomaalaisten liikenteen Ruotsiin.
Monikos teistä asuu Ruotsissa?
Toisekseen fakta on myös se, että ei tuota mihkään warettamiseen tai rikosten selvittämiseen varmasti käytetä vaan valtionsalaisuuksien ylläpitoon.
Varmasti moni muu, ellei valtaosa maista tee näin. Ainakin USA noin esimerkkinä ja Kiina.
TimeKiller

Palaa alueelle Uutiset