Jak And Daxter The Lost Frontier

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Jak And Daxter The Lost Frontier

Viesti Daddy Q 13 Loka 2009 21:41

No niin,ketäs odottaa tätä uutta Jak & Daxter peliä hyllyynsä? :D Itse sain tietää pelistä about viikko sitten,saattaahan tämä olla ns.lapsellinen peli,mutta kyllä siihen kiintyy helposti.Itse olen pelannut Jak & Daxter 1,2,3 ja Jak X läpi,Daxter peliä en ole hankkinut = / Enkä kai hanki enää.Mutta yleistä keskustelua kyseisestä pelistä :) Ja sori jos on aihe,itse en pikaisella katsauksella nähnyt.

Infoa Pelistä:

Voimakaksikko Jak ja Daxter on palannut PSP:n ja PS2:n upouudessa seikkailussa, joka on jatkoa aiemmalle pelitrilogialle.

Jakin ja Daxterin planeetta on hiljalleen kuolemassa Light Econ puutteeseen. Pelastaakseen päivän sankarien on lähdettävä yhdessä vanhan ystävänsä Keiran kanssa etsimään ikivanhoja Precursor-koneita, jotka voivat estää planeetan tuhon.

Matkan varrella taistellaan taivaiden piraatteja vastaan mukautettavalla lentoaluksella ja räiskitään Aeropeaneja mahtavalla Gunstaff-aseella - Jakin ja Daxterin matka johtaa Brinkin reunalle ja sen yli, suurempaan sotaan kuin he ovat koskaan kuvitelleetkaan.

• Kulje uusilla vyöhykkeillä ilmassa ja maan pinnalla

• Opi hallitsemaan uusia Eco-voimia ja aiheuta tuhoa pahaenteisellä Dark Power -voimalla

• Käytä uutta, tuhoisaa Gunstaff-asetta, jonka muita olomuotoja ovat Shockwave Concussor, Blaster, Vulcan Fury ja Peace Maker
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Daddy Q

Re: Jak And Daxter The Lost Frontier

Viesti Peto 13 Loka 2009 22:25

Pakkosanoa että olen Jak & Dexter sarjan fani. Pelasin näitä 1,2 ja 3 pelejä muinoin. Ihan loistavia pelejä ovat. Nykyään ei enään ole innostanut pelata. Omistan nykyäänkin Playstation 2 ja noi pelit joten voisi vetää joskus sessiota. Näistä uusista en tiedä. Muistan kun sarjan piti loppua tohon kolmoseen mutta eihän se...
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Re: Jak And Daxter The Lost Frontier

Viesti |666| 15 Marras 2009 18:27

Kun tämä kauppoihin tulee, niin täytyyhän tämäkin peli ostaa tonne kokoelmaan.
Kaikki muut Jak pelit omistan paitsi sitä Jak X, joka ei vaikuttanut hyvältä.
Teen sigejä pyydettäessä. We are the west side killaz, motherfucking bad, cock sucking niggas
--uus sigi tulossa--
Käyttäjän avatar
|666|

Palaa alueelle Playstation