Ongelma

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Ongelma

Viesti Bahuuni 09 Loka 2009 18:26

Juu moi. Mul olis semmone ongelma että kun liitän kuulokkeet läppäriini niin ääni tulee kyllä kuulokkeista. mutta myös kauittimista. eli kuulokkeista ja kajareista samaan aikaan -.-. apua?
Bahuuni

Re: Ongelma

Viesti Burn 09 Loka 2009 18:55

Otat kajarit pois seinästä. So hard? :)
Niin ainakin itse teen kun en parempaakaan keksi.
E: Sori en tajunnu tuota sisäisien kaijuttimien hommaa.. Mut on se outo juttu ite kokeilin äitin läppärissä niin sisäiset kajarit meni automaattisesti pois päältä kun laitoin kuulokkeet. :|
Viimeksi muokannut Burn päivämäärä 09 Loka 2009 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran
|PS1|PS2|X360|PSP|Suzuki PV 50cc|Suzuki TS 125cc|Nokia 3300 classic|Logitech MX518|GeForce 8600gt|AMD athlon 2x +6000|SR 1 & 2|BF2 CE|
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Burn

Viesti Kossuranta 09 Loka 2009 19:13

Mene ohjauspaneelista ääniasetuksiin. Sieltä pitäisi pystyä säätämään kaiuttimet mykiksi tai jotain muuta vastaavaa.

Dtge kirjoitti:Otat kajarit pois seinästä. So hard? :)

Läppäri eli kannettava tietokone jossa on kaiuttimet itse koneessa joten ei niitä ihan niin vain irroiteta :wink:
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Viesti L2P 09 Loka 2009 20:31

Kossuranta kirjoitti:Mene ohjauspaneelista ääniasetuksiin. Sieltä pitäisi pystyä säätämään kaiuttimet mykiksi tai jotain muuta vastaavaa.

Läppäri eli kannettava tietokone jossa on kaiuttimet itse koneessa joten ei niitä ihan niin vain irroiteta :wink:

Ellet tiennyt, läppäreihinkin saa ulkoiset kajarit -.-?
Cloaca kirjoitti:
Slippet kirjoitti:...mutta kyllä sitä joskus tulee lattialle perseelleen hypittyä, en sano että se olisi hullua, mutta jotenkin se tuntuu hyvältä. -.-

Uusia ulottuvuuksia masturbointiin...

Jos Maszá on mielestäsi idiootti, kopioi tämä allekirjoitukseesi. Liity jonnewebin sisäiseen Zyskowicz-on-homo -puolueeseen! Kopioi allekirjoitukseni sigiisi!
Käyttäjän avatar
L2P

Viesti Ildar 09 Loka 2009 20:39

L2P kirjoitti:
Kossuranta kirjoitti:Mene ohjauspaneelista ääniasetuksiin. Sieltä pitäisi pystyä säätämään kaiuttimet mykiksi tai jotain muuta vastaavaa.

Ellet tiennyt, läppäreihinkin saa ulkoiset kajarit -.-?

Yleensä jos läppäriin liitetyt kajarit otta pois, tulee ääni läpäärin omista kaijuttimista. Eli ei onnistu.

Koitahan kattoa jostain Äänihallinnasta?
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti Drakka© 09 Loka 2009 21:13

Oletko sattumoisin lopetellut prosesseja viime aikana, nimittäin mulla oli sillein, että kun aikoja sitten lopetin tietyn prosessin se sai samalla tavalla tuon sekaisin kuin sulla. Mikä läppäri sulla?
[piilotettu kuva]
Ismo aiheisia sivustoja.http://www.kujah.net/salkkarit tai http://drakka.jouluserver.com
Liity linkbucksiin. Rahaa linkeillä. Liity
http://drakka.mybrute.com Liityppäs tästä mybruteen tai haasta minut
Ismon Kravattipeli. Testaa sitä.
Jos jotakuta kiinnostaa lockerz, niin voin lähettää inviten. Ota yhteyttä YV:llä (yksityisviesti).
Käyttäjän avatar
Drakka©

Palaa alueelle Hardware