Eli aloitetaampas:
Itselläni on sata meganen (100/5) Netti.
Netti ei pätki ollenkaan, ohjelmat/videot/pelit latautuu hienosti 2-4mb/sec.
Olen todella tyytyväinen nopeuteen ja Soneraan, joka tuo meille yhteyden. =)

Ville_Heikki_Juhani kirjoitti:Elikkä tässä topicis tulis kertoo omasta netistä: käyttökokemuksista, nopeuksista, tyytyväinen/ei -"-, etc, ISP(Internet Service Provider).
Eli aloitetaampas:
Itselläni on sata meganen (100/5) Netti.
Netti ei pätki ollenkaan, ohjelmat/videot/pelit latautuu hienosti 2-4mb/sec.
Olen todella tyytyväinen nopeuteen ja Soneraan, joka tuo meille yhteyden. =)

Dtge kirjoitti:2 megaa ja kelpaa minulle. Kaikki on nopeaa vaikka netti onkin ns. "hidas" olevinaan. Onhan se tietysti liittymästäkin kiinni mutta tosiaan nopea kun mikä. Youtubes videot tulee nopeesti, ei pätki, laqi tai muuta vastaavaa ja peleis ping on se 30-45(riippuu pelistä) eli suhtkoht hyvä.

Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?

Kossuranta kirjoitti:Dtge kirjoitti:2 megaa ja kelpaa minulle. Kaikki on nopeaa vaikka netti onkin ns. "hidas" olevinaan. Onhan se tietysti liittymästäkin kiinni mutta tosiaan nopea kun mikä. Youtubes videot tulee nopeesti, ei pätki, laqi tai muuta vastaavaa ja peleis ping on se 30-45(riippuu pelistä) eli suhtkoht hyvä.
Joop kyllä 2meganen on loistava yhteys ainut mihin tarvitsee enempää on isojen tiedostojen lataus...
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.