PSX Pelit

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

PSX Pelit

Viesti Jiz 05 Loka 2009 20:43

Mitkä ovat suosikki PSX pelisi? Yleistä keskustelua PSX:n peleistä.
Omani ovat Crash Bandicoot, Resident Evil, Spyro ja Tekken.
Jiz

Re: PSX Pelit

Viesti Dozer 05 Loka 2009 22:00

Olen tyhmä, mikä on PSX?
Dozer

Viesti Marti 05 Loka 2009 22:05

Dozer kirjoitti:Olen tyhmä, mikä on PSX?

PS1.
Since 31.12.2004
Marti

Viesti L2P 06 Loka 2009 08:20

Marti kirjoitti:

PS1.

jos et tiedä asiasta mitään, ole hiljaa. PSX -konsoli ilmestyi PS1:kkösen ja PS2:kkosen välissä. Pelikone ei menestynyt, sillä PS2:kkosessa oli paremmat grafiikat ja PS2 tuli melkeempä heti PSX jälkeen.
Cloaca kirjoitti:
Slippet kirjoitti:...mutta kyllä sitä joskus tulee lattialle perseelleen hypittyä, en sano että se olisi hullua, mutta jotenkin se tuntuu hyvältä. -.-

Uusia ulottuvuuksia masturbointiin...

Jos Maszá on mielestäsi idiootti, kopioi tämä allekirjoitukseesi. Liity jonnewebin sisäiseen Zyskowicz-on-homo -puolueeseen! Kopioi allekirjoitukseni sigiisi!
Käyttäjän avatar
L2P

Viesti Starsida 06 Loka 2009 11:02

L2P kirjoitti:
Marti kirjoitti:

PS1.

jos et tiedä asiasta mitään, ole hiljaa. PSX -konsoli ilmestyi PS1:kkösen ja PS2:kkosen välissä. Pelikone ei menestynyt, sillä PS2:kkosessa oli paremmat grafiikat ja PS2 tuli melkeempä heti PSX jälkeen.

Sinuna olisin hiljaa, et näköjään itse tiedä sen enempää. PSX on Japanissa 2003 julkaistu PS, joka on alunperin tarkoitettu tallentamiseen, pyörittää 1 ja 2 pelejä. Sillä voi myös tehdä monia asioita. Musiikki juttuja, kuvia, jopa muokata niitä.

Noh kuitenkin, yleensä kun puhutaan PSX, sillä tarkoitetaan PS1 koska PSX on julkaistu vain Japanissa, eikä sillä ole kuuluisuutta.
irmASD kirjoitti:Johanna Tukiainen otti multa suihi, ja tuli istumaa mun naaman päälle, ja sit se hiero tissejää mun naamaa :roll: :roll: :roll: Sit oksensin sen päälle, ja sit kuolin :cry: :cry: :cry: :cry:

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Which Final Fantasy Character Are You?
Käyttäjän avatar
Starsida

Viesti Jusbii 06 Loka 2009 14:43

PSX on PS1 pienenpi malli,Mutta jos joku sanoo PSX niin se on sama asia kuin ps1 tai psx. Mutta nyt asiaan.Eli kyllä kaapista löytyy PS1 ja myös kymmeniä pelejä.

The list:
-Crash Bandicootit
-TOCA
-Tekkenit
-Gta 2
Kyllähän tuo lista jatkuisi mutta ei tule nyt mieleen.
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Jusbii

Viesti DisturbedFIN 07 Loka 2009 01:08

Wikipedia - PSX

Ja jottei mene kokonaan offiksi, sanotaanpa nyt jotain. (tässä uskottavasti tarkoitetaan omia PS1:sen suosikkipelejä)

-Resident Evilit
-Spyrot
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Superdiscount 08 Loka 2009 01:12

Omia PSX:än suosikkipelejäni ovat varmaan Crash 2, Crash 3, CTR, Crash Bash, Grand Theft Auto 2 ja Vanishing Point. Se Aku Ankka -pelikin oli läppä, nimeä vaan en muista (Quack Attack?).

Edit: Crash Bash unohtui.
Viimeksi muokannut Superdiscount päivämäärä 19 Loka 2009 14:20, muokattu yhteensä 1 kerran
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti Zyskowicz 18 Loka 2009 19:54

Kaikki parhaat klassikot.
Hugo, Metal Gear Solid, Crash Bandicoot 2(Kolmosesta en tiedä. En oo kokeillu), Crash Team Race <-- Kavereiden kanssa aina pelattii
Pitääkö avaasi parannella? Esimerkiksi niin että osa siitä sulautuu taustaan? Otas yhteyttä!
Esimerkkejä:
http://img263.imageshack.us/img263/4282/44512702.gif
http://img214.imageshack.us/img214/5020/29453655.gif
Käyttäjän avatar
Zyskowicz

Palaa alueelle Playstation