Eli pelaan PC:llä.
Yleensä pelaan Team Deathmatchia.
GamerTag: Kesbo
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/

ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
ALIMed_MuHa kirjoitti:MINÄMINÄMINÄMINÄ!
mulla on IV mut sielä ei vaan oon ketää ikinä pelaamassa
mun gamertag : l0lwutt3d
lisäilkää vaa
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Altair kirjoitti:Mjoh. Tanzka.
En vaan jaksa pelata netissä kun ei siellä muita ole kun jotain vitun koodareita jotka spawnaa 1824781274819 rahtilaivaa paikkaan X ja saa kaikki kickattua ulos servulta kun fps tippuu alle 0.
Palaa alueelle Klaanit & peliseura