GTA IV Pelikavereita:D

GTA IV Pelikavereita:D

Viesti Jusbii 29 Syys 2009 15:00

Eli pelaan PC:llä.
Yleensä pelaan Team Deathmatchia.

GamerTag: Kesbo
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Jusbii

Re: GTA IV Pelikavereita:D

Viesti ALIMed_MuHa 29 Syys 2009 16:05

MINÄMINÄMINÄMINÄ!
mulla on IV mut sielä ei vaan oon ketää ikinä pelaamassa
mun gamertag : l0lwutt3d
lisäilkää vaa
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/
Käyttäjän avatar
ALIMed_MuHa

Viesti Jusuu 29 Syys 2009 16:06

Mä pelaan yleensä Free tai Party Modee.

GamerTag: Jusuu
[piilotettu kuva]
|| Asus M3N78-VM | AMD Phenom II x4 920 @ 3,5GHz | Sapphire 4870 512MB | 4GB OCZ Gold XTC Kit | Chieftec 500W ||
|| Windows 7 Ultimate 64bit | Nexus Clodius ||
O HAI GUIS WHERES THE BEST PLACE I CAN DEAL DRUGS AND STEAL CARS LOLOL I ALSO WANNA RAPE WOMEN!
Käyttäjän avatar
Jusuu

Viesti [ABILITY] 03 Loka 2009 19:58

Tämä kuuluu "Klaanit & peliseura" -alueelle, trolli.
Et ihan vielä taida olla 18.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti Jusbii 03 Loka 2009 22:58

ALIMed_MuHa kirjoitti:MINÄMINÄMINÄMINÄ!
mulla on IV mut sielä ei vaan oon ketää ikinä pelaamassa
mun gamertag : l0lwutt3d
lisäilkää vaa

Nyt on kyllä väärää tietoa:D Ainahan siellä on joitakin pelaamassa?Vai tarkoititko kavereitasi?
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Jusbii

Viesti Altair 04 Loka 2009 01:10

Mjoh. Tanzka.
En vaan jaksa pelata netissä kun ei siellä muita ole kun jotain vitun koodareita jotka spawnaa 1824781274819 rahtilaivaa paikkaan X ja saa kaikki kickattua ulos servulta kun fps tippuu alle 0.
AMD Phenom II X4 940 BE @ 3,0GHz / Ati Radeon HD 4870 1GB / 4GB DDR2 800 MHz / Samsung 640 GB / Asus M4A78-E / BenQ E2200HD 21,5" TFT / Creative Fatal1ty Headset / Logitech MX518 / Nokia 5800XM (lelu <3)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Altair
Assassin

Viesti Jusbii 04 Loka 2009 11:25

Altair kirjoitti:Mjoh. Tanzka.
En vaan jaksa pelata netissä kun ei siellä muita ole kun jotain vitun koodareita jotka spawnaa 1824781274819 rahtilaivaa paikkaan X ja saa kaikki kickattua ulos servulta kun fps tippuu alle 0.

Niin nämä koodarit on kyllä ärsyttäviä esim. Deathmatchissa.Mutta Olin pelaamassa kahden tyypin kanssa ja toinen spawnasi pedejä kokoájan ja niiltä sai aina kerralla jtn 50000 se oli kyllä mukavaa:D Mutta en itse käytä/suosittele traineria.Niin ja esim Racemodissa spawnaavat jtn skeitiramppeja tielle.
Olen aika tyhmä ja olen unohtanut Mistä fps:sän näkee?
Jusbii

Palaa alueelle Klaanit & peliseura

Samankaltaisia viestiketjuja