Suklaakakku 5 minuutissa

Nälkä. Mikä ihana tekosyy?

Re: Suklaakakku 5 minuutissa

Viesti vacman 22 Loka 2009 18:38

Itselläkin onnistui oikein hyvin vaikka kaakaojauhe oli mennyt muutama vuosi sitten vanhaksi :) , pistin hilloa lisukkeeksi niin oli vielä parempaa.

Tässä mun kakkuni
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
vacman

Viesti Authentic 28 Loka 2009 17:36

vacman kirjoitti:Itselläkin onnistui oikein hyvin vaikka kaakaojauhe oli mennyt muutama vuosi sitten vanhaksi :) , pistin hilloa lisukkeeksi niin oli vielä parempaa.

Tässä mun kakkuni

Oujee KISSin Animalize Live Uncensored! \m/
Ite meinaan illalla tehä tommosen. Toivottavasti se on ihan syötävää. :roll:
Authentic

Viesti |NorthStar| 28 Loka 2009 22:15

Drakka© kirjoitti:Mulla tais epäonnistuu, kun siitä tuli kumimaista. Aluks se näytti koiranpaskalta. Kun pikkuveli heitti sen lattialle, niin se ei hajonnut vaan pomppas. Olikohan liian vähän aikaa mikrossa?

Mulla kaverin kanssa tuli just samanlaista. :D En usko, että olisi ollut liian vähän aikaa mikrossa vaan liian vähän jauhoja yms koska minä en löytänyt ruokalusikka mittaa mittasimme normaalilla ruokalusikalla. Tulos -> koiranpaska koiralle näytti kelpaavan.:D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Authentic 28 Loka 2009 22:31

Ihan sellanen kumimainen kökkö siitä tuli. Se oli ihan helvetin makeeta ja kun vähän alle puolet oli syöty ni rupes vähän tökkimään, mutta kyllä se silti meni alas. Ja en aio tehä toista kertaa.
Asteikolla 1-10 annan arvosanaksi: 5-
Authentic

Viesti kjoki 30 Loka 2009 22:42

Tein ohjeiden mukaan... oli kun olisit kortsua syönyt...
Käyttäjän avatar
kjoki

Viesti olasd 30 Loka 2009 23:52

|NorthStar| kirjoitti:
Drakka© kirjoitti:Mulla tais epäonnistuu, kun siitä tuli kumimaista. Aluks se näytti koiranpaskalta. Kun pikkuveli heitti sen lattialle, niin se ei hajonnut vaan pomppas. Olikohan liian vähän aikaa mikrossa?

Mulla kaverin kanssa tuli just samanlaista. :D En usko, että olisi ollut liian vähän aikaa mikrossa vaan liian vähän jauhoja yms koska minä en löytänyt ruokalusikka mittaa mittasimme normaalilla ruokalusikalla. Tulos -> koiranpaska koiralle näytti kelpaavan.:D

Vitun siistii antaa periaattees suklaata koiralle.
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Viesti PowerShot 06 Marras 2009 21:13

Ehka siina kakussa oli sen verran vahan suklaata etta koira ei kuolisi siihen ihan heti :roll: .
PowerShot

Viesti Zondigga 19 Marras 2009 23:35

PowerShot kirjoitti:Ehka siina kakussa oli sen verran vahan suklaata etta koira ei kuolisi siihen ihan heti :roll: .
Huoh, kaakao on se vaarallinen aine koirille, ei se valkoinen sokerimössö.
Käyttäjän avatar
Zondigga

Viesti Banned 20 Marras 2009 00:00

Minun kakustani tuli kyllä hyvän makuinen, ja on myös vaikuttavan näköinen!
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Kuva

Uskokaa tai älkää tuon tekemiseen kesti 5 minuuttia!
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Banned

Viesti Wyylok 20 Marras 2009 00:09

Banned kirjoitti:Minun kakustani tuli kyllä hyvän makuinen, ja on myös vaikuttavan näköinen!
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Kuva

Uskokaa tai älkää tuon tekemiseen kesti 5 minuuttia!

Taustallakin muutama ihminen taputtamassa tälle ihmeteokselle.
Käyttäjän avatar
Wyylok

Viesti Exhalator 22 Marras 2009 02:05

Ruskeaa kumia 5 minuutissa
JEE JONNE WEB
Käyttäjän avatar
Exhalator

Viesti JoomiZ 22 Marras 2009 12:19

Itse kun tein , tuli ekalla kerralla sellasta kuivaa ja se oli pahaa.Vaihdoin vähän reseptiä ja tuli hyvää . Eli:3-4 ruokalusikkaa jauhoja, 7 ruokalusikallista kaakaota(oboy), 1 kananmuna, 4 ruokalusikallista rasvatonta luomumaitoa Ja 3 lusikallista pähkinäöljyä. Se oli parempaa ja puotin tehot 600-850 ja paisto aika 2.45 s , Siitä tuli vanukasmaisempaa!
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
[CENTER][piilotettu kuva]Take the Magic: The Gathering 'What Color Are You?' Quiz.[/CENTER]
Käyttäjän avatar
JoomiZ

Palaa alueelle Ruoka ja juoma