Tässä mun kakkuni
vacman kirjoitti:Itselläkin onnistui oikein hyvin vaikka kaakaojauhe oli mennyt muutama vuosi sitten vanhaksi, pistin hilloa lisukkeeksi niin oli vielä parempaa.
Tässä mun kakkuni
Drakka© kirjoitti:Mulla tais epäonnistuu, kun siitä tuli kumimaista. Aluks se näytti koiranpaskalta. Kun pikkuveli heitti sen lattialle, niin se ei hajonnut vaan pomppas. Olikohan liian vähän aikaa mikrossa?
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Drakka© kirjoitti:Mulla tais epäonnistuu, kun siitä tuli kumimaista. Aluks se näytti koiranpaskalta. Kun pikkuveli heitti sen lattialle, niin se ei hajonnut vaan pomppas. Olikohan liian vähän aikaa mikrossa?
Mulla kaverin kanssa tuli just samanlaista.En usko, että olisi ollut liian vähän aikaa mikrossa vaan liian vähän jauhoja yms koska minä en löytänyt ruokalusikka mittaa mittasimme normaalilla ruokalusikalla. Tulos -> koiranpaska koiralle näytti kelpaavan.
tseitsei kirjoitti:QQ moar
Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
Huoh, kaakao on se vaarallinen aine koirille, ei se valkoinen sokerimössö.PowerShot kirjoitti:Ehka siina kakussa oli sen verran vahan suklaata etta koira ei kuolisi siihen ihan heti.
Banned kirjoitti:Minun kakustani tuli kyllä hyvän makuinen, ja on myös vaikuttavan näköinen!Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Uskokaa tai älkää tuon tekemiseen kesti 5 minuuttia!