Pelaako kukaan tätä warhammer 40.000 "lautapeliä"

Keskustelua lautapeleistä.

Pelaako kukaan tätä warhammer 40.000 "lautapeliä"

Viesti Jacceo 21 Syys 2009 20:03

En ees tiiä kuuluisko tää tänne mut kysyn et pelaako kukaan warhammer 40.000 "lautapeliä".
Jos joku pelaa niin voisko ystävällisesti neuvoa mikä ois sopivin rotu aloittelijalle?!?!?!
Itse pidän ehkä eniten imperial guardien "rambo"versiosta mut niillä on niitä outoja erikoissääntöjä... :shock: :shock:
Ja mulla ois vähän muutaki peruskysyttävää... :D
Jacceo

Re: Pelaako kukaan tätä warhammer 40.000 "lautapeliä"

Viesti kämänen 21 Syys 2009 23:30

En kyllä sanoisi sitä lautapeliksi... Ja nuo Imperial Guardien rambot taitavat tarkottaa niitä "Catachan Jungle Fighter":eitä. Mutta ei mun tietääkseni ole mitään tiettyä rotua joka sopisi aloittelijoille - kaikissa on saman verran niitä erikoissääntöjä :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
98% Jonnewebin käyttäjistä on haisevia nörttejä. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti allekirjoitukseesi.
http://www.how2skate.com/win/index.php?ref=991492
Käyttäjän avatar
kämänen

Re: Pelaako kukaan tätä warhammer 40.000 "lautapeliä"

Viesti Leevizer 04 Marras 2009 14:33

pelannut vasta viitisen vuotta, älä hitossa alota Catachaneja, ne on aika turha juttu... Niille ei ole enää edes sääntöjä. Suosittelen jos ne kiinnostavat niin pelaamaan normi IG säännöillä mutta Catachan figuilla. Kaikki rodut ovat tasavertaisia periaatteessa, joten kato vaan niistä sellanen mikä näyttää kivalta/sopii pelityyliin. Jos haluat massaa, Imperial guard, tyranidit tai örkit, jos elitistejä, Space marinet, Eldarit, Necronit tai inkvisitio
Energiajuomat, counterstrike ja world of warcraft ovat mainstream idiooteille. oikeat pelaajat pelaavat Duke Nukem 3D:tä ja juovat inkivääriolutta. Myöskin mangan lukeminen on credit to team.
Käyttäjän avatar
Leevizer

Palaa alueelle Lautapelit