C&C Generals Zero Hour ei toimi

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

C&C Generals Zero Hour ei toimi

Viesti wowitsme 21 Syys 2009 18:27

Olen ostanut aikoja sitten C&C First Decaden, elikkä kokeolman jossa kaikki C&C:t Generalsiin asti. Zero Hourin kanssa kumminkin pukkasi ongelmaa. Kun avaan pelin, ruutuun tulee ilmoitus että minun pitäisi laittaa DVD-levy asemaan vaikka se siellä onkin. Ongelma vaivaa vain Zero Houria, muut toimivat mainiosti. Olen patchinut First Decaden 1.02 versioon ja Zero Hour oli valmiiksi 1.04. Käyttiksenä 64-bittinen Vista.
Viimeksi muokannut wowitsme päivämäärä 22 Syys 2009 15:04, muokattu yhteensä 1 kerran
wowitsme

Re: C&C Generals Zer Hour ei toimi

Viesti kämänen 21 Syys 2009 18:47

Itsellänikin oli yhessä vaiheessa kyseinen pelikokoelma lainassa, ja taisi jotain ongelmia olla, mutta koita avata sitä joka paikasta mistä sen löydät. Ja jos yrität avata vaikka tuon C&C Generals Zen Hourin, avaa se sen omasta kuvakkeesta (jos sillä on) etkä First Decaden kuvakkeesta.
98% Jonnewebin käyttäjistä on haisevia nörttejä. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti allekirjoitukseesi.
http://www.how2skate.com/win/index.php?ref=991492
Käyttäjän avatar
kämänen

Re: C&C Generals Zero Hour ei toimi

Viesti wowitsme 23 Syys 2009 16:56

Ongelma korjattu. Olin laittanut pelin yhteensopivuustilaan koska pelin latausruutu oli näkyvillä liian kauan. Kun otin yhteensopivuuden pois ja annoin olla vähän aikaa niin toimi : D
wowitsme

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu