Counter-Strikessä on aika monta asetta, jotka on todella vähän käytettyjä. Itse olen kuitenkin alkanut tutkiskelemaan näitä aseita ja olen löytänyt aivan hemmetin upeita ominaisuuksia monelta aseelta.
Eli tässä tuokiolla kerron mitä käytetään todella vähän, ja miksi niitä kannattaa kuitenkin käyttää.
Omasta mielestäni useat aseet on ollut "huonoja" koska skini yksinkertaisesti on niin helvetin ruma. Kun olen ladannut uuden skinin niin on alkanut niiden pelaamisella maistua. Esimerkkinä Mp5 ja Ak.
Mp5
Helvetin ruma mötikkä joka ampuu paskaa, tehotonta sarjaa ja luoditkaan ei osu mihinkään.
Väärin! Tällä hetkellä kyseinen ase on lempi aseeni heti awpin jälkeen. Ak:hon ja M4A1:kköseen en koskekkaan.
Mp5:tonen on halpa, ruma mötikkä. Ase ampuu hyvää sarjaa ja on uskomattoman tarkka. Tällä voit pelata ns "run n shoot" tavalla.
Itse pidin tätä aluksi todella rumana rautamötikkänä jolla ei tee mitään mutta sitten latasin mp40 skinin tämän päälle ja sen jälkeen olen kiintynyt aseeseen. Vakio aseeni. Aseella on hyvä ampua lähelle, ja hinta-ominaisuus suhde on todella suuri.
Tähän on aina varaa!
M3
Pumppuhaulikko? Tälläsellä nyt tee mitään!
Väärin! Omat "tutkimukseni" alkoi juuri tästä. Pelailin fy_snowia ja ajattelin napata tuosta haulikon. Kaveri tuli vastaan, iskin tulta ja damagea aiheutin 130.
XM1014 on sama mutta yhen hylsyn vähemmän, automaaattinen ja omasta mielestäni tekee vähemmän damagea mitä M3
Tällä kannattaa pelata pienissä mapeissa.
TMP
Äänenvaimennin jossain uzissa? Tekee muutenki paskaa damagea
Väärin! TMP on varsin hyvä jos osaa. Yhdellä clipsillä kaataa aika monta varsinkin jos nämä "monta" on ryhmittyny. Se on niin hiljanen ettei sitä huomaa vaikka ampuisit todella pienen matkan päästä. Panokset lentelee minne sattuu mutta asenna burst scripti nii ei sekään ole ongelma.
Mp5 on vaan parisataa kalliimpi. Osta mieluummin se, mutta tämäkin on ihan hyvä.
P90
Tehoton ja muutenki kallis. Ei tälläseen kannata tuhlata rahaa ku panoksetki lentelee minne sattuu!
Väärin! Tarkkuus on kyllä todella paskaa luokkaa. Se ei tarkoita että ase on paska.
P90 on pelin nopein ase ja lipaskin on 50 panoksen kokoinen. lipas tyhjenee varsin nopeaa joten vihollinenkin kaatuu nopeaa. Ja jos ei ulkonäkö miellytä kuten minulla aluksi, niin haes uus skini nii sillä hoituu.
Tähän kannattaa laittaa rahaa pienessä mapissa!
UMP
Tällä aseella häviät yhtä nopeaa kun sinulla on varaa siihen
Väärin! onhan se ihan halpa. 1700 Dollaria. Ase ampuu hidasta sarjaa, mutta ase on varsin tehokas ja tarkkuuskin on hyvä.
Aseella kannattaa pelata isoissa mapeissa jos ei ole kivääreihin varaa.
Para
Noobien ase. Ei pärjää muulla ku aseella joka on tehokas ja iso lippainen...
Väärin! Se ei ole noobien ase. Kaikki aseet on suhteutettuna johonkin, tämä on suhteutettuna hintaan (sama juttu awpissa)
Parassa on helvetinmoisen iso lipas ja jos vihollinen ei sua ekalla lippaalla ammu, niin tappo on varma. Se ei kuitenkaan ole hirveän tarkka mutta burstilla tällä saa hirveitä aikaan. Se on myös todella tehokas. Suositellaan pieniin mappeihin tai suuriin mappeihin burstilla.
Näin loppui pieni artikkeli Counter-Striken aseista, joita ei käytetä paljoa. Hyvää yötä!
Toivottavasti tämä autto suakin valitsemaan uuden lempi-aseen.