cabal online apuaa

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

cabal online apuaa

Viesti suomi359 16 Syys 2009 16:34

niin kun yritän päästä pelaamaan niin ennen kirjautumis kohta se lyö tälläistä viestiä.
Myönnän että olen käyttänyt cheat engineä mutta olen poista nut sen revo uninstaller ohjelmalla.
Ja olen koittanut poistaa ne .erl tiedostot gameguard kansiosta niin toimii silloin peli toimii. Mutta aina kun sammutan koneen ne tulee takaisin joten saako niitä siten että ne ei tulisi takaisin. kiitos vastauksista

Kuva
:Diiiiiiiiiiiiiii :D :D :Diiii :D
:Diiiiiiiiiiiii :D iiiiiiiiI :Di :D
:D :D :DII :D :D :DIlI :D :D :D harjoitus
suomi359

Re: cabal online apuaa

Viesti ObviousTroll 16 Syys 2009 16:54

No tee nyt alkajaisiksi vaikka niin, että menet vikasietotilaan ja poistat kaiken mikä mitenkään liittyy cabaliin tai siihen cheat engineen ja sitten lataat cabalin uudestaan.
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti suomi359 16 Syys 2009 18:25

siis luulen että et tajunuut mitä tarkoitin.tuo tulee silloin kun käynistän cabalin. joten miksi pitäisi menna vikasietotilaan?
:Diiiiiiiiiiiiiii :D :D :Diiii :D
:D :D :DII :D :D :DIlI :D :D :D harjoitus
suomi359

Viesti YYp3r1 16 Syys 2009 18:34

suomi359 kirjoitti:niin kun yritän päästä pelaamaan niin ennen kirjautumis kohta se lyö tälläistä viestiä.
Myönnän että olen käyttänyt cheat engineä mutta olen poista nut sen revo uninstaller ohjelmalla.
Ja olen koittanut poistaa ne .erl tiedostot gameguard kansiosta niin toimii silloin peli toimii. Mutta aina kun sammutan koneen ne tulee takaisin joten saako niitä siten että ne ei tulisi takaisin. kiitos vastauksista

Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Kuva

Reinstallii

Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Huomaatko miten vähän tilaa tää vie...
|PS3|PS2|PS1|PSP|Nokia 5800 XM|Logitech DiNovo Mini|

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
STEAM: B00minat0r95
PSN:Gamplayer
Pleikka tuli takasin korjauksesta ja porttarit loppu!!! (Fuck you Deaththrash)
PlayStation 4ever <3
Zysko ei ole kova jätkä. Hän valittaa muiden kirjoitusvirheistä vaikka itse kirjoittaa perseelleen. (totta se on)
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu