Wolfenstein - enemy territory helppiä

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Wolfenstein - enemy territory helppiä

Viesti Joonas1 12 Syys 2009 21:05

Tarvitsisin apua Enemyssä!Eli kun meen peliin niin sujuu ihan hyvin sitten kun tulee servut painan vaikka nyt Suomi servua niin kun se on ladannu tulee virheraportti mitä pitäis tehä?Oon ladannu täältä! :roll:
Joonas1

Re: Wolfenstein - enemy territory helppiä

Viesti santasonni 12 Syys 2009 21:31

Lähetäs kuvaa siitä virheraportista.
| AsRock A780XH/128M | AMD Phenom II x2 550 Black edit., 3.10GHz | 4Gb DDR2 800MHz | 320GB SpinPoint F1 | Asus ATI Radeon HD4850 512mb | Antec Sonata III | EarthWatts 500W | WinVistaHomePrem64-bit. SP2|

http://www.komponentti.net | Oppaita, artikkeleita, tiedostoja, kilpailuja, foorumi, chat ja muuta tietokoneisiin liittyvää.
Käyttäjän avatar
santasonni

Viesti Joonas1 12 Syys 2009 22:00

Miten kuva liitettiin se on kansiossa
Joonas1

Viesti horizon 12 Syys 2009 23:03

Jos meinaat sitä "ET.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava" - juttua, niin fsgk32.exen sulkeminen (jos sulla on f-secure) vois auttaa..Mulla on sama ongelma ja toi auttaa...mutta sit se F-Secure ei oikein pelitä ja pitää boottaa kone jos sen haluaa päälle..ainakaan ite en oo keksiny miten sen sais takas päälle niin että toimis kunnolla. Oon ottanut yhteyttä F-Securen tukeen mutta ainakaan vielä ei oo tullu ratkasua..oon kokeillu kaikkee mitä ne on ehdotellut...vaan ton prosessin sulkeminen auttaa...
horizon

Viesti Joonas1 13 Syys 2009 06:57

Eikö muu auta? :(
Joonas1

Viesti horizon 15 Syys 2009 16:25

en tiiä ei oo ainakaa vielä tullu mitää toimivaa ratkasua f-securen tuesta...ootellaan nyt jos ne keksis jotai...
horizon

Viesti horizon 18 Syys 2009 18:45

Nyt tuli F-Securen tuelta ehdotus joka autto ainaki mulla... kokeiles tämmöstä.....

Käynnistä-valikko -> suorita -> kirjoita: regedit -> ok -> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Data Fellows\F-Secure\Anti-Virus -> valitse ylhäältä "edit/muokkaa" -> New/uusi -> DWORD value/arvo -> nimeä se: DisableFSSMDbg -> kaksoisklikkaa nyt tätä "DisableFSSMDbg" -> muuta Value data / arvon data: 1 -> ok
horizon

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu