Peliportti.org

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

Peliportti.org

Viesti Calemran 10 Syys 2009 23:35

Peliportti.org on pelaajille suunnattu peliyhteisö, johon kuuluu peliaiheinen blogi, jossa käsittelemme pelimaailman asioista kuin myös peliyhteisön sisäisiä asioita. Tavoitteemme on luoda rento ja käyttäjäläheinen yhteisö PC-pelien pelaajille. Blogin yhteydessä toimii luonnollisesti myös keskustelualue, jossa pelaajat voivat keskustella keskenään niin peleistä kuin monista muistakin asioista.

Peliportti.org aloitti toimintansa muutama päivä sitten eli aktiivisuuden puolesta mennään vielä punaisella. Kyseessä on siis edesmenneen Peliversumin tilalle perustamani yhteisö, joka ei tällä kertaa toimi mpolin alaisuudessa. Etsinkin nyt henkilökohtaisesti käyttäjien lisäksi myös ylläpitoon väkeä, niin blogien kirjoittamisen osalta pääasiassa, mutta myös tulevaisuutta katsoen foorumille tullaan tarvitsemaan valvojia.

Tavoitteena olisi tarjota vaihtoehtoinen yhteisö pelaajille, muita rennompi, avoimempi ja käyttäjäläheisempi. Kovaa työtä se vaatii, mutta mielestäni se kannattaa, koska itsekkin harrastan paljon pelaamista ja haluan paikan, jossa pelaamisen ohessa voi viettää aikaa, jakaa kokemuksia ja mielipiteitä asiasta. Toivottavasti asia otetaan hyvin vastaan. Palautetta saa antaa ja tämä olisi erittäinkin suotavaa, koska pyrin kehittämään yhteisöä täydellä panoksella.

http://www.peliportti.org
Calemran

Re: Peliportti.org

Viesti ALIMed_MuHa 11 Syys 2009 14:12

en tiedä.. ainakin järkevä kuvaus sivusta plusssaa siitä!
sivusto järkevän mallinen saattaisi olla hyväkin
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/
Käyttäjän avatar
ALIMed_MuHa

Viesti Calemran 14 Syys 2009 22:47

Noh, kiitoksia kommentista. Tässä yritetään nyt saada toiminta jotenkin rullaamaan eli tervetulua vain =]
Calemran

Viesti nilesi 16 Syys 2009 19:07

Vitun ruma sivupohja. Tuo on jo niin vanha ja liian monessa paikassa käytetty. Kannattaa tehdä oma sivupohja.
Vaikka et itse saisi tehtyä parempaa on se aina plussaa, että se on itse tehty.
||Xbox 360|Nokia 5220 XpressMusic|Creative ZEN||
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
nilesi

Viesti Calemran 17 Syys 2009 06:41

Buckethead kirjoitti:Vitun ruma sivupohja. Tuo on jo niin vanha ja liian monessa paikassa käytetty. Kannattaa tehdä oma sivupohja.
Vaikka et itse saisi tehtyä parempaa on se aina plussaa, että se on itse tehty.

Kiitos asiallisista sanoistasi, arvon käyttäjä, en ole aikoihin saanut noin täsmällistä palautetta. Itse en kyllä moiseen sivupohjaan ole vielä itse törmännyt ja oli ihan tarpeeksi suuren työnalla, että sai korjattua tuon pohjan erilaiset virheet: suomennokset, grafiikan sijoittelu, ynms. Itse olen tyytyväinen Wordpressin luomaan blogisoftaan, ettei minulla laiskuuteni takia olisi mielenkiintoa ruveta omaa luomaan. Lisäksi tuo teema miellytti minua ja sopi mielestäni Peliportin tyyliin. Koodia kyllä ymmärrän varsin hyvin, mutta grafiikkaa en osaa tehdä kovinkaan taidokkaasti, joten siksi en lähtenyt omaa teemaa suunnittelemaan. Otan kyllä vastaan negatiivistakin palautetta, mutta henkilökohtaisesti en pidä näin hyökkäävästä ja lapsellisesta asenteesta, jolla palaute annetaan, mutta pitää nyt kai yrittää olla ymmärtäväinen peruskouluikäisiä kohtaan.
Calemran

Viesti Calemran 02 Marras 2009 14:37

Bump! :shock:
Calemran

Viesti WKoA 02 Marras 2009 16:47

Calemran kirjoitti:Bump! :shock:

Aika härskiä nostaa omaa aihetta. lukkoa ja bannia tai muutoin täällä alkaa tällainen toiminta yleistymään.

Nimimerkillä: minä myös jos muutkin
WKoA

Viesti SCR 02 Marras 2009 16:50

Vaikuttaa melko asialliselta, saattaa ehkä jopa onnistua.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti TimeKiller 03 Marras 2009 00:04

Tämä on ilmeisesti jonkinsortin "jatko" / edellisen Peliversumin uudelleenherättelyä? Mitäs sille kävi? Sen muistan, että kovasti sivuilta tunki haittaohjelmia jne ja nykyisin ei ainakaan toi vanha osoite ole käytössä. Tuo taasen viesteistä tyhjänä jne.

Mut joo, sama homma kuin mitä viime kerrallakin totesin, jos tuon on tarkoitus olla yleisesti peliin keskittyvä, niin miksi yhden pelin tyylin mukainen ulkoasu (WoW)?
TimeKiller

Palaa alueelle Mainostus