Tehtiin kaverin kans pitkästä aikaa video.
http://www.youtube.com/watch?v=-xVKjauPoWA&fmt=22
Kommentoikaa rakentavasti.
Ei mitään "Vittu ko oli pasqa... antakaa satna takasi ne 4 min mun elämäst" tyyliin.
Hampoturen kirjoitti:Mitä jos Zeldaankin tulisi Link is a faggot lisäosa?
Sakado kirjoitti:Haluan takaisin 4:42 elämästäni. Musiikki ei natsannut kaikissa?
nassikka2009 kirjoitti:heti videon alussa sen ukon paidassa lukee: satan we trust. ootko saatanan palvoja?? vitun pelle!!!
Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?
Mobopo kirjoitti:Mä... mä vaan repesin! xD Se on ihan huippu :ppp Heti alusta jotenkin alko naurattaa ^^
rate 4/5 ****

AikamoinenSonni kirjoitti:Lapsellista, ketä kiinnostaa kattoo videolta ku esitätte peliä?
juGGa kirjoitti:nassikka2009 kirjoitti:heti videon alussa sen ukon paidassa lukee: satan we trust. ootko saatanan palvoja?? vitun pelle!!!
Ihan paita se vaan on
E: Voisitta laittaa vaikka semmosta kommenttia että miten voisimme parantaa videoita tulevaisuudessa.
<Soldier> kirjoitti:juGGa kirjoitti:nassikka2009 kirjoitti:heti videon alussa sen ukon paidassa lukee: satan we trust. ootko saatanan palvoja?? vitun pelle!!!
Ihan paita se vaan on
E: Voisitta laittaa vaikka semmosta kommenttia että miten voisimme parantaa videoita tulevaisuudessa.
Vittu se juuri tarkoittaa että kaverisi kannattaa saatanaa..