Gta IV ongelma PC

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Gta IV ongelma PC

Viesti Jusbii 27 Elo 2009 14:56

Eli kun avaan pelin se sanoo ettäAn update is aiwable for live If you decline this update you will be signed out from live
ja olen asentanut sen updaten monta kertaa mutta aina tulee uudestaan
Niin ja sehän heittää ns.pelistä poista tulee pieni musta ruutu ja sitten se valmistautuu siihen asennukseen ja se ei kysy mitään se vain menee se viiva aika nopeesti ja sit se lähtee

Sori ny tätä kirjoitusasua:D
Viimeksi muokannut Jusbii päivämäärä 27 Elo 2009 15:18, muokattu yhteensä 1 kerran
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Jusbii

Re: Gta IV ongelma PC

Viesti ALIMed_MuHa 27 Elo 2009 15:00

buuttaa konees mulla meni sillee
sdrduo kirjoitti:Otin äske iskän piilosta yhen kaljan ja join sen. Pelkään että jään kiinni koska kännissä tekee outoja juttuja :O ja aamullakin on sitten aikamoinen krapula sitten :/
Käyttäjän avatar
ALIMed_MuHa

Viesti Jusbii 27 Elo 2009 15:04

ALIMed_MuHa kirjoitti:buuttaa konees mulla meni sillee

Jos nyt tarkoitat uudelleenkäynnistystä olen tehnyt sen monesti
ObviousTroll kirjoitti:Jos tapatte Dwaynen, niin olette sydämettömiä paskoja, jotka joutavat suoraapäätä helvettiin raiskattavaksi.
Jusbii

Viesti Skilaaja 27 Elo 2009 15:56

Käynnistä > suorita > msconfig > käynnistä mitä lie....sit kone sammuu itestään ja aukee itestään koita sitten.
[piilotettu kuva]
Skiing <3
Käyttäjän avatar
Skilaaja

Viesti Jusbii 27 Elo 2009 16:30

Tuo Skilaajan juttu ei vaikuttanut mitenkään.Ja peliä en jaksaisi uudestaan asentaa.Eli olisiko mitään enään tehtävissä?
Jusbii

Viesti Bentsiii 27 Elo 2009 18:01

Uudelleenasennus.
Varoituksiesi taso: [21]
paljos sulla?
Käyttäjän avatar
Bentsiii

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu