GH Metallica Ps2 Ongelmaa!

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

GH Metallica Ps2 Ongelmaa!

Viesti Demobath 13 Elo 2009 23:42

Eli siis, kun soittelen kitaralla/bassolla tuolla samsungin '32 taulu-tvllä, soittaminen on vaikeaa. Tuntuu että nappeja joutuu painamaan hiukan liian aikaisin että osun nuotteihin. Olen kokeilllut kitaraa muissa televisioissa esim. kaverilla ja siellä tällaista ongelmaa ei ole. Nyt siis ajattelin että jos säätäisin noita jotain kalibrointeja, mutta itse en ainakaan niistä ymmärrä paskaakaan. Eli siis voisiko joku auttaa minua kalibroimaan tuota?
Demobath

Re: GH Metallica Ps2 Ongelmaa!

Viesti xBMTHx 14 Elo 2009 01:20

Sun pitää siinä ensimmäisessä kohdassa oikeassa rytmissä strummata ja seuraavassa saada strummattua tismalleen silloin, kun se pallo menee alueen sisälle kokonaan.
We Will Never Sleep, Cos' Sleep Is For The Weak. And We Will Never Rest Till' We're All Fucking Dead.Bmth - Diamonds Aren't Forever
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Viesti jake111 14 Elo 2009 07:16

Minkäs kokonen se sun kaverin telkkari on? Mä pelasin ennen 16 tuuman telkkarilla nytten 32 se tuntuu ihan oudolle pelata... siitä se voi johtuu että tuntuu leveemmälle.
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

Viesti mize22 14 Elo 2009 13:41

Kokeileppa asetuksista ajaa "calibrate lag" Jos ei auta, et vaan osaa.
|Abit I-N73V|Intel Core2 Duo CPU E4600 @ 2,8Ghz|Palit Radeon HD 3850 "super"|SAMSUNG SP6001H (55 GB)|WDC WD3200AAJS-00B4A0 (298GB)|2gb DDR2 800mhz|500w poweri|
Käyttäjän avatar
mize22

Viesti Elvis__ 14 Elo 2009 15:34

mize22 kirjoitti:Kokeileppa asetuksista ajaa "calibrate lag" Jos ei auta, et vaan osaa.

mitä se osaaminen vaikuttaa eri telkkareiden calibrointivikoihin? et sinä itsekkään varmaa sen paremmin osaa?

taulutelkkareissa, tai muuten vaa litteissä tai leveissä telkkareissa saattaa olla tuota ongelmaa.
helpointa on täysin normaalilla telkkarilla. ei mikään plasma tai taulutelkkari.
sekin saattaa korjautua calibroimalla. se ei ole kyllä minua auttanut koskaan.

tämän vian huomaa heti vaikka osaisikin pelata tai ei osaisikaan.
ja se vaikeuttaa paljon vaikka osaisi pelata.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu