Call of Duty 4, Trikkejä ja suosituksia

Call of Duty 4, Trikkejä ja suosituksia

Viesti Radiohead 01 Elo 2009 18:26

Teen tähän pienen aiheen ajankuluksi. Kerron teille muunmuuassa Oldschool trikkejä ja Non Oldschool trikkejä, ja jopa pari Single player glitchiä. Aloitetaan Heti pelimuodoista, jota suosittelen.
Jos olet aloittelija, älä aloita Team Deathmatchilla, ota mielummin Mercenary Team Deathmatch, koska siinä ei ole partyja eikä Klaaneja, joten peli on helpompi. Emmehän halua taistella kuutta viimeisen prestigen 55 levelisiä klaanilaisia, emmehän!
Kun olet hieman kokeneempi, nopeiten XP:tä saa Search And Destroyssa, yhdestä taposta +50. Suosittelen kuitenkin HC S&D, koska on helpompi tappaa, mutta myös helpompi kuolla. S&Destroyhin suosittelen "Ghost" Classia, eli:
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Kuva

Sitten Trikkejä vähän. Ensimmäinen, ja helpoin trikki on, että kun olet Sniper, suosittelen Claymoreja, koska kaikki useimmiten pääsevät paikkoihin, missä sniperit ovat.
Toinen, kun pelaat Sabotagea, ota C4, heitä pari C4 pomminplänttäys paikalle, siis omalle, ja kun näet, kun vihollinen menee laittamaan pommia, klik ja Kablamo, vihollinen on kuollut. Piilota silti C4 pomminplänttäys jutskan väliin, ettei vihollinen huomaa sitä, sillä C4 voi ampua juuri samanlailla, kuten voi Claymoretkin. Sen takia, suosittelen Ghost classille bomb Squadin.

Flashbang sen sijaan on hyödyllinen, mutta ei niin hyödyllinen kuin Stun Kranaatti. Kun Flashaat, vihollinen voi silti ampua normaalisti, mutta stunilla ampuminen on hankalaa, ja stun satuttaa, mikä tekee pelaamesista helpompaa. Silencer on hyödyllinen kaikissa aseissa, missä sitä voi käyttää. Toiset viholliset eivät näe sinua radarissa, jos ammut silencerillä. Ja lisäksi viellä UAV Jammer, niin olet täysin näkymätön radarissa.

Erissä kannattaa pysyä vähän aikaa paikoillaan, varsinkin S&Destroyssa, missä nuubit heittää nuubituurikranuja. Jotku myös ammuskelevat Grenade launchereilla ja Singoilla.

"Kokeneille" Snipuille suosittelen ACOG Scopea, koska se on nopeampi käyttää, ja jos osaa, niin pirun hyvä. Barret ei ole mitään verrattuna ensimmäiseen sniperiin, suosittelen sitä. Sniperinä on tärkeää "Maastoutua", jos sinulla on "Ghillie" suit, niin mene jonku ruohikon aukion taakse, että näet jokapuolelle. Sniperiä ei kannata heilutella liian nopeaa, tai joutuu huomatuksi.

Glitchit.
Pois Crossfirestä.
Terroristien Spawn paikalta suoraa taaksepäin näkyy rakennus, jonka seinät ovat hajonneet, mene tokaan kerrokseen portaiden kautta, ja kun käännyt, näet pystyssä olevan tuolin, mene sen päälle. Suoraan edessäpäin näkyy "Halkeama", hyppää siihen, hyppää vähän vasemalle päästäksesi siihen. Kun nouset halkeamaa ylöspäin, näet kolmannen kerroksen. Juoksuhyppää siihen. Sen jälkeen jos olet olschoolissa, mene oikealle, jossa näet palan mikä osoittaa ylöspäin. Mene sen päälle, hyppää katolle, ja kun olet katolla, käänny oikealle, mene eteenpäin, pois rakennuksen päältä ja leijut ilmassa, mene oikealle, sitten vasemmalle, heti kun tulee tilaa, ja alhaalla päin näkyy piikkilanka. Mene suoraan piikkilankan päältä, niin pääset rakennuksien katolle, Tämä toimii oldissa ja normissa. Mutta sitten jos et käännykkään piikkilankaan päin, vain jatkan suoraan rakennnuksen sivua eteenpäin, putoat alas ja jäät henkiin. Tadaa! nyt olet poissa Crossfirestä. Video! (Pois crossfirestä Old Schoolissa.). Ja nytkun olet normissa hypännyt kolmannelle kerrokselle, käänny vasemmalle, missä näet taas palikan mikä osoittaa vinossa ylöspäin. Mene sen päälle, käänny ympäri ja yritä hypätä siitä Katolle. Tämä toimii, mutta vaatii harjoittelua.

Pois Vacantista.
Kun aloitat tietokone huoneesta, käänny oikealle, jolloin tulet pieneen huoneeseen. Jatka seuraavasta oviaukosta, ja tulee samanlainen, mutta suurempi huone. Siellä näet pöydän ja jääkaapin. Mene pöydän päälle ja hyppää siitä jääkaapille, ja kun katsot ympärillesi, näet oviaukon, joka jatkaa katoksen sisällä olevaan suureen huoneeseen. Hyppää kyykkyhypyllä oviaukon päälle, jatka kyykkimistä, kunnes lautta kääntyy keskelle. Mene keskelle, katso oikealle ja hyppää katoksen päälle. Hypi katoksen päällä kunnes näet vacantin katon. Hyppää siihen, ja tadaa. (Toimii vain Oldschoolissa.) Video, pois vacantista!

3 Rakennuksen päälle Crashissa.
Mene Marineiden spawn paikan ensimmäiseen rakennukseen (Puolet sisäl puolet ulkona) ja mene tikapuiden päälle, käänny vasemmalle ja hyppää rakennuksen päälle, sitten käänny ympäri ja hyppää ensimmäisen rakennuksen päälle. Toinen on, kun menet korkeimpaan rakennukseen, hyppäät sen portaikon päälle siihen tiilirakennelmaan, siitä aivan sinne taakse, jatka vasemmalle, ja mene vähän sivullepäin ja hyppää vastakkaiseen rakennukseen. Ilman oldschoolia pääset tokan rakennuksen päälle menemällä ensin sen talon katolle, missä on ne suojatyynyt, menet tikapuiden päälle ja hyppäät rakennuksessa olevan ilmastointilaitteen päälle, siitä pienen puupalikan päälle ja olet katolla. 3 rakennusta oldschoolilla!

Tyhmä terroristi.
Kun menet kirkkokohtaan All Ghillied upissa, älä tapa tornin vartijaa, vaan tapa patrooli sieltä edeltäpäin, ja kun menet sisään ota pistooli, ja ammu terroristiä jalkaan, niin hän putoaa tikapuista eikä tee mitään. VIDEO! Olen kai ensimmäinen joka on löytänyt tuon.. Vau!

Pois Charlie Don't Surfista.
Kun tulet kohtaan, jossa kaksi terroristia autoneen tulee vastaan ja tulittaa, ammu auto ja mene aivan vasempaan reunaan. Näet pilarin aivan reitin vieressä. Yritä hypätä tieltä sitä päin. Kun pääset, mene talon katolle, käänny vasemmalle ja pääset ulkopuolelle.

Pois "All Ghillied Upista"
Kun tulet kohtaan, jossa parikymmentä terroristia tulee tankkeineen, näet oikealla aukinaisen alueen, muut alueet ovat puskien peitossa, pistä "Ragtime Warfare" Cheat päälle ja juokse aukiolle alueelle, ja tadaa, olet ulkopuolella.

Kuva
Viimeksi muokannut Radiohead päivämäärä 05 Loka 2009 22:17, muokattu yhteensä 8 kertaa
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Re: Call of Duty 4, Trikkejä ja suosituksia

Viesti Nazgûl 01 Elo 2009 19:16

Miksi vitussa bandolier hc S&D:hen? Mieluummin bomb squad tai claymoret.
E: Ja jos on huono pelaamaan niin eniten expaa saa varmaankin HQ:sta.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Radiohead 01 Elo 2009 19:26

Nazgûl kirjoitti:Miksi vitussa bandolier hc S&D:hen? Mieluummin bomb squad tai claymoret.
E: Ja jos on huono pelaamaan niin eniten expaa saa varmaankin HQ:sta.
Mikä on hieman rasittava pelimoodi, ja kirjoitinhan tuonne että siksi suosittelen Ghostille Bomb Squadia.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Damsarerael 04 Elo 2009 14:33

Et varmana ole näkymätön, jos vihollis pelaaja on samanlainen hakkeri kuin minä :P

on se hyvä ku on hakittanu siitä lähtien ku aloitin pelaamisen ja minua ei bannattu yheltäkään servulta hakkeroimisen takia, se on sitä PRO hakittamistä... joo, mutta ihan hyvä opas aloittelijoille :P
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.
[piilotettu kuva]
Which Final Fantasy Character Are You?
Käyttäjän avatar
Damsarerael

Viesti dalen 04 Elo 2009 14:45

Damsarerael kirjoitti:Et varmana ole näkymätön, jos vihollis pelaaja on samanlainen hakkeri kuin minä :P

on se hyvä ku on hakittanu siitä lähtien ku aloitin pelaamisen ja minua ei bannattu yheltäkään servulta hakkeroimisen takia, se on sitä PRO hakittamistä... joo, mutta ihan hyvä opas aloittelijoille :P

Voi vittu. Mikäs siinä jos ei pelata osaa ilman, että käyttää tuollaisia. Ja mitä järkeä on haksia kun ensinnäkin peliin kyllästyy helpommin...
No tapansa kullakin...
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Damsarerael 04 Elo 2009 18:26

dalen kirjoitti:
Damsarerael kirjoitti:Et varmana ole näkymätön, jos vihollis pelaaja on samanlainen hakkeri kuin minä :P

Voi vittu. Mikäs siinä jos ei pelata osaa ilman, että käyttää tuollaisia. Ja mitä järkeä on haksia kun ensinnäkin peliin kyllästyy helpommin...
No tapansa kullakin...

No tuohan oli tuota tavan omaista leuhkailua... En kyllästynyt pelaamaan... Sitten lopetin kaverin pyynnöstä haksimisen ja pelasin muutaman päivän... ei ne nobot silti pärjänny mulle, nyt en jaksa enää pelata, ku pitäs ladata, eikä jaksa, ku menee liian pitkään...
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.
[piilotettu kuva]
Which Final Fantasy Character Are You?
Käyttäjän avatar
Damsarerael

Viesti MacTavish 12 Elo 2009 09:58

Sä voisit tehä videon tosta freeze jumpin teosta boxille. Se on aika kova juttu esim. Overgrownissa ja shipmentissä.
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti Radiohead 18 Elo 2009 18:48

Sphinx kirjoitti:Sä voisit tehä videon tosta freeze jumpin teosta boxille. Se on aika kova juttu esim. Overgrownissa ja shipmentissä.
No se Freeze Jump vie aikaa, kattellaan jos saan kaverit mukaan.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti minä_itse 19 Elo 2009 17:31

Noi katolle menot oli aika uusia juttuja mulle ja oli hieno kokeilla=) Kiitokset.
Käyttäjän avatar
minä_itse

Viesti MacTavish 20 Elo 2009 21:56

Gaz kirjoitti:
Sphinx kirjoitti:Sä voisit tehä videon tosta freeze jumpin teosta boxille. Se on aika kova juttu esim. Overgrownissa ja shipmentissä.

Eihän siihe tarvi ku kaks. Laita mulle viestii jos kompuroin liveen samaan aikaan nii voijaan tehä. Ja vois tehä vaikka jotai muitaki glitchejä iha mielenkiinnosta.
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti Radiohead 21 Elo 2009 14:53

Sphinx kirjoitti:
Gaz kirjoitti:

Eihän siihe tarvi ku kaks. Laita mulle viestii jos kompuroin liveen samaan aikaan nii voijaan tehä. Ja vois tehä vaikka jotai muitaki glitchejä iha mielenkiinnosta.
No Jos haluut nii G-Tag on J0nnn3, tiiätkös muuten pari muuta glitchiä Crossfirestä? Esim miten pääsee niiden kahden talon päälle? Jos et, niin voin opettaa.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti MacTavish 21 Elo 2009 16:39

Gaz kirjoitti:No Jos haluut nii G-Tag on J0nnn3, tiiätkös muuten pari muuta glitchiä Crossfirestä? Esim miten pääsee niiden kahden talon päälle? Jos et, niin voin opettaa.

Aaa, mä taidan olla sun friend listalla jo. Kar-Kar-Kar... No mut kattoo jos joskus törmää nii vois tehä noita glitchuja.
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti Radiohead 03 Loka 2009 13:26

Päivitystä, lisäsin Charlie Don't Surfin Glitchi oppaan ja All Ghillied Upin, tulossa lisää, mm Backlot, ja mahdollisia videoita!
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Palaa alueelle Pelioppaat