Apua Xbox 360 Burnout Paradise peliin!

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Apua Xbox 360 Burnout Paradise peliin!

Viesti jensu 30 Heinä 2009 21:39

Xbox 360 on ollu vajaa pari kk mulla ja toi Burnout Paradise on toiminu tähän asti, mut nyt se taustalla soiva musiikki ei toimi oikein. Kyl se vielä kuuluu jotenkuten mut tosi huonosti ja tavallaan silleen "raskaasti". Oon kattonu pelin (ja telkkarin) valikon options-jutusta ääniasetukset ja ne näyttäis olevan ihan ok. Tää tapahtuu pelatessa kaupungissa, ei pelin menussa yms., siinä se musiikki kuuluu normaalisti. En oo pelaillu tällä pelillä muutamaan viikkoon ja nyt yhtäkkiä toi ongelma ilmaantui, ko. peli on toiminu tosi hyvin tähän asti..
jensu

Re: Apua Xbox 360 Burnout Paradise peliin!

Viesti vili-x 30 Heinä 2009 22:33

Minulla tahtoi olla sama vika mutta muunsin pelin asetuksista äänet ja toimi ihan hyvin. Tuntuu että siinä pelissä ei noi musiikit kuuluukkaan kovin hyvin.
Travian, Xbox360, Halo3,Burnout Paradise, Call of duty pelisarja!
Käyttäjän avatar
vili-x

Viesti Villex 30 Heinä 2009 22:42

Sitten katso liitännät. Jos vaikka toinen on vähän irrallaan niin äänet ei kuulu kunnolla.
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti L2P 31 Heinä 2009 01:09

Puhdista levy.
(sori lyhytviesti)
Cloaca kirjoitti:
Slippet kirjoitti:...mutta kyllä sitä joskus tulee lattialle perseelleen hypittyä, en sano että se olisi hullua, mutta jotenkin se tuntuu hyvältä. -.-

Uusia ulottuvuuksia masturbointiin...

Jos Maszá on mielestäsi idiootti, kopioi tämä allekirjoitukseesi. Liity jonnewebin sisäiseen Zyskowicz-on-homo -puolueeseen! Kopioi allekirjoitukseni sigiisi!
Käyttäjän avatar
L2P

Palaa alueelle Xbox