Yleinen mopokeskustelu

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Yleinen mopokeskustelu

Viesti Super gt 16 Loka 2009 22:16

Todellakin on siitä kiinni kuinka hyvä vaihtaja on. Itse kisasin super sportilla (14mm dellu,tehari) 2001vm honda cr 80 vastaan. Honda jäi hienosti (vielä pellola ajettiin). Siitä viikon päästä ajoin samassa paikassa samaa kuskia vastaan uudelleen ja nyt tunturi jäi hienosti. Honda oli ollut ekalla kerralla omistajalla vasta 2 päivää. En kyllä usko että dt veisi yz/cr.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Super gt

Viesti |NorthStar| 18 Loka 2009 22:34

Olen vähän miettinyt kun tuolla e-villessä myydään noita 45e kosketus näytöllisiä "mp5" soittimia niin jos tekisi pvseen semmosen "skootteri loota tuunauksen" joka olisi helposti irroitettavissa tietysti jotain muovi suojaa pitäisi olla ettei rapa lennä normaalissa ajossa kaiuttimiin.
Kaiuttimina voisi toimia tämän tapaiset joten melua ei kovinpaljoa syntyisi mutta ehkä jopa tarpeeksi.
Ja jotenkin värkkäisi, että tämä voisi ladata ajon aikana 12V virralla esim pistää se jarrutus valosta tuleva katkaisija siihen toimintaan joten sen saisi helposti kytkettyä poiskin. :D
Saattaisi olla jopa yksinkertaisuudessaan hämäävää ja sitten kun kaverit tulevat kyselemään mistä noin makia soitin.
Mitäs mieltä te olette minun "projektista" saattaa olla, että tämä ei tästä edisty kun ei oikein rahaakaan ole.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti HepeX 19 Loka 2009 17:50

|NorthStar| kirjoitti:Olen vähän miettinyt kun tuolla e-villessä myydään noita 45e kosketus näytöllisiä "mp5" soittimia niin jos tekisi pvseen semmosen "skootteri loota tuunauksen" joka olisi helposti irroitettavissa tietysti jotain muovi suojaa pitäisi olla ettei rapa lennä normaalissa ajossa kaiuttimiin.
Kaiuttimina voisi toimia tämän tapaiset joten melua ei kovinpaljoa syntyisi mutta ehkä jopa tarpeeksi.
Ja jotenkin värkkäisi, että tämä voisi ladata ajon aikana 12V virralla esim pistää se jarrutus valosta tuleva katkaisija siihen toimintaan joten sen saisi helposti kytkettyä poiskin. :D
Saattaisi olla jopa yksinkertaisuudessaan hämäävää ja sitten kun kaverit tulevat kyselemään mistä noin makia soitin.
Mitäs mieltä te olette minun "projektista" saattaa olla, että tämä ei tästä edisty kun ei oikein rahaakaan ole.

Ihan mielenkiintoinen projekti, eikä tulisi välttämättä hirveen kalliiksikaan.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti Henkaboy 20 Loka 2009 21:06

Suomen paras PSP-aiheinen foorumi
NVIDIA GeForce 8800GT 512Mt
Intel core 2 Quad Q6600 2,4 Ghz (vakio)
3Gt DDR2
500Gb (Kiintolevy)
BenQ E2200HD
Labtec pulse - 285 2.1
Windows Vista SP2
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Viesti SCR 20 Loka 2009 23:09

Pitipä tuonkin myöhästyä, kyllä tuolla liikenteessä vaaraksi ovat nämä juuri kortin saanet suharit jotka eivät ole koskaan ajaneet minkäänlaisella moottorisoidulla kaksipyöräisellä.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti kämänen 20 Loka 2009 23:59

Jeh. Kunhan on kesän jälkeen :)
98% Jonnewebin käyttäjistä on haisevia nörttejä. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti allekirjoitukseesi.
http://www.how2skate.com/win/index.php?ref=991492
Käyttäjän avatar
kämänen

Viesti HepeX 21 Loka 2009 18:40

Ravendark kirjoitti:Pitipä tuonkin myöhästyä, kyllä tuolla liikenteessä vaaraksi ovat nämä juuri kortin saanet suharit jotka eivät ole koskaan ajaneet minkäänlaisella moottorisoidulla kaksipyöräisellä.

Näinpä. Onneksi itse en kuulu siihen ryhmään, kokemusta moottoriajoneuvoísta 9 vuotta, mopo / moottoripyöristä 8 vuotta.

Eri asia ovat ihmiset jotka asuvat kaupungissa, jossa ei välttämättä ole mahdollisuutta harjoitella. Viimeksi eilen näin mopopojan joka ajoi pyörätiellä, jossa oli mopolla ajo kielletty. Noille voisi olla rangaistuksena ajokortti pois ja ajokokeeseen + kortti uusiksi.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti |NorthStar| 23 Loka 2009 19:39

Ihan shaisse homma en meinaa mopokorttia ollenkaan mutta sitten kevari kortin hommaan.
Itelläki on jotain 9 vuotta mopojen paris menny ku sain ekan mopon serkulta kun olin eskarissa :P
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Evottaja 25 Loka 2009 03:15

|NorthStar| kirjoitti:Olen vähän miettinyt kun tuolla e-villessä myydään noita 45e kosketus näytöllisiä "mp5" soittimia niin jos tekisi pvseen semmosen "skootteri loota tuunauksen" joka olisi helposti irroitettavissa tietysti jotain muovi suojaa pitäisi olla ettei rapa lennä normaalissa ajossa kaiuttimiin.

Joo...Kaverilla on Derbin penkin alla kajari ja pieni vahvistin. Se on ihan helmi sysdeemi. :D Kajareista tulee normi 3,5mm kuulokejohto johon voi liittää mp3 tai iPodin. En satu tietään, että miten sähköt toimii mutta ajaessa kajareista saa virrat pois päältä.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Viesti |NorthStar| 13 Marras 2009 22:44

Joo juu tietäskö kukaan mikä pvssä on ku se ei vaihda muutako 1 vapaa ja 2:selle? Veikkaisin, että se mitä vaihteen siirtäjä siirtää on vähä väljä ja sen takia ei toimi. Vai onko jollakin ollut sama onkhelma?
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Super gt 14 Marras 2009 00:47

|NorthStar| kirjoitti:Joo juu tietäskö kukaan mikä pvssä on ku se ei vaihda muutako 1 vapaa ja 2:selle? Veikkaisin, että se mitä vaihteen siirtäjä siirtää on vähä väljä ja sen takia ei toimi. Vai onko jollakin ollut sama onkhelma?

Öljyt? Sit voi olla jotain muuta häikkää moottorissa ja tarvitsee avata se.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Super gt

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet