Alastomuuden sensuurin ohittaminen Sims 3:ssa

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Alastomuuden sensuurin ohittaminen Sims 3:ssa

Viesti Jukka[1995] 20 Heinä 2009 12:10

8/10 ok opas kiitos.
5448 845130 Jukka[1995] Maszá Tänään, 21:57 Turhaa :)
5445 845069 Jukka[1995] Maszá Tänään, 19:33 Käyttäjämoderointi on kiell...
5361 841869 Jukka[1995] Anzee 24 Heinä 2009 22:31 hymiöspäm
5323 841299 Jukka[1995] Fonzie 21 Heinä 2009 21:55 Turha viesti
5322 841256 Jukka[1995] Fonzie 21 Heinä 2009 20:56 Turha viesti + käyttäjämode <3fonzie
Jukka[1995]

Viesti Mahori 20 Heinä 2009 17:24

Iha hyvä opas, kun ite en tykkää yhtään niistä sensuurisökeröistä. Jos sukupuolielimet näkyis ni pervot ostais tän pelin :PMukaanlukien minä :P
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Shatraug 20 Heinä 2009 17:50

Vitun pervot. Pitkään ollut jo olemassa lisäosa, jossa riittää tekemistä sairaille mielihaluille
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti jotiala 20 Heinä 2009 18:52

Shatraug kirjoitti:Vitun pervot. Pitkään ollut jo olemassa lisäosa, jossa riittää tekemistä sairaille mielihaluille

Mutta tämä onkin ilmainen, pervo. Ja tämä on Sims 3
jotiala

Viesti Shatraug 20 Heinä 2009 19:55

jotiala kirjoitti:Mutta tämä onkin ilmainen, pervo. Ja tämä on Sims 3

Jos omistaa oikeat kontaktit Australian alamaailmaan, niin kyllä tuonkin ilmaiseksi saa.
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti jotiala 20 Heinä 2009 21:50

Shatraug kirjoitti:

Jos omistaa oikeat kontaktit Australian alamaailmaan, niin kyllä tuonkin ilmaiseksi saa.

Ja kuinka monen oletat ne omistavan, viisastelija?
jotiala

Viesti Shatraug 20 Heinä 2009 21:56

jotiala kirjoitti:
Shatraug kirjoitti:

Ja kuinka monen oletat ne omistavan, viisastelija?

Missasitko jonkun tärkeän pointin? Katso tota kuvaa tarkemmin, niin toivottavasti valkenee :)
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Hampoturen 21 Heinä 2009 12:45

Shatraug kirjoitti:Vitun pervot. Pitkään ollut jo olemassa lisäosa, jossa riittää tekemistä sairaille mielihaluille

Reps. Tuosta Ebeeto teki mainion kannen Rapelayihin.
E: Jotiala got ownd
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Zyskowicz 26 Heinä 2009 11:59

Juu Ruottalaiset on sairaita :D
Ton kuvan perusteella te urpot, jotka luitte tän pienen tekstin.
Pitääkö avaasi parannella? Esimerkiksi niin että osa siitä sulautuu taustaan? Otas yhteyttä!
Esimerkkejä:
http://img263.imageshack.us/img263/4282/44512702.gif
http://img214.imageshack.us/img214/5020/29453655.gif
Käyttäjän avatar
Zyskowicz

Viesti Kiitäjä. 02 Marras 2009 16:26

Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oi :roll: vaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!
Modet, anteeksi oli ihan pakko kirjottaa tuosta, koska olen sims:iä vastaan.
Jätämpä allekirjoitukseni..;)
Kiitäjä ottaa vastaan topic aiheita!
- Kiitäjä
Kiitäjä.

Viesti SCR 02 Marras 2009 16:40

Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oi :roll: vaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!

Miksi olet Simsiä vastaan? Masturbointi on normaalia parisuhteenkin aikana? Vitut sulla naisia on?
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti Kiitäjä. 03 Marras 2009 10:06

Ravendark kirjoitti:
Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oi :roll: vaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!

Miksi olet Simsiä vastaan? Masturbointi on normaalia parisuhteenkin aikana? Vitut sulla naisia on?

Siksi olen sims:iä vastaan koska en pidä siitä ja en pelaisi sitä, koska siinä on huono pelattavuus, huonot grafiikat ja ja niin paljon vihreitä! Ja mistäs sinä tiedät saanko naista vai en? Kerrotkos mistäs sinä tiedät sen että saanko? No sinänsä se on normaalia, mutta silloin vain jos nainen haluaa sper*at kielellensä!
Jätämpä allekirjoitukseni..;)
Kiitäjä ottaa vastaan topic aiheita!
- Kiitäjä
Kiitäjä.

Viesti Bentsiii 03 Marras 2009 17:57

Kiitäjä. kirjoitti:
Ravendark kirjoitti:

Siksi olen sims:iä vastaan koska en pidä siitä ja en pelaisi sitä, koska siinä on huono pelattavuus, huonot grafiikat ja ja niin paljon vihreitä! Ja mistäs sinä tiedät saanko naista vai en? Kerrotkos mistäs sinä tiedät sen että saanko? No sinänsä se on normaalia, mutta silloin vain jos nainen haluaa sper*at kielellensä!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sims 3:sessa on ihan hyvät graffat ja btw
[ABILITY] kirjoitti: Ensinnäkin, tämä modi poistaa sensuuripikselit alastomista simeistä, mutta ei tuo esiin kikkeleitä/rintoja/muita sukupuolielimiä.
Varoituksiesi taso: [21]
paljos sulla?
Käyttäjän avatar
Bentsiii

Viesti [ABILITY] 04 Marras 2009 15:17

Huh huh! :lol:

Ensiksi Kiitäjä. vastaa neljä kuukautta vanhaan aiheeseen. Sitten hän rupeaa vielä kohoamaan, kun niin saa oikealta naiseltakin. Tämänhetkisessä iässäsi saat enintään pikseleitä Habbossa. Oikeaa SEKSIÄ sinä saat vasta aikaisintaan 18-vuotiaana.

Ai niin, viidennellä luokallahan teille pitäisi tulla SEKSIvalistusta.
Modet, anteeksi oli ihan pakko kirjottaa tuosta, koska oli hauskaa.

PS: Mielestäni tähän topikkiin on enää turha trollailla, koska se on tosiaan jo niin vanha. En itsekään enää käytä tuota modia, kun se häiritsee päivityksiä niin paljon, ja on muutenkin tyhmä.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti santasonni 05 Marras 2009 18:59

Kiitäjä. kirjoitti:Ja mistäs sinä tiedät saanko naista vai en? Kerrotkos mistäs sinä tiedät sen että saanko? No sinänsä se on normaalia, mutta silloin vain jos nainen haluaa sper*at kielellensä!

Tuon ikäisenä pelätään vielä tyttöpöpöjä. Jos olisit vähänkin vanhempi, tietäisit, että sanoja "seksi", "sperma", "masturbointi" jne.. ei tarvitse sensuroida. Ne eivät ole kirosanoja, kuten nuorempana monet luulee.

Modet, anteeksi oli ihan pakko kirjoittaa tuosta, koska hitler...
| AsRock A780XH/128M | AMD Phenom II x2 550 Black edit., 3.10GHz | 4Gb DDR2 800MHz | 320GB SpinPoint F1 | Asus ATI Radeon HD4850 512mb | Antec Sonata III | EarthWatts 500W | WinVistaHomePrem64-bit. SP2|

http://www.komponentti.net | Oppaita, artikkeleita, tiedostoja, kilpailuja, foorumi, chat ja muuta tietokoneisiin liittyvää.
Käyttäjän avatar
santasonni

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit