Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.
Shatraug kirjoitti:Vitun pervot. Pitkään ollut jo olemassa lisäosa, jossa riittää tekemistä sairaille mielihaluille
jotiala kirjoitti:Mutta tämä onkin ilmainen, pervo. Ja tämä on Sims 3
Shatraug kirjoitti:jotiala kirjoitti:Mutta tämä onkin ilmainen, pervo. Ja tämä on Sims 3
Jos omistaa oikeat kontaktit Australian alamaailmaan, niin kyllä tuonkin ilmaiseksi saa.
jotiala kirjoitti:Shatraug kirjoitti:jotiala kirjoitti:Mutta tämä onkin ilmainen, pervo. Ja tämä on Sims 3
Jos omistaa oikeat kontaktit Australian alamaailmaan, niin kyllä tuonkin ilmaiseksi saa.
Ja kuinka monen oletat ne omistavan, viisastelija?
Shatraug kirjoitti:Vitun pervot. Pitkään ollut jo olemassa lisäosa, jossa riittää tekemistä sairaille mielihaluille
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oivaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!
Modet, anteeksi oli ihan pakko kirjottaa tuosta, koska olen sims:iä vastaan.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Ravendark kirjoitti:Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oivaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!
Miksi olet Simsiä vastaan? Masturbointi on normaalia parisuhteenkin aikana? Vitut sulla naisia on?
Kiitäjä. kirjoitti:Ravendark kirjoitti:Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oivaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!
Miksi olet Simsiä vastaan? Masturbointi on normaalia parisuhteenkin aikana? Vitut sulla naisia on?
Siksi olen sims:iä vastaan koska en pidä siitä ja en pelaisi sitä, koska siinä on huono pelattavuus, huonot grafiikat ja ja niin paljon vihreitä! Ja mistäs sinä tiedät saanko naista vai en? Kerrotkos mistäs sinä tiedät sen että saanko? No sinänsä se on normaalia, mutta silloin vain jos nainen haluaa sper*at kielellensä!
[ABILITY] kirjoitti: Ensinnäkin, tämä modi poistaa sensuuripikselit alastomista simeistä, mutta ei tuo esiin kikkeleitä/rintoja/muita sukupuolielimiä.
Kiitäjä. kirjoitti:Kertopaaka onko tässä topicissa järkeä? Neljä kymmenestä pelaa sims 3... Ja mitä ihmeellistä jos on siinä ne sensuurit, koska itse pidän ainakin koska ei kiinnosta jotkut ''pelise**i'', koska saan ihan oikeassakin elämässä( Siis naista). En mastur*oivaikka mikä olisi, ainakaan pelin avulla!
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Kiitäjä. kirjoitti:Ja mistäs sinä tiedät saanko naista vai en? Kerrotkos mistäs sinä tiedät sen että saanko? No sinänsä se on normaalia, mutta silloin vain jos nainen haluaa sper*at kielellensä!

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit