Näitä "auttakaa mä tahdon mopon en tiedä mitä ostaisin" -thredejä on "hieman" liikaa.
Siksipä päätinkin tehdä yleistopicin näille
Jatkossa kaikki tänne kun ihmettelette minkä mopon ostaisitte.
praKKA kirjoitti:En kyllä ikinä maksaisi noin paljoa noin paljon ajetusta Derbistä joka on näemmä tappivirikin (moottori ei tule kestämään kovin kauaa).
Verts kirjoitti:praKKA kirjoitti:En kyllä ikinä maksaisi noin paljoa noin paljon ajetusta Derbistä joka on näemmä tappivirikin (moottori ei tule kestämään kovin kauaa).
No ehdotappa sitte jotain.
[offtopic] leeB [/offtopic]
praKKA kirjoitti:En kyllä ikinä maksaisi noin paljoa noin paljon ajetusta Derbistä joka on näemmä tappivirikin (moottori ei tule kestämään kovin kauaa).
Jannne kirjoitti:praKKA kirjoitti:En kyllä ikinä maksaisi noin paljoa noin paljon ajetusta Derbistä joka on näemmä tappivirikin (moottori ei tule kestämään kovin kauaa).
Mistä päättelet että on 'tappiviritetty'?
Voisin vaikka lyödä vetoa että viritetyt mopot ei ole sen herkempiä hajoamaan kuin vakiotkaan, voisi jopa kuvitella että moottori toimii 'terveellisemmin' kun ei ole pakoputki tukossa. Se on vähän sama kun ihmisellä olis kaulassa joku remmi puristamassa hengitystä ahtaammaksi - ei hyvä. Isompi kalibeerinen pytty jo vaikuttaa vähän enemmän mopon kestävyyteen, mutta jos osaa vahvistaa konetta tarpeeksi hyvin, niin alakerta kestää sen väännön entiseen malliin.
Voisit jo vaikka kuopata ton ikuisen vainon viritettyjä mopoja vastaan.
Exhale- kirjoitti:Mun kone lagaa nyt perkeleesti, kyllä ne ufot varmasti on tulossa.
Kuutio kirjoitti:Mopoa elokuussa pääsisin hankkimaan. Ovatko apriliat hyviä/luotettavia, onko vikoja?
Haluisin myös tietää myös, että kuinka suuri mittarilukema on jo paljon mopossa?
Kuutio kirjoitti:Mopoa elokuussa pääsisin hankkimaan. Ovatko apriliat hyviä/luotettavia, onko vikoja?
Haluisin myös tietää myös, että kuinka suuri mittarilukema on jo paljon mopossa?
Villex kirjoitti:Aika romuja mopot ovat sitten 15k jälkeen aikakin mitä minä olen nähnyt. 10k jälkeen pitäisi kai vaihtaa mäntää ja sellaista että suosittelen ehkä jotain 4-6k ajettuja mopoja. Tai riippuu paljon haluaa laittaa rahaa.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet