Farkkuliivi

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Farkkuliivi

Viesti McKalistin 03 Heinä 2009 21:28

Olisiko kellään tieto mistä saisi farkkuliivejä miehille? Aikeissa olisi lätkiä siihen bändimerkkejä.

suurinpiirtein: http://irc-galleria.net/view.php?nick=C ... =106108909

olen myös käyttänyt googlea, mutta en ole löytänyt.
Jusb-Kesb kirjoitti:Eli linkatkaa ii2 ja Facebook teinejä joilla on isot tissit tai muuten vaan hyvän näkösiä Niin ja vois niillä olla hyvä persekkin.

[piilotettu kuva]
McKalistin

Re: Farkkuliivi

Viesti Leviathan 03 Heinä 2009 21:32

Oikeaoppisesti farkkuliivit tehdään itse, jos siis thrashliiviä kuvailit. Ostat ensin normaalin farkkutakin, ja sitten revit siitä itse hihat irti. Huom: revit, et leikkaa.

Itellä tosin on ongelmana, kun olen jo pitkään kirppiksiltä etsinyt sinistä 80's farkkutakkia, muttei ole vielä osunut kohdalle.
We got the cosmos rockin'
Käyttäjän avatar
Leviathan

Viesti Blueshit 03 Heinä 2009 22:12

Voe lol. Itse kävin tänään (taas) kirpparilla, ja siellä on hyllymetreittäin tuollaisia farkkutakkeja. Kirpparille mars, maksaa 20 sentistä pariin euroon.
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Leviathan 03 Heinä 2009 22:56

Ite täällä Haminan seudulla kun ainoalla kirpparilla käyn ehkä kerran kahdessa viikossa, niin ei ole kertaakaan tullut vielä vastaan. Tietysti jotain sinisiä, muttei sellaista mitä haluaisin. Uutena en aio ostaa, sillä ensinnäkään minulla ei ole rahaa ostaa niitä, ja toisennakin ne ovat liian new ageja mun makuun.
We got the cosmos rockin'
Käyttäjän avatar
Leviathan

Viesti McKalistin 03 Heinä 2009 23:49

Leviathan kirjoitti:Oikeaoppisesti farkkuliivit tehdään itse, jos siis thrashliiviä kuvailit. Ostat ensin normaalin farkkutakin, ja sitten revit siitä itse hihat irti. Huom: revit, et leikkaa.

Itellä tosin on ongelmana, kun olen jo pitkään kirppiksiltä etsinyt sinistä 80's farkkutakkia, muttei ole vielä osunut kohdalle.

Juurikin trash liiviä meinasin. Täytyypä huomenna marssia kirpputorille siis. Kiitos vastanneille.
Jusb-Kesb kirjoitti:Eli linkatkaa ii2 ja Facebook teinejä joilla on isot tissit tai muuten vaan hyvän näkösiä Niin ja vois niillä olla hyvä persekkin.

[piilotettu kuva]
McKalistin

Palaa alueelle Yleinen keskustelu