SoF 2 Ongelma

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

SoF 2 Ongelma

Viesti NoAim 26 Kesä 2009 15:42

Oon joskus kauan sitten pelannu tällä koneella sof2mp testiä eli multiplayer demoa. Nyt taas latasin sen täältä ja yritän asentaa. tulee

''Setup has detected a previously installed version of Soldier of Fortune 2 - Double Helix MP TEST on this system.

Uninstall Soldier of Fortune 2 - Double Helix MP TEST before running the setup program again.''

Elikkä mitä minun pitäisi tehdä? :roll:
NoAim

Re: SoF 2 Ongelma

Viesti prhana 26 Kesä 2009 16:42

Se löys jo asennetun sofin. poistat sen vaa ja suoritat ton asentajan uurestaan. :?
Mees kouluun opettelee sitä enkkuu.
Käyttäjän avatar
prhana

Viesti Marti 26 Kesä 2009 16:57

prhana kirjoitti:Mees kouluun opettelee sitä enkkuu.

Eihän NoAim valittanut ettei ymmärtäisi mitä tekstipätkä tarkoittaa på finska, vaan että mitä hänen pitäisi tehdä saadakseen pelin asennettua.

Jos olet pelin poistanut aikaisemmin Lisää&Poista sovelluksen avulla, tarkista onko pelistä jäänyt jälkeen esim. Program Filesiin kansio (taitanee olla Ravensoftin peli?), etsi siis Ravensoftin kansio ja poista se.

Jos installeri vieläkin herjaa putsaa koneen rekisteri esim. Ccleanerilla.

Ei siltikään pelitä? Olen sanaton.
Since 31.12.2004
Marti

Viesti prhana 26 Kesä 2009 19:30

Marti kirjoitti:
prhana kirjoitti:Mees kouluun opettelee sitä enkkuu.

Eihän NoAim valittanut ettei ymmärtäisi mitä tekstipätkä tarkoittaa på finska, vaan että mitä hänen pitäisi tehdä saadakseen pelin asennettua.....pläpläplä

Nii mut kai sitä järkee pitäs sen verran pääs olla?
Käyttäjän avatar
prhana

Viesti NoAim 26 Kesä 2009 19:53

kiitti marti... mutta en löytänyt ravensoft kansiota enkä program fileseistä mitään... ccleaneria en osaa käyttää :roll:
NoAim

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu