Oon latannu 1.50 ja 1.42 mutta mikään ei toimi klikkaan soldat.exeä sitten tulee että ''Soldat lakkasi toimimasta''. Olisiko apua pikaisesti? käytän vistaa. ehdotuksia apuja????
Kokeile yhteensopivuus tilassa. Muistaakseni soldat ei toimi vistalla.
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu. [piilotettu kuva] [piilotettu kuva] "WOW..A FLYING CAT!" 98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
"Samankaltaiset viestit: soldat ongelma soldat ongelma!!! soldat ongelma" Joo mutta jos pelaat vistalla ootko koittanu sitä et oikeella painikkeella ja ominaisuudet -> yhteensopivuus -> suorita ohjelma yhteensopivuus tilassa windows xp?
A? B? C? Keitä he ovat?? Autaha->www.bux.to GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!! Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Ootko kokeillu poistaa pelin ja ladata uudestaan? Entä, oletko kokeillut vanhempia versioita? Tai no, jos nettipeliä meinasit pelata niin varmaan noissa uudemmissa versioissa on enemmän pelaajia^^ Ja oletko tietokoneen järjestelmänvalvoja?
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen! Suzuki PV -88 Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D